FANDOM

"[...]I wtedy to zobaczyła. Na samym skraju drzew stała zniekształcona postać.[...]Stwór odwrócił się i ruszył w jej kierunku, ukazując lśniący pysk. Od czubka łba przez grzbiet biegła wilcza grzywa. Stwór był przygarbiony, jedna przednia łapa zwisała, a drugą poderwał do góry.[...]Patrzył na Charlie, a ona spojżała mu w oczy-przeszywająco niebieskie i lśniące.[...]Raz był zwinnym i zadbanym zwierzakiem o srebrnej sierści, a chwilę później wyświechtanym, metalowym szkieletem, częściowo pokrytym gumowatą, przezroczystą skórą, o oczach z białych żarówek."
  — "The Twisted Ones" (strona 165) 

Twisted Wolf (pol. Zwyrodniały Wolf/ Wilk) - to jeden z 4 Twisted Animatroników z książki ,,The Twisted Ones" Scotta Cawthona.

Wygląd

Twisted Wolf to Animatronik o dużym wzroście i bardzo przypomina swojego czerwonego odpowiednika - Foxy'ego. Praktycznie nieznaną częścią jego budowy są stopy, więc na chwilę obecną proszę sugerować się rysunkiem. Ze względu na jego niewiadomy wygląd teoretycznego Toy'a opis będzie dotyczył jedynie formy Twisted. Jego zgliczowana połowa ma w sobie mnóstwo dziur przez co jego tekstura wygląda jakby był zrobiony z kory i gdzieniegdzie wystających kabli z ramion i skroni. Na jego naramienniku, ramieniu i przedramieniu znajdują się duże kolce. postać posiada ogółem 4 palce (na rysunku jest 5, ale to drobny błąd) zwieńczone długimi, mechanicznymi pazurami. Głowa przypomina głowę zwykłego, szarego wilka, ale posiada 2 szczękę prawdopodobnego endoszkieletu, po zgliczowanej stronie głowy oczodół ma wokół siebie siwą obwódkę, a oczodół jest większy, na głowie znajdują się długie uszy, futro po jej bokach i na krótkim pysku znajduje się duży nos. Z postaci bardziej organicznej, z prawej strony, można wywnioskować, że to przypomina humanoidalnego wilka, jego umięśnione łapa jest dosyć długa i widać na niej futro, dłoń ma 4 palce i stosunkowo krótkie pazury, to samo dotyczy prawej nogi. Również z tej strony na plecach sterczy długie futro, które przy takiej długości przypomina jeszcze ogon, jak na wilka przystało.

Opis/Historia-zawiera masę spoilerów

By zobaczyć tą informację naciśnij "pokaż".

