FANDOM

Wydali trochę pieniędzy na te nowe roboty, eee rozpoznawanie twarzy, zaawansowana sprawność ruchowa, pozwalają im nawet chodzić w ciągu dnia. Czy to nie fajne?
 Phone Guy Noc 1 
Czy nie szukałeś Chicę z pierwszej części gry? Albo Chice z drugiej? A może Phantom Chicę z trzeciej? Nie wykluczone też, że Koszmarną Chice z czwartej?

Toy Chica - antagonistka w grze FNaF 2. Jest odnowioną wersją Chici.

 Wygląd

Toy Chica to animatronik-kurczak o żółtym kostiumie, niebieskich oczach (nie licząc, kiedy schodzi ze sceny), czarnych brwiach oraz smukłej sylwetce. Przypomina trochę kaczkę i jest często z nią mylona, chociaż jest kurczakiem. Jej charakterystyczną częścią ciała, jak w przypadku każdego Toy animatronika, są rumieńce, które jednak w przeciwieństwie do innych są różowe, a nie czerwone. Przy szyi ma podpięty śliniaczek z napisem "Let's Party", w przeciwieństwie do poprzedniczki, posiadającej napis "Let's Eat". Jest on jej atrybutem wraz z niebieskooką babeczką, którą trzyma w dłoni. Toy Chica jest również znacznie chudsza od innych Chic. Jej wygląd też zależy od lokacji, w której się znajduje. Na scenie ma niebieskie oczy i pomarańczowy dziób, które znikają po jej opuszczeniu. Toy Chica jest prawdopodobnie jedynym z Toy animatronikiem płci żeńskiej. Drugim może być Mangle, ale nie jest to potwierdzone.

 Zachowanie

W dzień jest kelnerką i wokalistką wraz z Toy Bonnie'm i Toy Freddy'm. Jednak począwszy do nocy 1 ożywa i stara się dostać do lokacji z stróżem nocnym, by go "zapakować" w kostium Freddy'ego Fazbear'a i tym samym zabić. Toy Chica zaczyna wraz z Toy Bonnie'm i Toy Freddy'm na scenie. Przemieszcza się w poniższej kolejności:

Scena -> Główna Hala -> Pokój Imprez 4 -> Korytarz -> Pokój Imprez 1 -> Lewa Wentylacja -> Biuro

Kiedy dojdzie do lewej wentylacji, będzie wydawała głuche odgłosy. Powinno się wtedy zaświecić światło w lewej wentylacji, aż się jej nie zobaczy (Pojawia się w niej chwile, po wspomnianych odgłosach). Kiedy się w niej ukaże, gracz powinien założyć maskę i chwile poczekać. Jeśli te kryteria zostaną użyte to po pewnym czasie zniknie i zacznie trasę od nowa. Jeśli nie to dokona Jumpscare i zakończy grę.

Ultimate Custom Night

Jak na nią przystało, skrada się do Ciebie przez klapę w podłodze po lewej. Nie masz żadnej możliwości, aby uniemożliwić jej wejście do biura. Gdy jednak to zrobi, załóż maskę Freddy'ego i patrz się na nią a zdezorientowana, co się dzieje, wyjdzie. Będzie Cię odwiedzać częściej niż Toy Bonnie, ale i równie szybciej niż Toy Bonnie będzie Cię opuszczać.

Cytaty

Nie zmęczysz się moim głosem... Prawda?
  — Jeden z wielu dialogów Toy Chici po naszej śmierci, czyste nawiązanie do FNaF World'a. 

Chodźmy w miejsce które jest bardziej... Prywatne... Żebym mogła cię zjeść!
  — Inny z dialogów Toy Chici. 

Nie zmęczyś się umieraniem, prawda?
  — Inny z dialogów Toy Chici. 

Gdzie jest mój dziób? Oczywiście w twoim CZOLE!
  — Inny z dialogów Toy Chici. 

Jumpscare

Jeśli nie założymy maski Freddy'ego to nas zaatakuje. Atakuje w ten sposób - rozwiera dłonie i skacze przybliżając swoja twarz do naszej, co wygląda jakby próbowała nas przytulić. Podczas tej czynności słychać dźwięki podobne do ryczenia.

Jej Jumpscare w Ultimate Custom Night jest taki sam. Podczas jumpscare'a przybliża i oddala się od nas z takim samym dźwiękiem jak we FNaF'ie 2.

Ciekawostki

  • Toy Chica jest jednym z czterech animatroników, u których widać oczy endoszkieletu (innymi są Toy Freddy, Freddy, Mangle i Bonnie).
  • Toy Chica zawsze ma przy sobie swoją babeczkę, nawet podczas jumpscare'a. Możliwe, że babeczka jest częścią jej endoszkieletu.
  • Toy Chica jest drugim najaktywniejszym animatronikiem w 2 części (zaraz po Toy Bonnie) - jeśli chodzi o Toy'e.
  • Toy Chica trzyma swoją babeczkę nawet w wentylacji, jednak nie widać jej, ponieważ ciemność ogranicza widok.
  • Jej uzębienie się zmienia, gdy zejdzie ze sceny.
  • Pomimo tego, że Toy Chica pojawia się w korytarzu, może wejść do biura tylko przez wentylację. Podobnie jest w przypadku Mangle.
  • Kiedy Toy Chica schodzi ze sceny, traci również kolor swoich powiek.
  • Babeczka Toy Chici różni się od tej z pierwszej części. Jest mniejsza i ma mniej szczegółów.
  • Gdy Toy Chica zejdzie ze sceny, traci dziób i widać jej tylko oczy endoszkieletu.
  • W UCN kiedy przychodzi i nas jumpscare'uje, napis na jej śliniaku jest w lustrzanyn odbiciu.Zostało to później naprawione.
  • Jeden z jej dialogów "Nie zmęczysz się moi głosem...Prawda?" to oczywiste nawiązanie do FNaF Worlda.
  • Inny z jej dialogów "Gdzie jest mój dziób?Oczywiście w twoim CZOLE!" to możliwe nawiązanie do The Bite Of '87.
  • Najprawdopodobniej Toy Chica spowodowała The Bite Of '87.

Galeria

Pobrane (2) Galeria dla artykuł:
Toy Chica - Galeria
Animatroniki
FNaF 1 FreddyBonnieChicaFoxyGolden Freddy
FNaF World Adventure FreddyAdventure BonnieAdventure ChicaAdventure FoxyAdventure Toy FreddyAdventure Toy BonnieAdventure Toy ChicaAdventure MangleAdventure Golden FreddyAdventure MarionetteAdventure BBAdventure JJAdventure PaperpalesAdventure Endo 01Adventure Endo 02Adventure EndoplushAdventure Withered Old FreddyAdventure Withered Old BonnieAdventure Withered Old ChicaAdventure Withered Old FoxyAdventure Shadow FreddyAdventure RWQFSFASXCAdventure SpringtrapAdventure Phantom FreddyAdventure Phantom ChicaAdventure Phantom FoxyAdventure Phantom MangleAdventure Phantom PuppetAdventure Phantom BBAdventure FredbearAdventure Spring BonnieAdventure Funtime FoxyAdventure Nightmare FreddyAdventure Nightmare BonnieAdventure Nightmare ChicaAdventure Nightmare FoxyAdventure Nightmare FredbearAdventure NightmareAdventure PlushtrapAdventure NightmarionneAdventure Nightmare BBAdventure Jack-O-BonnieAdventure Jack-O-ChicaDee DeeLolbitMendoStary Człowiek Konsekwencja
Inne FredbearSpring BonnieTwisted FoxyTwisted FreddyTwisted WolfTwisted Bonnie