Wydarzenia w grze Five Nights at Freddy's AR: Special Delivery to powtarzające się serie wyzwań i aktywności organizowanych przez Illumix, w których mogą brać udział gracze. W większości wydarzeń pojawiają się nowe, ograniczone czasowo skiny oraz animatroniki. Podczas wydarzeń, gra zostaje udekorowana motywami charakterystycznymi dla tematyki wydarzenia. Podczas wydarzeń do sklepu trafiają m.in. lkony oraz Lury, CPU i paczki nowo dodanych postaci.

Get Your Streak On Challenge

Wydarzenie odbyło się w Święto Dziękczynienia 2019 (29 listopada). W tym wyzwaniu gracz musi walczyć z animatronikami nie ginąc przez cały dzień. Gracz otrzymał Faz Coiny, jeśli pokonał animatroniki określoną ilość razy. Gracze zostaną również nagrodzeni, jeśli zaloguje się pewna liczba uczestników.

Wyzwania i nagrody

  • Każdy, kto pokonał 7 (lub więcej) animatroników w dniu wyzwania, otrzymał 75 Faz Coin'ów.
  • Każdy, kto pokonał 10 (lub więcej) w dniu wyzwania, otrzyma 150 Faz Coin'ów.
  • Jeśli 100 000 osób zalogowało się i wzieło udział w tym wydarzeniu, wszyscy uczestnicy otrzymali 25 Faz Coin'ów.
  • Po osiągnięciu 250 000 uczestników liczba ta wzrośnie do 50 Faz Coin'ów.
  • Jeśli zaloguje się 375,000 uczestników, liczba ta wzrośnie do 100 Faz Coin'ów.
  • Jeśli zaloguje się pół miliona graczy, wydanych zostanie 150 Faz Coin'ów.

Zima 2019

Wydarzenie odbyło się zimą 2019 r. Dodano dwa nowe animatroniki: Toy Chica i Freddy Frostbear. W trakcie wydarzenia gracz może je spotkać, kupić i uzyskać związane z nimi przedmioty, takie jak Kostiumy i CPU.

Interfejs został również ozdobiony motywem świątecznym (np. sklep ozdobiony jest świątecznymi lampkami). To także pierwsze wydarzenie, w którym gracz może otrzymywać prezenty co 4 godziny.

A5270451-7883-4057-90CC-A7F9BCAF332A.png

Walentynki 2020

Wydarzenie odbyło się w Walentynki 2020 (14 lutego). To wydarzenie zostało po raz pierwszy zapowiedziane na "WWF Charity Stream" u Dawko podczas wywiadu z CEO Illumix. W wydarzeniu dodano nowego animatronika, czyli Toy Freddy'ego. W trakcie wydarzenia gracz mógł go spotkać, kupić i uzyskać powiązane z nim przedmioty.

Podobnie jak w przypadku wydarzenia Zima 2019, gra została ozdobiona różnymi dekoracjami. Jednakże z motywem Walentynkowym.

DailyGift Val.png

Dzień Świętego Patryka 2020

Wydarzenie odbyło się w Dzień Świętego Patryka w 2020 roku (13 marca). To wydarzenie wprowadziło nowy system skinów dla animatroników, z nowym skinem Shamrock Freddy dla Freddy'ego Fazbeara. Ogólny interfejs gry został również udekorowany w temacie dnia Świętego Patryka.

DailyGift StPat.png

Wielkanoc 2020

10 kwietnia gra została zaktualizowana. Jak zwykle interfejs gry jest ozdobiony motywem wielkanocnym. W tym wydarzeniu zostały wprowadzone dwie zupełnie nowe skórki dla Bonniego: Chocolate Bonnie 10 kwietnia i Easter Bonnie 17 kwietnia.

Easter daily gift.png

Arcade Mayhem

Arcade Mayhem Event odbywa się w maju 2020 roku, a jego tematem są gry wideo. Do gry zostały dodane 3 skiny do postaci, czyli VR Toy Freddy (7 maja) Highscore Toy Chica (15 maja) i System Error Toy Bonnie (21 maja) oraz jedna nowa postać, czyli 8-Bit Baby (28 maja).

DailyGift Arcade.png

Wasteland

Wydarzenie to rozpoczęło się 11 czerwca 2020 roku, a jego temat to motywy postapokaliptyczne m.in. niebezpieczne substancje, oraz promieniowanie radioaktywne. Pierwszym dodanym skinem jest Radioactive Foxy (11 czerwca) oraz drugim skinem jest Toxic Springtrap (19 czerwca).

DailyGift Waste.png

Lato 2020

Wydarzenie lato 2020 odbyło się w czerwcu i lipcu. Pomimo nazwy temat przewodni tego wydarzenia jest bardziej skoncentrowany na Dniu Niepodległości Ameryki. Skiny dodane do wydarzenia to Firework Freddy (26 czerwca) i Liberty Chica (2 lipca).

