Vent Repair - to szósty tryb w Five Nights at Freddy's VR: Help Wanted. Naprawiamy w nim wentylację, w poziomie z Mangle jesteśmy w Freddy Fazbear's Pizzy (1987) a w poziomie z Ennardem w Circus Baby's Entertainment and Rental.

Gameplay

Podczas grania w Vent Repair, gracz ma na zadanie naprawić pewne rzeczy w systemie wentylacji z w Freddy Fazbear's Pizza i w Circus Baby's Entertainment and Rental.

Poziomy

Mangle

Poziom zaczyna się od migającego przycisku. Gdy gracz naciśnie ten przycisk, samouczek zacznie podawać graczowi informacje o systemie odpowietrzania i o tym, jak wszystkie restauracje Freddy Fazbear's Pizza są w temperaturze dokładnie 72 ° F. Jednak wystąpi błąd, który nagle zakończy instrukcje Tutorial Unit, a także wyłączy światła w szybie windy. Powoduje to, że kolejny przycisk zaczyna migać. Po naciśnięciu drugiego przycisku otwiera się przedział odsłaniający dźwignię. Przesunięcie dźwigni aktywuje reflektor gracza, a Mangle pojawi się na krótko w otworze wentylacyjnym przed odtwarzaczem, po czym przestraszy go (lub ją) światło i cofnie się w ciemność.

Od tego momentu Mangle zacznie atakować gracza z różnych otworów wentylacyjnych, z każdym otworem wentylacyjnym dając Mangle dostaje nową drogę do dotarcia do gracza. Zalecane tutaj są słuchawki, ponieważ pozwolą one graczowi stwierdzić, z której strony jest Mangle, aby go (lub ją) odstraszyć i wznowić naprawę systemu wentylacyjnego. Trzy kolejne dźwignie muszą zostać przez gracza znalezione i aktywowane, aby naprawić pozostałe otwory wentylacyjne i zakończyć poziom. Pierwsza dźwignia jest otwierana poprzez przestawienie przełącznika na suficie drugiego otworu wentylacyjnego. Po aktywacji jej otworzy się drugi otwór wentylacyjny, a Mangle może użyć go jako kolejnej drogi ataku. Trzecia dźwignia znajduje się w pomieszczeniu, w którym znajduje się gracz, i jest otwierana przez obrócenie dwóch zaworów, które zaczynają parować po pociągnięciu drugiej dźwigni. Po obróceniu zaworów w dobra stronę można nacisnąć ostatni przycisk nad odtwarzaczem. Otwiera to trzeci i ostatni otwór wentylacyjny, odsłaniając czwarte pomieszczenie z ostatnim wyzwaniem. Mangle może teraz atakować ze wszystkich trzech otworów wentylacyjnych. Ostatnią dźwignię aktywuje się, grając w małą grę, zapamiętaj i powtórz. Gdy gracz otworzy właz w trzecim otworze wentylacyjnym, ujawniają się migające światła. Lampki będą migać w losowej kolejności, wyłączając się na kilka sekund przed powtórzeniem sekwencji. Gracz musi nacisnąć kolorowe przyciski obok migającego światła w tej samej kolejności, aby aktywować ostatnią dźwignię. Przesunięcie tej dźwigni zakończy poziom.

Ennard

Poziom Ennarda odbywa się w Circus Baby's Entertainment and Rental, gdzie gracz musi wykonać awaryjną naprawę wentylacji, aby dotrzeć do kotłowni. Poziom jest podzielony na wiele sekcji.

W pierwszej części gracz musi nacisnąć wskazany przycisk z kilku połączonych do serii skrzyń elektrycznych na ścianie. Właściwy przycisk można ustalić, podążając za kablami wleczonymi między przyciskami a skrzynkami. Podczas gdy jest to proste w pierwszym otworze wentylacyjnym, w drugim otworze skrzynki znajdują się w ciemności. W trzecim skrzynki ciągle są w ciemności, ale jest tam także Ennard. Naciśnięcie niewłaściwego przycisku spowoduje zresetowanie bieżącej układanki i zmianę kolejności przycisków. Jeśli gracz będzie rozwiązywał trzeci otwór wentylacyjny zbyt długo lub zbyt wiele razy będzie naciskać zły przycisk, Ennard zaatakuje, zmuszając gracza do ponownego uruchomienia poziomu.

W drugiej sekcji gdzieś poniżej wału wentylacyjnego windy pomocniczej, gracz musi umieścić koła zębate, których brakuje w maszynach. Pierwsze znajduje się po lewej stronie gracza, a drugi zostanie wyprodukowany. Te dwa muszą być umieszczone w przedniej maszynie, aby dostać się do trzeciego, wszystkie trzy zębatki muszą zostać potem dobrze powkładane. Ennard będzie chodził wokół gracza i zaatakuje, jeśli gracz będzie patrzył na niego zbyt długo lub jeśli zbyt długo będzie próbował ukończyć poziom.

W trzeciej i ostatniej części, w kotłowni, gracz musi obrócić szereg rur, aby ukończyć ścieżki dla gazu w kotłowni, aby mógł on bezpiecznie płynąć. Po ukończeniu gracz podpali Ennarda i wyjdzie, kończąc poziom.

Poziomy w trybie Blacklight

Mangle

Obecna jest tu kolorystyka trybu Blacklight. Gdy gracz naciska przycisk, samouczek natychmiast się zepsuje, światła zgasną i wszystkie trzy otwory zostaną otwarte jednocześnie. Gracz może przerzucać dźwignie w dowolnej kolejności, a poziom kończy się, gdy wszystkie zostaną obrócone. Zarówno Mangle, jak i drugi (lub druga) Blacklight Mangle są aktywni/e i są znacznie szybsi/szybsze niż zwykle.

Ennard

Poziom Ennard w trybie Blacklight działa w bardzo podobny sposób do poziomu oryginalnego, z tym wyjątkiem, że jest całkowicie odwrócony. Są tu też zniszczone animatroniki i części utrudniające widok gracza w pokoju z przerywnikami. Drugi panel w pokoju z wyłącznikami ma teraz Virtualtrapa pełzającego w kierunku gracza, co ogranicza czas, przez który gracz musi ukończyć ten panel.

Monety

  • W poziomie Mangle monetę można znaleźć w kółkach zębatych w drugim panelem.
  • W poziomie Ennard moneta pojawia się w pudełku po lewej, gdy gracz jest opuszczany do drugiego obszaru układanki.
  • W poziomie Blacklight Ennarda moneta pojawia się w oku zniszczonej Bonnet po lewej stronie podczas gdy gracz jest transportowany z pierwszego obszaru układanki do drugiego.
    • W Flat Mode poziom ten nie jest do góry nogami, i moneta pojawia się po prawej stronie gracza.

Kasety

  • Kaseta znajduje się za rurami na podłodze po prawej stronie gracza na poziomie Mangle.
  • Kasetę można znaleźć w paszczy Nightmare Fredbear'a w poziomie Blacklight Ennarda podczas zejścia do pokoju przełączeń, podczas patrzenia się na środkowy otwarty panel.

Ciekawostki

  • W poziomie Blacklight Ennarda Flat Mode zmienia stronę gracza na prawą.

Galeria

Helpy VentRepair.gif
Vent Repair