Advertisement

Wabik dźwiękowy w Freddy Fazbear's Pizzeria Simulator

Wabik dźwiękowy jest jedną z wielu mechanik w "Freddy Fazbear's Pizzeria Simulator". Ma on za zadanie zwabiać animatroniki w inne miejsce, byśmy nie zginęli. Ta mechanika wróciła także w "Ultimate Custom Night", w Duct System.

Freddy Fazbear's Pizzeria Simulator

Po "labiryncie" chodzą różne animatroniki, a my musimy uzupełnić zadania. Lecz trzeba je czymś zająć byśmy mieli święty spokój. Dlatego należy na początku się dowiedzieć gdzie się znajdują. Należy sprawdzić ich położenie (więcej w artykule Wykrywacz ruchu) w Move Detector, oraz przejść na trzeci slot. W trzecim slocie znajduje się wabik dźwiękowy, należy kliknąć na kratkę w dalekim miejscu od animatronika. Animatronik wtedy zareaguje na ten dźwięk, myśląc że to my, w tym przypadku uda się w miejsce wydobywania dźwięku. W tym czasie mamy możliwość wykonania jednego, lub dwóch zadań. Po jakimś czasie należy sprawdzić w wykrywaczu ruchu jego położenie, i powtórzyć akcję.

Ultimate Custom Night

Po systemie kanalizacyjnym chodzą Mediocre Melodies. By się nie zbliżyły do otworów, należy wykonać to samo co w "Freddy Fazbear's Pizzeria Simulator".

Mechaniki
Advertisement