FANDOM

Twisted Bonnie (pol. Zwyrodniały Bonnie) - to jeden z 4 Twisted Animatroników z książki ,,The Twisted Ones" Scotta Cawthona.

Wygląd

Twisted Bonnie to animatronik o typowej budowie, mający 4 palce dłoni i prawdopodobnie 3 palce stóp. Jego kostium jest w kolorze fioletowym z jaśniejszym pyskiem, brzuchem i wnętrzem uszu. Jego nogi są gdzieniegdzie obrośnięte nieokreślonymi bańkami i mają parę wgnieceń, a prawe udo ma wielką dziurę po zewnętrznej stronie. Tułów jest zrobiony w typowej symetrii i ma wielką dziurę na prawej połowie, gdzie dobrze widać endoszkielet ciała. Dziura ma gdzieniegdzie poprzyklejane pasy z topionego plastiku, bądź wylewające się fragmenty kostiumu. Ręce mają podłużną dziurę na przedramionach i ramionach, która wygląda jakby była zszywana owym plastikiem oraz ma parę baniek i po 2 kolce na ramionach. dłonie są dosyć duże, ale nie aż tak, palce składają się z 2 części i na końcu każdego palca znajduje się hakowaty pazur. Głowa jest najbardziej rzucającą się w oczy częścią animatronika. Dolna szczeka jest zwężona ku końcu i ma wielkie poszarpane dziąsła i rząd małych ostrych zębów, ale natura, a raczej Dave zbudował go z dodatkowo rozsuwaną na boki częścią szczęk z również pogruchotanymi dziąsłami i rzędem ostrych, białych zębów. Górna cześć ma rozszerzone policzki, ale mały pysk. Ponownie widać zniszczone dziąsła i wargi, a zęby teraz trochę większe, a na środku są 2 duże siekacze. Na pysku widać 2 pary długich, czarnych wąsów i nos łączący typowe zagłębienie po środku. Z warg w górę widać nieczęsto wychodzące podłużna dziury. Jego oczodoły są otoczone jaśniejszymi kółkami i mają małe szramy po bokach, a oczy to wielkie, świecące na różowo lampy, oraz widać, że nie ma gałek ocznych, tylko źrenice. Uszy są zrobione z 3 części. Dolna w górna mają pocięcia i z górnych leje się plastik, a środkowe części są jak nowe. Jedyne niewiadome części ciała to stopy i prawdopodobna wewnętrzna szczęka w środku paszczy.

Opis/ Historia

TBA

Ciekawostki

  • Jest bardziej podobny do New Bonniego, niż do Old, ze względu na kolor.
  • Nie posiada już swojej muszki.
  • Teoretycznie powstał w czasach Old Bonnie'go, ale kolor jest fioletowy, a nie niebieski.

Galeria

Animatroniki
FNaF 1: FreddyBonnieChicaFoxyGolden FreddyEndoszkielet 01
FFPS: Rockstar FreddyRockstar BonnieRockstar ChicaRockstar FoxyTrash and the Gang (Bucket BobMr. Can-DoMr. HugsNo. 1 CratePan Stan)Happy FrogMr.HippoNedd BearPigpatchOrville ElephantSecurity PuppetCandy CadetMusic ManEl ChipFuntime ChicaLeftyScrap BabyMolten FreddyScraptrap
Książki: Twisted FreddyTwisted BonnieTwisted ChicaTwisted FoxyTwisted Wolf