FANDOM

"[...]Pod nimi z ziemi wyglądała olbrzymia metalowa morda. Charlie nic nie powiedziała. Wciąż była zajęta wybieraniem ziemi wokół dwóch okrągłych uszu po bokach głowy stwora. - Charlie. Czy to jest... Freddy?...[...]."
  — "The Twisted Ones" (strona 150) 

Twisted Freddy (pol. Zwyrodniały Freddy) -to jeden z 4 Twisted Animatroników z książki ,,The Twisted Ones" Scotta Cawthona.

Wygląd

Twisted Freddy to Animatronik o dużym wzroście i przypominającym swoją alternatywną wersję - Nightmare Freddy'ego. Jego kostium jest brązowy z jaśniejszym brzuchem. Opis jego wyglądu zacznie się od dołu. Nieznana jest jedynie budowa jego stóp-może mieć endoszkieletowe z wielkimi pazurami, albo kostiumowe z poduszkami na dole i również z pazurami. Na nogach ma takie sobie dziury i zaczynają się na nich pojawiać bańki...z kwasem lub czymś innym albo są z plastiku. gdzieniegdzie z dziur sterczą pasy zerwanego kostiumu. Postać jest szeroka i przysadzista, ale jednak wysoka. W brzuchu znajduje się wielka dziura ze zlewającymi się pasami kostiumu. Ma w sobie kilka rzędów obracających się metalowych zębów. Na obrazku jest to mało widoczne, ale pod szyją znajduje się czarna muszka. Jego ręce są krótkie, mają trochę dziur i pełno tych nieokreślonych baniek. Dłonie są wielkie i mają 5 palców uzbrojonych w ostre pazury. Głowa animatronika jest równie wielka jak tułów. Obie szczęki mają ostre zęby, są trochę zdezelowane, widać w nich dziąsła zrobione z nie wiadomo czego. Pysk ma swoje specyficzne przecięcie, na końcu którego znajduje się nos. Oczy są błękitne i połyskujące. Oczodoły mają jasne okręgi wokół otworów na oczy. Ma okrągłe uszy z jasnym wnętrzem i są również pokryte bańkami tak jak połowa głowy.

Opis/Historia

By zobaczyć tą informację naciśnij "pokaż".

