Advertisement
Otrzerzenie.png
Uwaga! Na tej stronie mogą znajdować się BARDZO głośne pliki dźwiękowe!

Czy nie szukałeś/szukałaś Golden Freddy'ego z FNaF 1?

Ktoś używał jednego z kostiumów. Mieliśmy ich kilka w magazynie, taki żółty... Ktoś go użył...Teraz żaden z nich nie działa poprawnie...
 Phone Guy Noc 6 - Możliwe, że chodziło mu o kostium Golden Freddy'ego lub Springtrap'a

Golden Freddy - postać występująca we FNaF 2, prawdopodobnie jako halucynacja choć jest to trochę wątpliwe, ponieważ w nocy 7 możemy mu ustawić AI. Powraca w UCN.

Pluszak Chicy.png Wygląd

Podobnie jak w poprzedniej części gry jest animatronikiem-niedźwiedziem o otyłej sylwetce i złotym kostiumie, który trzyma srebrny mikrofon w ręce. We FNaF 1 nie miał zniszczeń jak tamte animatroniki. Mimo iż nadal jest złoty to miejscami ma brązowy odcień, tak samo jak Freddy Fazbear. Poza tym stracił niebieską muszkę i oczy, pokazując swe puste, czarne oczodoły, z których wystają rozszarpane kable. Jego ciało jest w nieco innej postawie. Golden Freddy jest trochę dziurawy, wystają mu poharatane kable z ucha i z oka wypełnionego czarną pustką. Z nóg wystaje mu endoszkielet. Posiada czarny cylinder, nos oraz brwi. Budową przypomina Withered Freddy'ego, ale z dziur w ramionach wystają kable i wydaje się mieć szczuplejsze ciało.

Pluszak Bonnie'go.png Zachowanie

Golden Freddy pojawia się w bardziej nietypowy sposób niż reszta animatroników. Co ciekawe ma on dwie lokacje startowe, w których może pojawić się paranormalnie, niewytłumaczalnie i dopiero w najtrudniejszej nocy - nocy 6. Najczęściej pojawia się w biurze. Wtedy gracz powinien założyć maskę. Jak się tego nie zrobi - zaatakuje. Wtedy jego ciało zacznie powoli znikać aż zniknie całkiem. Raczej rzadko, ale też czasami pojawia się w korytarzu, a w sumie jego głowa. Powinno się wtedy nie świecić w korytarz. przez jakiś czas. Pojawia się losowo po odłożeniu tabletu.

Ultimate Custom Night

Gdy się pojawi, należy szybko podnieść tablet z powrotem albo założyć maskę. W przeciwnym razie — niespodzianka.

Jumpscare

Jumpscare Withered Golden Freddy'ego we FNaFie 2.

Jego jumpscare może wyskoczyć w dwóch okolicznościach. Przy pierwszej jak się pojawi w korytarzu, nie wolno długo świecić latarką, lecz trzeba tylko załączyć monitoring. Przy drugiej, częstszej okoliczności znajdzie się w biurze, co prawda wtedy nie zaatakuje, dopóki nie załączymy monitora lub zaświecimy latarką. Wtedy trzeba założyć maskę i poczekać dwie sekundy, po czym powinien zniknąć.

Jego jumpscare to szybkie zbliżenie jego latającej głowy.

Jumpscare Withered Golden Freddy'ego w UCNie.

Ten w UCN pojawia się kiedy Withered Golden Freddy znajduje się w biurze i nie założymy maski albo monitoru. Jumpscare to połączenie tego z FNaF'a 1 i 2. Głowa animatronika nie rusza się i stoi w miejscu.

Pluszak Złotego Freddy'ego.png Ciekawostki

  • Są podejrzenia, że jest on 5 zabitym dzieckiem. Dowodem jest minigra Give Gifts, Give Life ze względu pojawiającego się na środku piątego ciała.
  • W FNaF 1 nie możemy ustawić jego AI podczas nocy 7, lecz w FNaF 2 jesteśmy w stanie to zrobić.
  • Złoty Freddy z FNaF 1 i z FNaF 2 to inne animatroniki. Jest to spowodowane dużą różnicą wyglądu, pojawiania się i Jumpscare oraz daty powstania pizzerii.
    • W plikach, obydwaj nazywają się Yellow Bear.
  • Jest jedynym starym animatronikiem, który nie pojawia się w Części/Usługi.
  • Złoty Freddy z FNaF 2 przypomina przemalowanego Withered Freddy'ego.
  • W FNaF 2 głowa Złotego Freddy'ego jest pochylona w prawą stronę, a we FNaF 1 jest odwrotnie.
  • Pluszowy Złoty Freddy nie ma oczu co może świadczyć, że on w ogóle ich nie miał. Mógł być jednak strojem sprężynowym do którego można było wchodzić.
  • Jest jedynym animatronikiem w FNaF 2, który ma więcej niż jedną lokacje startową.
  • Najczęściej pojawia się w biurze gdy nakręcamy Pozytywkę.
  • Złoty Freddy to Fredbear. Są na to dowody z poprzedniej lokacji - Fredbear's Family Diner.

BBDoll.png Galeria

Animdude.png Galeria dla artykuł:
Withered Old Golden Freddy - Galeria
Animatroniki
Advertisement