FANDOM

"Wydali trochę pieniędzy na te nowe roboty, eee, rozpoznawanie twarzy, zaawansowana sprawność ruchowa, pozwalają im nawet chodzić w ciągu dnia. Czy to nie fajne?"
 Phone Guy Noc 1 

Czy nie szukałeś/aś Freddy'ego lub Golden Freddy'ego z pierwszej części gry? A może Freddy'ego, Shadow Freddy'ego lub Golden Freddy'ego z drugiej? Albo Phantom Freddy'ego z trzeciej? Może też Koszmarnego Freddy'ego z czwartej?

Toy Freddy - nowy toy animatronik pojawiający się w Nowej Freddy Fazbear's Pizza we FNaF 2. Jest głównym animatronikiem występującym na Scenie oraz "szefem" Toy Bonnie'go, Toy Chici i prawdopodobnie Mangle, Balloon Boy'a i Marionetki. Zastępuje dawnego Freddy'ego zza czasów poprzedniej lokacji bliżej nie znanej i nie opisanej w grze.

Wiemy, że potrafi chodzić po Pizzerii w trakcie nocy, ale pozostaje nieznane czy to robi w dzień, gdy lokal funkcjonuje. Wraz z Toy Bonnie'm, Toy Chicą, Mangle, Balloon Boy'em, Marionetką oraz Freddy'm, Bonnie'm, Chicką, Foxy'm i Golden Freddy'm stara się wejść do biura i po identyfikacji zaatakować Jeremy'ego Fritzgerald'a - nocnego stróża pracującego w miejscu, gdzie dzieje się gra.

Zaawansowana sprawność ruchowa i rozpoznawanie twarzy powinno sprawiać, że jest trudniejszym przeciwnikiem niż animatroniki z FNaF 1, lecz każdy mechanizm ma swoje wady.

Podejrzewa się, że za jego agresywne zachowania odpowiada nawiedzająca go dusza zamordowanego dziecka, prawdopodobnie jedna z pięciu ofiar widzianych w minigrze "SAVE THEM".

Nie wiadomo, co robi z ciałem zabitego protagonisty, lecz informacje z FNaF 1 dają do myślenia, że wkłada go do niewidzianego przez nas kostiumu. Porusza się w godzinach 12-6AM, a po 6AM się wyłącza.

 Wygląd

Toy Freddy jest animatronikiem reprezentującym niedźwiedzia. Jego kostium jest w jasno brązowym kolorze, brzuch, okolice oczu, pysk i wnętrze uszu jest pomarańczowy co trochę wpasowuje się w zwierze, które reprezentuje. Zazwyczaj ma niebieskie tęczówki, lecz gdy wchodzi do biura gałki oczne ciemnieją lub z perspektyw niektórych po prostu znikają, nie pozostawiając po sobie białej źrenicy, jak w pierwszym FNaF'ie. Posiada po cztery zęby w dolnej i górnej szczęce, co wyróżnia go od Freddy'ego Fazbear'a, gdyż on miał uzębienie tylko w dolnej części pyska. W odróżnieniu od niego wydaje się być również grubszy niż oryginał. Ma jednak piegi, jak Freddy. Tak jak inni męscy przedstawiciele typu "Toy" w miejscu policzku ma wielkie czerwone rumieńce. Nie brakuje mu brwi i rzęs. Pod głową przyczepiono mu czarną muszkę, a na brzuchu przymocowane są cztery czarne guziki. Nosi czarny cylinder, podobny do tego, którego nosi Stary Freddy, lecz różnica polega na tym, że tutaj jest czerwona obwódka. W ręku trzyma ten sam srebrny mikrofon.

 Zachowanie

Toy Freddy w odróżnieniu od oryginalnego Freddy'ego Fazbear'a włącza się bardzo wcześnie, ponieważ już w nocy pierwszej opuszcza lokacje startową. Czasem jednak nie udaje mu się wejść do głównej siedziby gracza przed 6AM. W drugim etapie staje się ruchliwszy i szybszy, zawsze udaje mu się dostać do biura nim skończy się noc. W następnych dwóch nocach wydaje się zachowywać aktywność z drugiej, wzrasta ona dopiero w piątej i szóstej. Podczas, gdy Toy Chica, Balloon Boy i Bonnie wędrują do nocnego stróża lewą wentylacją, a Toy BonnieMangle i Chica atakują z prawej strony, on idzie korytarzem wraz z Foxy'm, Freddy'm i Golden Freddy'm. Normalnie przebywa na Scenie, podobnie jak Toy Bonnie i Toy Chica. Później po włączeniu stoi w ciemności w Sali Gier między stołami. (Aby go zobaczyć trzeba oświetlić ten pokój). Potem staje na przeciwko graczowi, aby później się przybliżyć i czekać na odpowiedni moment na atak. Jego ustawienie w holu można sprawdzać przy pomocy latarki. Zachowuje się bardzo podobnie jak Freddy, Bonnie i Chica. Jeżeli gracz ma założoną maskę, to wróg nie może wejść do pokoju. Gdy jednak będzie przez dłuższy czas w fazie 2, a grający zdecyduje się sprawdzić kamery, wejdzie do środka. Zanim Toy Freddy zidentyfikuje Jeremy'ego musi upłynąć trochę czasu. Wtedy trzeba zakryć szybko twarz i poczekać aż wyjdzie a światło wróci do normy. Gdy się spóźnimy lub zignorujemy go, to gdy zniknie zaatakuje nas gdy albo zdejmiemy maskę albo gdy zdejmiemy kamery. Gdy pojawia się w biurze a my mamy otworzone kamery, on nam je zdejmie.