Twisted Freddy został stworzony przez Williama Aftona/ Dave'a/ Purple Guy'a w nieokreślonym czasie prawdopodobnie za czasów funkcjonowanie Fredbear's Familly Dinner, kiedy to wspomniany człowiek zaczął zabijać ludzi za pomocą sprężynowych kostiumów. Twisted Freddy to była hybryda sprężynowego zwykłego kostiumu i aktywnego robota-mógł mieć kogoś w sobie i się poruszać wedle własnej woli i człowieka wewnątrz niego zabić kiedy sam człowiek aktywuje system. Rok po zakończeniu wydarzeń ze "Srebrnych oczu" i tym samym po teoretycznej śmierci Dave'a Twisted Freddy i inne Twisted Animatroniki zostały aktywowane, by po zaprogramowanej w nich trasie odnaleźć i zabić Charlie. Każdy z nich posiadał swój wygląd Zwyrodniałego Animatronika albo podobne do Toy'ów, które były ich prawdziwymi postaciami, bo formy Twisted były tyko w głowach tych, którzy ich widzieli, ale te ich wersje pomimo bycia Halucynacjami były fizyczne-ich zęby, kostium sprężynowy, kolce itp. Freddy razem z innymi T. Animatronikami zabiły 2 osoby zanim zostały odnalezione przez Charlie. Ponieważ tak jak każdy animatronik poruszał się podczas nocy, to za dnia z innymi zakopywał się w ziemi i "aktywował" fazę hibernacyjną. Ujawnia się dopiero w połowie książki. Został znaleziony przez grupę głównych bohaterów TTO koło nieokreślonej działki w nocy. Był jak wiadomo zakopany, ale po drobnym pi.......u w słowach o uczuciach Charlie i Johna przez Jessicę i ewakuacji ludności z wioski, po zapadnięciu nocy Freddy zaczął przybierać Zwyrodniałą wersję, ale bohaterów to nie ruszyło i znów kwestie przedłużyły sytuacje przed atakiem. Gdy Charlie miała już iść spać w fałszywym domu na odludziu, już wiedziała, że coś w nim jest. Akurat Freddy był od dawna w domu, i przy uwadze Charlie wszedł do pokoju, pod łóżko i wychylił spod niego swoją głowę, zdarł pościel z łóżka a potem zaczął ją pochłaniać, zaczynając od nóg, pomimo różnych odruchów obronnych Charlie, potwór ją wessał do swojego kostiumu. Dłuższa historia nie jest potrzebna bo dotyczy tylko Charlie i nie ma nic ciekawego. Freddy się zakopał koło nieznanej lokacji i powoli zabijał Charlie, ale jak zwykle się zrobiło opowiadanie o tym jak się uwolniła, ale Freddy był ciągle zakopany. Ale z biegiem czasu dowiadujemy się, że się wydostał i przyjął Toy'ową formę i znów zaczął atakować Charlie, ale pod postacią halucynacji. Potem wyskoczył z podziemi i wypozował się do ataku, pomimo strzału z pistoletu przez Clay'a, ale po następnych padł na ziemię. Pojawiły się kolejne Twistedy i ostatecznie sam Springtrap. Po niezbyt przyjemnej wymianie zdań z niedysiejszym Dave'm bohaterowie pouciekali. W ultrafioletowym tunelu po dosyć zabawnej wpadce z T.Bonniem i T.Woolfem gdy weszli do "wody" oraz wyśmianiu bohaterów przez Springtrapa Clay podpalił mniemaną wodę, która okazała się benzyną i ogień pochłonął 2 Twistedy. Charlie pobiegła za Springtrapem do jaskini. Szukając Charlie Twisted Freddy wpadł do tunelu, ale okazyjnie sam uszkodził własne ciało, potem razem z pozostałą 2 Twistedów okrążył bohaterów. Już Wolf wyskoczył na 3 ludzi, ale nie spodziewał się, że będzie zatrzymany i rozwalany powoli przez Foxy'ego, a spalony, ale żywy T.Bonnie ze strachu próbował uciekać przed Bonnie'm i Chicą, którzy go złapali i rozdarli na strzępy. Został tylko Zniszczony Twisted Freddy, który ze wzajemnością chciał zaatakować Foxy'ego. Foxy mu pocharatał całą twarz, akcja z tym się urywa. Pozostali bohaterowie zostali zaatakowani przez hordę Balloon Boy'ów, ale oryginalny Freddy dwoma ruchami łap po prostu ich rozwalił. Po tem już wszyscy bohaterowie spotkali z Charlie przy Springtrapie i po tentegowanej rozmowie o przeszłości i ucieczce z walącego się tunelu, gdy bohaterowie stanęli przy ścianie totalnie zniszczony Zwyrodniały Freddy złapał Charlie. Nie miał już na sobie w ogóle kostiumu, nie miał lewej ręki i w ogóle dziwnym trafem głowy, tylko kilka zębów i drutów, a nóg już nie miał, a się okazało, ze przeczołgał się tam przez gruzy. Zaczął ją znowu do siebie przyciągać i już miał Charlie w wnętrzu swojej pułapki. Przyjaciele chcieli jej pomóc, ale nie wiadomo, co się mogło stać. Freddy wymachiwał łapą na wszelkie strony odgradzając innym możliwość uwolnienia Charlie. Wszelkie płyty przy reszcie jego głowy się zamknęły, ale nie tnknęły Charlie. John zaczął okładać Freddy'ego, ale bez skutku. Potem John i Jessica starali wyciągnąć Charlie, a Clay waląc robota metalową belką odrąbał mu łeb. Freddy drgał przez jakiś czas, potem rozległ się zgrzyt metalu. Ręka Charlie przestała się ruszać i Freddy też. Przez małe szpary w szkielecie robota zaczęła kapać krew. O Twisted Freddym nic już dalej nie było.

Ciekawotski

  • Jego wygląd nawiązuje w dużej mierze do Nightmare Fredbear'a.
  • Nie wiadomo z czego są zrobione bańki na jego ciele, a raczej czym są wypełnione.
  • To druga w kolejności postać w historii FNaF, która ma dużo szczęk, pierwszy to Nightmare Springtrap.

Galeria

Animatroniki
FNaF 1: FreddyBonnieChicaFoxyGolden FreddyEndoszkielet 01
FFPS: Rockstar FreddyRockstar BonnieRockstar ChicaRockstar FoxyTrash and the Gang (Bucket BobMr. Can-DoMr. HugsNo. 1 CratePan Stan)Happy FrogMr.HippoNedd BearPigpatchOrville ElephantSecurity PuppetCandy CadetMusic ManEl ChipFuntime ChicaLeftyScrap BabyMolten FreddyScraptrap
Książki: Twisted FreddyTwisted BonnieTwisted ChicaTwisted FoxyTwisted Wolf