DailyGift Summer.png

Sizzling Summer

Wydarzenie rozpoczęło się 23 lipca 2020 roku, a jego motyw to ogień, magma oraz charakterystyczne dla takich klimatów hutnie itd. z powodu motywu gorącego lata i wakacji. Pierwszym dodanym skinem jest Flamethrower Bare Endo (23 lipca), drugim skinem Broiler Baby (30 lipca), trzecim skinem Scorching Chica (6 sierpnia) i ostatnim Flaming Springtrap (13 sierpnia).

DailyGift SizzelingSummer.png

Dark Circus

The Dark Circus Event to wydarzenie o tematyce cyrkowej, odbywa się ono w sierpniu i wrześniu. Pierwszą dodaną postacią była Ballora (27 sierpnia). Pierwszym skinem dodanym w tym wydarzeniu był Ringmaster Foxy (3 września). Później pojawił się kolejny skin, czyli Magician Mangle (10 września). Ostatnim skinem w tym wydarzeniu był Clown Springtrap (17 września).

SequentialRewards DarkCircus2020.png

Halloween 2020

Wydarzenie Halloween odbyło się w październiku 2020 roku jak wskazuje nazwa był to event o tematyce Halloween. To wydarzenie różni się od poprzednich, ponieważ pierwszy raz w wydarzeniu zostało dodanie więcej postaci (3) niż skinów (1). Pierwszą postacią dodaną do tego wydarzenia była Jack-O-Chica (9 października). Później dodany został Jack-O-Bonnie (15 października). Pierwszym i ostatnim skinem w tym wydarzeniu była Catrina Toy Chica (22 września). Ostatnią postacią w tym wydarzeniu był zapowiadany od początku gry Plushtrap (29 września).

Pumpkindailyrewards.png

Haunted Forest

Haunted Forest to listopadowe wydarzenie o tematyce przyrody oraz botaniki. Pierwszym skinem w tym wydarzeniu był Woodland Toy Freddy (12 listopada). Później został dodany Boulder Toy Bonnie (19 listopada). Ostatnim skinem w tym wydarzeniu był Swamp Balloon Boy (29 listopada), który był również pierwszym skinem do Balloon Boy'a.

WoodlandEventIcon.png

Zima 2020

Wydarzenie Zima 2020, oficjalnie nazwane Winter Wonderland Event, jest pierwszym wydarzeniem, w którym pojawiły się Event token'y. Poprzez zbieranie wspomnianych wcześniej Event tokenów gracze odblokowywali specjalną przesyłkę. Pierwszym skinem dodanym w tym wydarzeniu był Black Ice Frostbear (powinien zostać dodany 3 grudnia, ale został dodany 4 ze względu na błędy gry). Potem została dodana Arctic Ballora (10 grudnia), później Frostbite Balloon Boy (18 grudnia). 3 dni po odblokowaniu specjalnej przesyłki (20 grudnia) w grze pojawił się Golden Freddy. A ostatnim skinem w tym wydarzeniu był Frost Plushtrap (25 grudnia).

A5270451-7883-4057-90CC-A7F9BCAF332A.png

Blast from the Past

Wydarzenie Blast from the Past (po polsku "Powiew przeszłości") jest wydarzeniem, w którym co tydzień do gry powracają skiny i animatroniki z różnych wydarzeń. W tym wydarzeniu ponownie pojawiają się Event token'y. Wszystkie skiny z wydarzenia Arcade Mayhem i 8-Bit Baby zostały dodane do sklepu w pierwszy dzień wydarzenia (14 stycznia) i zniknęły z niego tydzień po tym (21 stycznia). Kiedy tamte animatroniki i skiny zniknęły (21 stycznia) do sklepu powróciły skiny z wydarzenia Sizzling Summer. Następnie (28 stycznia) do gry wróciły aniamtroniki i skiny z wydarzenia Dark Circus. Wydarzenie zakończyło się trzeciego lutego.

DailyGift Arcade.png DailyGift SizzelingSummer.png SequentialRewards DarkCircus2020.png

Heart Stoppers

Wydarzenie Heart Stoppers to wydarzenie o tematyce Walentynkowej. Na czas wydarzenia do sklepu wrócili Toy Freddy i Mangle. Pierwszymi i jedynymi dodanymi skinami byli Black Heart Bonnie oraz Heartsick Baby (5 lutego). Do gry wróciły również event token'y z nowym wyglądem. 19 lutego do gry na stałe został dodany Toy Freddy.

DailyGift Val.png

Ancient Equinox

Wydarzenie Ancient Equinox to wydarzenie o tematyce cywilizacji Azteków - w związku z czym dostaliśmy nawiązania do ich kultury, oraz mitologii. Pierwszymi skinami dodanymi do gry byli The Curse oraz Serpent Mangle (6 marca). W ramach małego wydarzenia o nazwie Shamrock Shakedown do gry powróciły dwa skiny (Radioactive Foxy oraz Toxic Springtrap), które zostaną w grze do końca tego wydarzenia. Wydarzenie zakończyło się 31 marca.