W UCN działa inaczej .Podczas gdy 49 innych animatroników chce cię zabić, Toy Freddy siedzi w Parts & Service i gra w Five Night's With Mr. Hugs. W FNWMH są trzy kamery gdzie każde prowadzą do biura. Musisz mu pomagać w FNWMH. Jeśli go olejesz to Mr. Hugs zjumpscare'uje Toy Freddy'ego. Wtedy to kwestia czasu kiedy Toy Freddy cię zjumpscare'uje.

Cytaty

To właśnie dostajesz za zostawianie mnie samego!
  — Jeden z kilku dialogów Toy Freddy'ego kiedy nas zabije. 
ToyFreddy2

To nie moja wina! Mam te grube plastikowe palce i nie mogę nacisnąć przycisków!
  — Kolejny z dialogów Toy Freddy'ego. 
ToyFreddy3

Mr. Hugs znowu mnie dorwał!
  — Kolejny dialog. 
ToyFreddy4

Jeśli ja zostanę zjumpscare'owany, TY zostaniesz zjumpscare'owany!
  — Toy Freddy po zabicu nas. 
ToyFreddy5

Ta gra była całkowicie sfałszowana!
  — Jeden z innych dialogów. 
ToyFreddy1

 Ciekawostki

  • Jeśli naciśniemy na jego plakat w biurze z napisem "Celebrate!" usłyszymy odgłos zabawnego zatrąbienia. Istnieje to także w 1 i 3 części gry, a w 4 taki sam odgłos wydaje jego pluszak na łóżku.
  • Jego Jumpscare jest podobny do tego jaki posiada Freddy w 1 części.
  • Toy Freddy jest jednym z czterech animatroników, które nie mają figurek po skończeniu Custom Night.
  • Jeśli najedziemy na nos Toy Freddy'ego na plakacie w naszym biurze i klikniemy C, D, + na klawiaturze, wówczas automatycznie ukończymy daną noc, w której się znajdujemy.
  • Jest jednym z 3 animatroników, które wchodzą do nas tylko korytarzem (robią to także Foxy i Freddy).
  • Na scenie, w korytarzu, podczas Jumpscare'a i w Sali Gier Toy Freddy ma niebieskie oczy. Natomiast w biurze ich nie ma.
  • Gdy Toy Freddy jest na scenie jego szczęka jest zamknięta, ale kiedy idzie przez inne pokoje jest coraz bardziej otwarta.
  • Toy Freddy działa jak stare animatroniki, a nie jak nowe.
  • Pomimo, że w biurze ma oczy endoszkieletu, atakuje nas z normalnymi oczami.
  • W wersji mobilnej nie widać, gdy Toy Freddy jest w Sali Gier.
  • Wydaje się trzymać cały czas mikrofon podobnie jak Freddy.
  • Toy Freddy opuszcza Scenę jako ostatni jak Freddy Fazbear ale jest różnica: Toy Freddy pojawia się pierwszy raz w Nocy 1.
  • Toy Freddy jest jedną z najtrudniejszych postaci do pokonania w UCN.

Galeria

Pobrane (2) Galeria dla artykuł:
Toy Freddy - Galeria
Animatroniki
FNaF 1 FreddyBonnieChicaFoxyGolden Freddy
FNaF World Adventure FreddyAdventure BonnieAdventure ChicaAdventure FoxyAdventure Toy FreddyAdventure Toy BonnieAdventure Toy ChicaAdventure MangleAdventure Golden FreddyAdventure MarionetteAdventure BBAdventure JJAdventure PaperpalesAdventure Endo 01Adventure Endo 02Adventure EndoplushAdventure Withered Old FreddyAdventure Withered Old BonnieAdventure Withered Old ChicaAdventure Withered Old FoxyAdventure Shadow FreddyAdventure RWQFSFASXCAdventure SpringtrapAdventure Phantom FreddyAdventure Phantom ChicaAdventure Phantom FoxyAdventure Phantom MangleAdventure Phantom PuppetAdventure Phantom BBAdventure FredbearAdventure Spring BonnieAdventure Funtime FoxyAdventure Nightmare FreddyAdventure Nightmare BonnieAdventure Nightmare ChicaAdventure Nightmare FoxyAdventure Nightmare FredbearAdventure NightmareAdventure PlushtrapAdventure NightmarionneAdventure Nightmare BBAdventure Jack-O-BonnieAdventure Jack-O-ChicaDee DeeLolbitMendoStary Człowiek Konsekwencja
Inne FredbearSpring BonnieTwisted FoxyTwisted FreddyTwisted WolfTwisted Bonnie