Advertisement

Minigra "Fun with Plushtrap" to wydarzenie, które się zaczyna po przejściu każdej nocy w grze "Five Nights at Freddy's 4". Jest to minigra 3D.

Rozgrywka

W minigrze "Fun with Plushtrap" musimy złapać Plushtrap'a wtedy, kiedy stoi na krzyżyku.

Mamy jednak na zrobienie tego ograniczoną ilość czasu, która się zmniejsza z każdym kolejnym wydarzeniem.

Jeśli świecimy latarką za często może nie dojść do ruszenia się Plushtrap'a z krzesła, jednak jeśli robimy to za rzadko może to się skończyć Jumpscare'm.

Trzeba włączyć latarkę w odpowiednim momencie.

Najlepiej słuchać jego kroków; najpierw słyszymy, że przemieszcza się z krzesła do lewych drzwi przy krześle i tak zygzakiem od lewej do prawej w naszą stronę.

Jeśli zaświecimy latarką a jego w ogóle nie będzie to oznacza, że jest w jakiejś futrynie, należy wtedy wyłączyć latarkę, słuchać i czekać na odpowiedni moment.

Jeśli nam się to uda będziemy widzieć Plushtrap'a siedzącego na krzyżyku w podobnej pozycji do Withered Golden Freddy'ego z FNaF 2. Po tym wydarzeniu zaczynamy noc od 2AM.

Jednak rozpoczęcie danej nocy od 2AM nie trwa cały czas. Jeśli przegramy i włączymy noc od nowa zaczniemy już od 12AM czyli jak w normalnych nocach.

Ciekawostki

Minigry
Advertisement