Advertisement
Zalążek artykułu
Aktualnie znajdujesz się na tzw. zalążku artykułu, czyli na stronie wiki o zbyt krótkiej treści, która powinna zostać przedłużona i uzupełniona. Użytkownicy Freddy Fazbear's Pizza Wikia powinni zadbać przede wszystkim o tego typu artykuły. Zachęcamy do kliknięcia w edytuj i zrobienia czegoś pomocnego dla wiki. Powodzenia!

Springtrap - główny antagonista w książkach Five Nights at Freddy's: Zwyrodniali i Five Nights at Freddy's: Czwarty Schowek. Reprezentuje on formę pomiędzy Springtrap'em z Five Nights at Freddy's 3 i Afton'em z Freddy Fazbear's Pizzeria Simulator.

Wygląd

Springtrap jest bardzo podobny do Aftona, ale posiada pewne wyróżniające go różnice. Ma typową budowę. Jego nogi są o wiele dłuższe, a stopy mniejsze, oraz żyły/mięśnie (czy coś podobnego) Williama wystaje tym razem z pomiędzy stóp a łydek. Posiada tym razem obie ręce, i ciągle ma pięć palców z pazurami. Jego tułów jest wciąż długi, ale szerszy tym razem na dole. Ma jeden guzik na brzuchu. Jego głowa jest szeroka w górnej części, a dolna szczęka jest węższa i ma 1 rząd małych ostrych zębów jak u Scraptrap'a. Pysk ma dwa siekacze i za nimi tutaj tym razem za siekaczami znajduje się kolejny rząd ostrych zębów. Jego oczy są jak u typowego Springtrap'a, posiada parę uszu, ale z wyrwaną górną częścią. Nie ma typowego dla Scraptrap'a endoszkieletu z kośćmi, tylko ten on normalnego Springtrap'a oraz jest mniej zniszczony, bo jego dziury ograniczają się do kilku na konkretnej części ciała.

Historia

Five Nights at Freddy's: Zwyrodniali

Wkrótce...

Five Nights at Freddy's: Czwarty Schowek

Wkrótce...

Postacie z trylogii "Five Nights at Freddy's"
Advertisement