SequentialRewards AncientEquinox 2021.png

Hop Chocolate

Wydarzenie Hop Chocolate jest wydarzeniem o tematyce wielkanocnej. Pierwszym nowym skinem dodanym do gry podczas tego wydarzenia był Melted Chocolate Bonnie (2 kwietnia). Do gry powróciły również skiny z wydarzenia Wielkonoc 2020 - Chocolate Bonnie oraz Easter Bonnie. Wydarzenia zakończyło się 14 kwietnia 2021.

Easter daily gift.png

Scary Tales

Wydarzenie Scary Tales jest wydarzeniem nawiązującym do opowiadania Czerwony Kapturek. Pierwszym skinem dodanym do gry podczas tego wydarzenia była Little Red Chica (20 kwietnia). Następnym skinem dodanym do gry był Big Bad Foxy (22 kwietnia). Do gry powróciły również skiny z wydarzenia Haunted Forest - Woodland Toy Freddy, Boulder Toy Bonnie oraz Swamp Balloon Boy. Wydarzenie zakończyło się 28 kwietnia 2021. Co ciekawe po jego zakończeniu do sklepu wróciły zimowe skiny (Black Ice Frostbear, Arctic Ballora, Frostbite Balloon Boy i Frost Plushtrap).

ScaryTales 2021.png

Wicked Tides

Wydarzenie Wicked Tides rozpoczęło się 21 maja 2021. Jego tematyka to wodne głębiny. Pierwszym skinem dodanym do gry podczas tego wydarzenia był Dark Water Bare Endo (21 maja). Drugim skinem był Sunken Toy Bonnie (28 maja), a trzecim Piranha Plushtrap (8 czerwca). Podczas pierwszego tygodnia tego wydarzenia w sklepie pojawiły się dwa skiny z wydarzenia Sizzling Summer - Flamethrower Bare Endo i Scorching Chica, a podczas drugiego tygodnia wrócił Black Heart Bonnie. Wydarzenie zakończyło się 16 czerwca.

SequentialRewards WickedTides 2021.png

Screampunk

Wydarzenie Screampunk rozpoczeło się 25 czerwca 2021. Wydarzenie miało początkowo odbyć się w okolicach 16 czerwca, ale z powodu przejścia twórcy fnafa na emeryturę zostało ono przełożone[1]. Pierwszym skinem dodanym w tym wydarzeniu jest Clockwork Ballora (25 czerwca), drugim Aeronaut Toy Freddy (2 lipca), a trzecim Jetpack Balloon Boy (9 lipca). Wydarzenie zakończyło się 16 lipca.

SequentialRewards Screampunk 2021.png

Małe wydarzenia

Frostbear wiosną

Podczas tego wydarzenia (czyli od 3 do 8 kwietnia) Freddy Frostbear wrócił do gry.

Freddy Frostbear Map Icon.png

Chocolate Bonnie powraca

Z okazji wypuszczenia gadżetów z Chocolate Bonnim, powrócił on do gry na 3 dni (od 23 do 26 czerwca)

Chocolate bonnie map icon.png

Świętowanie z okazji wypuszczenia gadżetów Arcade Mayhem

Z okazji wypuszczenia gadżetów o tematyce Arcade Mayhem wszystkie animatroniki z tego wydarzenia wróciły do gry na 2 dni (od 23 do 25 kwietnia)

DailyGift Arcade.png

Wydarzenie Mashup

W tym wydarzeniu od 25 września do 1 października w grze ponownie byli dostępni: Freddy Frostbear, Toy Freddy, Mangle, Chocolate Bonnie i Flaming Springtrap, a od 1 do 8 października dostępni byli: Shamrock Freddy, Radioactive Foxy, Toxic Springtrap, Broiler Baby i 8-Bit Baby

SequentialRewards MashUp2020.png

Shamrock Shakedown

W tym wydarzeniu do gry powrócili Shamrock Freddy, Toxic Springtrap oraz Radioactive Foxy. Wydarzenie trwało od 16 marca do 19 marca. Co ciekawe Toxic Springtrap oraz Radioactive Foxy zostali w grze do końca wydarzenia Ancient Equinox.

DailyGift StPat.png

Freddy Festival

Wydarzenie rozpoczeło się 16 lipca 2021 roku. W tym wydarzeniu powróciły niektóre skiny do Freddy'ego oraz Toy Freddy'ego (Freddy Frostbear, Shamrock Freddy, Black Ice Frostbear, VR Toy Freddy i Woodland Toy Freddy) oraz Golden Freddy.

SequentialRewards FreddyFestival 2021.png

Galeria

Pobrane (2).jpg Galeria dla artykuł:
Wydarzenia - Galeria

Przypisy