VR Toy Freddy w Workshopie

Workshop - to jedna z najważniejszych mechanik w Five Nights at Freddy's AR: Special Delivery. W workshopie gracz buduje swoje animatroniki i wysyła na zbieranie części lub do innych graczy. Również gracz może oglądać swoje animatroniki i obracać.

Wysyłanie

W sekcji Deploy (z pol. Wysyłanie), gracz może wysłać jakiegoś animatronika na zbieranie części lub do swojego przyjaciela.

Podczas zbierania części, animatroniki będą chodzić po mapie i zbierać Części. Mogą być wysyłane tak na długo jak chce gracz, i mogą zostać wycofane by dotarły z powrotem do Workshopu. Gracz może również wysłać animatronika do jednego ze swoich przyjaciół. Jeżeli animatronik z sukcesem zaatakuje przyjaciela, gracz otrzyma parę Części.

Jednakże, te akcje mogą nieco zepsuć animatronika. Jeżeli poziom kondycji spadnie do 0%, gracz musi go naprawić.

Montowanie

W sekcji Assemble (z pol. Montowanie), gracz może założyć na swój Endoszkielet kostiumy, oraz może włożyć do niego CPU, MODy i remnant.

Gracz ma ograniczoną liczbę Endoszkieletów. Na początku gracz dostanie jeden slot (po ukończeniu poradnika), i może odblokowywać więcej po zdobyciu większego streak'u lub zakupienia go za fazcoiny.

Kostiumy

Kostium Freddy'ego

Plush Suity (z pol. Pluszowe stroje) lub Suity (z pol. Stroje, Kostiumy) - są przedmiotami dekoracyjnymi które mogą zostać nałożone na endoszkielet by zmienić jego wygląd.

Gracz może dostać plush suit jako nagroda po pokonaniu jakiegoś animatronika. Także można je kupić w Sklepie za Faz-Coiny.

CPU

CPU Springtrapa

CPU - gracz może dodać swojemu animatronikowi różne typy CPU. W zależności od używanego CPU, animatroniki będą zachowywać się inaczej.

CPU możemy dostać w taki sam sposób jak kostium czyli jako bonus po pokonaniu animatronika. CPU możemy również zakupić w Sklepie.

Remnant

Remnant

Remnant - to zdobywane zasoby dzięki którymi możemy wzmocnić animatroniki oraz ich możliwości w zbieraniu części. Im więcej remnantu znajdzie się w animatroniku, tym bardziej jest wzmocniony.

Remnant można zdobyć tylko w trybie zbierania remnantu poprzez zaświecenie na niego latarką. Jednakże, są chronione przez swoje ciemniejsze wersje i gdy gracz zbierze ich zbyt wiele, przywoła RWQFSFASXC.

MODy

MODy - są odblokowywane w trakcie gry. Pozwalają na ulepszanie animatroników w przeróżnych sposobach, w zależności jakiego MODa użyliśmy. Maksymalnie cztery MODy mogą być użyte w animatroniku. MODy można również sprzedawać za części

Ciekawostki

Galeria

Animdude.png Galeria dla artykuł:
Workshop - Galeria
Mechaniki