Twisted Wolf został stworzony przez Williama Aftona/ Dave'a/ Purple Guy'a w nieokreślonym czasie prawdopodobnie za czasów funkcjonowanie Fredbear's Familly Dinner, kiedy to wspomniany człowiek zaczął zabijać ludzi za pomocą sprężynowych kostiumów. Twisted Wolf to była hybryda sprężynowego zwykłego kostiumu i aktywnego robota-mógł mieć kogoś w sobie i się poruszać wedle własnej woli i człowieka wewnątrz niego zabić kiedy sam człowiek aktywuje system. Rok po zakończeniu wydarzeń ze "Srebrnych oczu" i tym samym po teoretycznej śmierci Dave'a Twisted Wolf i inne Twisted Animatroniki zostały aktywowane, by po zaprogramowanej w nich trasie odnaleźć i zabić Charlie. Każdy z nich posiadał swój wygląd Zwyrodniałego Animatronika albo podobne do Toy'ów, które były ich prawdziwymi postaciami, bo formy Twisted były tyko w głowach tych, którzy ich widzieli, ale te ich wersje pomimo bycia Halucynacjami były fizyczne-ich zęby, kostium sprężynowy, kolce itp. Wolf razem z innymi T. Animatronikami zabiły 3 osoby zanim zostały odnalezione przez Charlie (Twisted Foxy został pokonany zanim zabito 3 osobę, zniszczony przez Johna i zdezaktywowany przez Charlie). Ponieważ tak jak każdy animatronik poruszał się podczas nocy, to za dnia z innymi zakopywał się w ziemi i "aktywował" fazę hibernacyjną. Wolf zaczyna swoją działalność po dłuższym czasie trwania akcji książki (od strony 164, a to już połowa ). Został znaleziony na odludziu, koło pewnego domu kiedy ewakuowano mieszkańców wioski. Ze względu na to, że Charlie została sama, Wolf mógł normalnie szybko ją zabić, lecz nieco to trwało zanim Wolf zdecydował się na atak -próbując przyjąć odpowiednią dla niego formę. Tak jak w przypadku atakującego T.Foxy'ego jego klatka piersiowa zaczęła się otwierać, lecz zamiast zaatakować Charlie, najpierw zaatakował przechodzącą kobietę, ale reakcja Charlie sprawiła, że jej nie zabił. Wolf potem próbował zaatakować Charlie, ale padł na ziemię uderzony przez Claya, potem powstał i wycofał się do lasu. Ujawnił swoją dalszą działalność po dosyć długim czasie, po porwaniu Charlie przez T.Freddy'ego i prośbach Johna skierowana do oryginalnych animatroników, żeby pomogły im ocalić Charlie. Po tym długim czasie, kiedy Charlie wydostała się z ciała T.Freddy'ego i ocknęła się w nieznanej lokacji ( restauracja to była halucynacja spowodowana działaniem czipa kontrolującego wygląd Twisted Animatroników ) i po przygodzie z Toy Twisted Animatronikami wróciła do Johna. Po teoretycznym zastrzeleniu Twisted Freddy'ego Wolf pojawił się w korytarzu razem z Twisted Bonnie'm, gdy mieli się szykować do ataku powstrzymał ich nieznany głos i obie postacie się wyprostowały na ten rozkaz-to był Dave, albo raczej Springtrap jak się kazał nazywać. Po zaprezentowaniu zdolności kontrolujących Twisted animatroniki opartych na choreografii snuł historię czego by nie zrobił i czego chciał. Bohaterowie uciekli, ale oba stwory ruszyły za nimi do małego wodospadu, po początkowych spekulacjach, czy stwory wejdą do wody-to weszły do wody. Wilk się przewrócił do wody, ale powstał i się szybko otrzepał z wody, w przeciwieństwie do Bonnie'go który nie upadł. Ze względu na to, że woda to była tak naprawdę benzyna Clay rzucił zapalniczkę i ogień objął znajdujące się w cieczy roboty. Ich Zwyrodniałe iluzje z plastiku zaczęły się topić ukazując ich szkielet. Lecz nie zginęły, poczołgały się do wejścia do wodospadu gdzie Charlie pobiegła za Springtrapem i zasłonili wejście swoimi wielkimi ciałami. Freddy zaatakował pozostałych, a potem wciąż płonący Bonnie i Wolf razem z Freddy'm otoczyli pozostałych. Wilk szykował się do skoku, skoczył i padł powalony na ziemię ciosem w pysk. Postać skryta w cieniu złapały go za łapy i szarpnęła do tyłu odciągając go od ludzi. Kopnął coś, ruszył do ataku i znów został złapany i powalony na plecy. Nieznana postać wskoczyła na niego i na moment spojrzała na przyjaciół Charlie lśniącymi oczami -to był Foxy. Tak jakby zachęcony dźwiękiem swojego imienia Foxy wbił hak w klatkę piersiową Wolfa i zaczął go rozrywać i wyrywać mu mechaniczne wnętrzności i kable. Bezradnie broniące się łapy wilka padły na ziemie, stwór już już był zniszczony. Po jego klęsce niszczony przez pewne 2 postacie był Twisted Bonnie.

Galeria

Animatroniki
FNaF 1: FreddyBonnieChicaFoxyGolden FreddyEndoszkielet 01
Książki: Twisted FreddyTwisted BonnieTwisted ChicaTwisted FoxyTwisted Wolf