FANDOM

XOR (inaczej: Shadow Dee Dee, Phantom Dee Dee - fanowskie nazwy; czyt. EKS-OŁ-ER) to postać w Ultimate Custom Night. Jest to mroczniejsza wersja Dee Dee i w przeciwieństwie do niej dodaje kilka postaci zamiast jednej.

Wygląd

XOR, podobnie jak DD, nosi czarno-szarą czapeczkę ze śmigiełkiem/wiatraczkiem. Ma na czapce czerwoną perłę - jedyny kolorowy element postaci, białą twarz, a na niej duże czarne i całkowicie puste oczy wraz z czarnymi rzęsami, nosem i policzkami. Ubiera czarno-szarą koszulkę w paski, a na niej posiada duży czarny guzik, oraz czarne spodenki.

Zachowanie

XOR pojawia się w Ultimate Custom Night, bardzo rzadko podczas normalnej rozgrywki np. jednego z challenge'y i za każdym razem jeżeli jest to tryb 50/20. W przeciwieństwie do normalnej Dee Dee, niezależnie od ilości i/lub AI animatroników kiedy się pojawi, dodaje wszystkie sześć postaci dodatkowych, a nie tak jak normalna DD po jednej.

Postacie dodawane przez XOR

Zgodnie z kolejnością:

  1. RWQFSFASXC
  2. Plushtrap
  3. Nightmare Chica
  4. Bonnet
  5. Minireeny
  6. Lolbit

Za każdą postać dodatkową dostajemy 100 punktów (z 200 możliwych na postać, w przypadku "wybieralnych" animatroników) i zawsze ukończymy tryb 50/20 z wynikiem 10600.

Ciekawostki

  • Im więcej animatroników jest uaktywnionych podczas nocy, tym większe są szanse że XOR pojawi się w grze. Przy 50 postaciach z AI ustawionym na 20 punktów jest to 100%.
    • W takim wypadku, na każdego animatronika z maksymalnym AI przypadają +2% szansy na pojawienie się XOR.
      • Więc 1 punkt AI to 5% z tych dwóch procent (20 punktów AI) które przypadają na jednego animatronika.
  • Upgrade DD Repel nie zatrzymuje XOR przed pojawieniem się w biurze.
  • XOR, White Rabbit i Old Golden Freddy to jedyne postacie pozbawione źrenic.
  • Dee Dee, XOR, White Rabbit i Tangle to jedyne Adventure animatroniki które występują w UCN.
  • Nazwy XOR, RWQFSFASXC i L.E.F.T.E to jedyne imiona animatroników pisane dużymi literami.
    • Wbrew pozorom jedynie RWQFSFASXC jest ciągiem przypadkowych liter. Termin "XOR" oznacza alternatywę rozłączną, jednak nie ma ona wiele wspólnego z tym jaka jest postać.
    • W kontekście serii FNaF ten skrót pewnie oznaczałby coś w stylu X-ecution Of Robot(s) - X.O.R., nawiązując do tego, że jest ona często określana "Martwą Dee Dee".
  • XOR można podciągnąć również pod generację shadow, oprócz adventure, ponieważ tak jak Shadow Bonnie w minigrze FNaF 3, glitch'uje się ona podczas poruszania.

Animatroniki
FNaF 1: FreddyBonnieChicaFoxyGolden FreddyEndoszkielet 01
Książki: Twisted FreddyTwisted BonnieTwisted ChicaTwisted FoxyTwisted Wolf