Wydali trochę pieniędzy na te nowe roboty, eee rozpoznawanie twarzy, zaawansowana sprawność ruchowa, pozwalają im nawet chodzić w ciągu dnia. Czy to nie fajne?
 Phone Guy Noc 1 

Czy nie szukałeś/szukałaś Bonnie'go z pierwszej części gry? Albo Bonnie'go lub Shadow Bonnie'go z drugiej? A może Springtrap'a z trzeciej? Nie wykluczone też, że Koszmarnego Bonnie'go z czwartej? Możliwie Bon-Bona z piątej albo Rockstar Bonnie'go lub Scraptrapa z szóstki? Być może Glitchtrapa z siódemki, FNaF-a VR?

Toy Bonnie - nowsza wersja Bonnie'go (gameplay'owo) i Withered Bonnie'go (fabularnie), która ma być bardziej przyjazna dzieciom. Jest połyskującym, niebieskim animatronikiem-królikiem z czerwoną gitarą i zielonymi oczami.

Pojawił się po raz pierwszy w Five Nights at Freddy's 2, a powrócił w Ultimate Custom Night (w rozgrywce oraz w cutscenkach Toy Chica's Highscool Years) oraz Five Nights at Freddy's VR: Help Wanted. Występował również w tle innych gier, m.in. jako pusta maska w Five Nights at Freddy's 3 i jako figurka w minigerce z Five Nights at Freddy's 4. Jest również w mobilnej grze Five Nights at Freddy's AR: Special Delivery jako animatronik do pokonania i zdobycia.

Wygląd

Jak wcześniej wspomniano Toy Bonnie to nowsza wersja Bonnie'go i Withered Bonnie'go. Tak jak w dwóch wymienionych przypadkach, Toy Bonnie reprezentuje królika. Kolorystyka przedstawia go głównie w barwach zimnych, w których to skład wchodzi błękit (większość kostiumu) i biel (środek brzucha, pyska i uszów). Jego głowa posiada brwi co bardzo go wyróżnia spośród jego odpowiedników. Jego zielone oczy zostały "wyposażone" w fioletowe powieki i rzęsy (jak u wszystkich Toy'ów), przez co ten animatronik jest mylony z samicą. Na pysku Toy Bonnie'go znajduje się małe zagłębienie, które zostaje przerwane noskiem Toy Bonnie'go. W jego szczęce znajduje się dziesięć zębów. Ten animatronik posiada cechy Toy'ów takie jak czerwone policzki (Mangle i Toy Freddy) i piegi na pysku (Toy Freddy). Na jego głowie są umieszczone dwoje długich króliczych uszu. Robot ten posiada ręce długie do bioder, a każda dłoń u jego ręki posiada po cztery palce. Sylwetka brzucha Toy Bonnie'go jest lekko otyła, ale nie aż tak jak u Bonnie'go i Old Bonnie'go. Błękitny animatronik odziedziczył po swoim poprzedniku czerwoną muszkę (jednak ta bardzo się różni od tamtej). Robot ten posiada nogi zakończone stopami, które mają po trzy palce. Warto dodać, że Toy Bonnie jest drugim animatronem, który najmniej przypomina swojego poprzednika (pierwszym jest Mangle).

Zachowanie

FNaF 2

Toy Bonnie pracuje podczas dnia jako gitarzysta i wokalista zespołu. Jednak pierwszej nocy zacznie się poruszać po pizzerii w celu poszukiwania gracza, a co z tym idzie - zabicia go. Toy Bonnie na początku każdej nocy będzie stał na scenie razem z Toy Chicą i Toy Freddy'm nie zbudzając podejrzenia gracza. Jednak po pewnym czasie zejdzie z niej i pójdzie prosto do Pokoju Imprez 3, pomijając korytarz, gdzie będzie stał ze swoją gitarą. Kiedy upłynie trochę czasu, Toy Bonnie pójdzie do Pokoju Imprez 4, gdzie będzie zasłaniał kamerę swoją twarzą. Jeszcze później przejdzie do Pokoju Imprez 2 gdzie będzie się schylał nad wylotem prawej wentylacji, podobnie jak Toy Chica, do której w pewnej chwili wejdzie i będzie w niej tkwił do pewnego momentu. Wtedy Toy Bonnie'go będzie można zobaczyć z biura poprzez zaświecenie latarki w prawym wylocie. Wtedy gracz musi założyć maskę i przeczekać animacje wchodzenia oraz wychodzenia z biura, któremu będzie towarzyszyć miganie światła. Po wykonanej czynności animatronik zacznie swoją drogę od nowa. Jednak gracz broniąc się przed nim może popełnić błąd taki jak niezałożenie maski lub przypadkowe włączenie monitora. Wtedy robot wykona na nas Jumpscare po czym kończymy grę i trafiamy do kostiumu Freddy'ego.

Ultimate Custom Night

Jak na niego przystało, skrada się do Ciebie przez klapę w podłodze po prawej. Nie masz żadnej możliwości, aby uniemożliwić mu wejście do biura. Gdy jednak to zrobi, załóż maskę Freddy'ego i patrz się na niego a cię zignoruje i wyjdzie.

FNaF VR: Help Wanted

Toy Bonnie powraca w FNaFie VR w poziomach z FNaF 2. Zachowanie ma podobne jak w oryginalnym FNaF 2.

