Advertisement

Temperatura jest jedną z najważniejszych mechanik występujących w grze Freddy Fazbear's Pizzeria Simulator. Ten system pojawia się także w Ultimate Custom Night, lecz ma inne zastosowanie oraz działanie.

Rozgrywka

Freddy Fazbear's Pizzeria Simulator

W Freddy Fazbear's Pizzeria Simulator temperatura musi być obowiązkowo oraz stale monitorowana, ponieważ jest w stanie nas zabić. Najniższy poziom temperatury to 60°F, od których gracz rozpoczyna każdą nocną zmianę. Taka temperatura nie wyrządzi nam żadnej krzywdy. Jeżeli system wentylacji jest wyłączony, poziom temperatury będzie rosnąć. Jeżeli osiągnie ona 120°F, protagonista zemdleje, i zostanie odesłany ponownie do menu głównego, tak samo jak w przypadku Jumpscare'a. To jedyny sposób aby stracić jeden dzień, bez ataku przeciwnika.

Ultimate Custom Night

Temperatura pojawia się również w Ultimate Custom Night. Mechanika ta działa tak samo jak w poprzedniej grze z serii – temperatura zmniejsza się, kiedy wentylator jest włączony i zwiększa, kiedy jest on wyłączony. Nie możemy tu, jednak zginąć z gorąca. Wysoka temperatura przyspiesza Freddy'ego i Chicę oraz sprawia, że Jack-O-Chica pojawia się przy drzwiach.

Power-Up o nazwie Frigid zmniejsza początkową temperaturę z 60°F do 50°F.

Ciekawostki

  • W prawdziwym zakończeniu gry, w jednym kadrze widać szybko wzrastający do poziomu 120 stopni Fahrenheita gorąc.
    • Nie jest jednak pewne, czy po straceniu przytomności podczas rozgrywki, pizzeria także płonie.

Galeria

Mechaniki
Advertisement