Advertisement

Witaj, nie znasz mnie. Utworzyłam serię dzienników dla ciebie dokumentujących problem z tworzeniem tej gry VR, którą teraz testujesz w nadziei, że, kimkolwiek jesteś, i z jakąkolwiek drużyną jesteś, porzucisz.
  — Tape Girl, 15 kaseta 

Hello. You don’t know me. I'd created a series of logs for you documenting the troubled development of this VR game that you’re now testing in hopes that you, whoever you are, and whatever team you are with, will abandon development.
  — Tape Girl, 15 kaseta 

Tape Girl (z pol. Dziewczyna z kaset) – to postać występująca w Five Nights at Freddy's VR: Help Wanted; jedna z deweloperek The Freddy's Fazbear Virtual Experience. Nie widzimy jej, lecz słyszymy jej głos z nagranych przez nią kaset.

Historia

Tape Girl to nieznana nam kobieta pracująca dla Silver Parasol Games i nagrywająca dla nas kasety, które musimy zbierać. Opowiada nam w nich o problemach Fazbear Entertainment z tworzeniem tej gry w wirtualnej rzeczywistości oraz o wirusie. Nagrywa kasety po to, żeby potem powiedzieć zespołowi deweloperskiemu o złośliwym kodzie, który trafił do gry, by usunęli go przed wypuszczeniem jej do publiki. Jednak nie wychodzi to jej, a wirus nie zostaje pokonany.

Kasety

Wszystkie informacje znajdziesz tutaj!

Ciekawostki

  • Tape Girl, Phone Guy i Phone Dude to trzy osoby, których prawdziwe imiona nadal pozostają nieznane.
  • Tape Girl wielokrotnie wspomina "Jeremy'ego" w różnych kasetach. Może to odnosić się do nocnego strażnika Jeremy'ego Fitzgeralda, chociaż niektóre dialogi sugerują inaczej.
Postacie z gier

[[Kategoria:Five Nights at Freddy's VR: Help Wanted]

Advertisement