Znajduje się każdej nocy na scenie wraz Toy Freddy'm i Toy Chicą. Jak w oryginalnej drugiej części jest pierwszym animatronikiem który schodzi ze sceny. Toy Bonnie po tym kieruje się do Pokoju Imprez 3. Następnie, pójdzie do Pokoju Imprez 2, wtedy będziemy go widzieć jak idzie przez korytarz i skieruje się do prawego szybu wentylacyjnego. Kiedy zobaczysz jego twarz w prawym szybie, szybko załóż maskę Freddy'ego żeby ten cię zignorował, a jeżeli nie, ten cię zjumpscare'uje.

FNaF AR: Special Delivery

Toy Bonnie jest jednym z animatroników które możemy znaleźć w FNaF AR. Kiedy zaczyna do nas iść, zaczyna gadać, i tak samo jak Toy Chica, trzeba używać przy nim maski Freddy'ego kiedy wchodzi w tryb Haywire. Gdy Toy Bonnie zaczyna dziwnie się poruszać trzeba uważnie przypatrywać się jego kolorowi oczu, tak samo jak przy Springtrapie. Kiedy animatronik ma czerwone oczy, trzeba odwrócić od niego wzrok (mając nadal ubraną na siebie maskę), a kiedy zrobią się białe, musisz jeszcze raz spojrzeć na niego aż jego oczy z powrotem zrobią się czerwone i odwrócić od niego wzrok (nadal mając maskę). Dopiero kiedy Toy Bonnie przystanie, możemy go porazić.

Toy Bonnie posiada również własne CPU i pluszowy strój. Te rzeczy jak w przypadku innych animatroników, możemy założyć swojemu endoszkieletowi.

 Jumpscare

Jumpscare Toy Bonnie'go

Toy Bonnie ma podobny Jumpscare co Toy Chica. Odbija się od ziemi i z rozwartymi rękami skacze na gracza i kończy Jumpscare na przybliżeniu swojej twarzy do twarzy grającego. Ten w Ultimate Custom Night jest bardzo inny. Ma ręce otwarte i przybliża się do nas.

Jumpscare w FNaF VR

We FNaF VR Toy Bonnie, tak samo jak w UCN, ma inny jumpscare. Nie widać jak skacze, lecz tylko przybliża się do nas.

Jumpscare w UCN

W Five Nights at Freddy's AR: Special Delivery jego jumpscare też jest podobny jak ten z UCN i FNaF VR, Toy Bonnie przybliży się do nas twarzą. Może on wykonać jumpscare wtedy gdy spojrzymy mu w oczy, gdy są koloru czerwonego i nie założymy maski.

Jumpscare w FNaF AR

Występowanie

Five Nights at Freddy's 2

Toy Bonnie po raz pierwszy zadebiutował w drugiej odsłonie serii FNaF. Jest on animatronikiem-królikiem, gitarzystą i wokalistą w ponownie otwartej Freddy Fazbear's Pizzy z 1987 roku. Został zbudowany z pomocą niektórych części jego wcześniejszego odpowiednika, zwanego obecnie Withered Bonnie'm. Występuje na scenie z Toy Chicą i Toy Freddy'm, robi to jednak tylko w dzień, gdyż w nocy jakaś nadnaturalna siła ciągnie go do zabicia stróża nocnego. Nie wiadomo czy jest kierowany przez duszę czy tylko przez rządzę krwi.

Po Ugryzieniu z '87 Toy Bonnie wraz z resztą Toy animatroników został zniszczony lub prawdopodobnie spalony, a jego części porzucone gdzieś indziej. Pojawiają one się później w trzeciej odsłonie serii FNaF, Five Nights at Freddy's 3.

W Custom Night, Toy Bonnie występuje w następujących challenge'ach:

  • New & Shiny
  • Double Trouble
  • Cupcake Challenge
  • Fazbear Fever
  • Golden Freddy

Five Nights at Freddy's 3

Jak wspomniano, części Toy Bonnie'go występują w trzeciej części, jednakże widzimy tylko pustą maskę animatronika, prawą rękę i gitarę. Te rzeczy znajdują się w pudełku w Biurze gracza, lecz są tylko dekoracją i nie robią nam nic.

Również w FNaF 3 występuje plakat Toy Bonnie'go na CAM 04. Jest on rzadko zastępowany plakatem różowego lub żółtego cupcake'a, jest to halucynacja.

Five Nights at Freddy's 4

Ultimate Custom Night

Five Nights at Freddy's VR: Help Wanted

Five Nights at Freddy's AR: Special Delivery

Cytaty

Czekałem długo na tą szansę, i teraz, jest nareszcie!
  — Jeden z cytatów Toy Bonnie'go z FNaF AR 

Ta gra w kotka i człowieka jest przepyszna.
  — Cytat Toy Bonnie'go po naszej śmierci w FNaF AR. 

Teraz jestem super gwiazdą.
  — Kolejny cytat Toy Bonnie'go. 

Ciekawostki

Galeria

Pobrane (2).jpg Galeria dla artykuł:
Toy Bonnie - Galeria

Animatroniki
FNaF 1: FreddyBonnieChicaFoxyGolden FreddyEndoszkielet 01
Security Breach Glamrock FreddyGlamrock ChicaMontgomery GatorRoxanne Wolf