Advertisement
Uwaga!
Ten artykuł zawiera spoilery. Czytasz go na własną odpowiedzialność!

Sun jest postacią z gry Five Nights at Freddy's: Security Breach. Spotkać możemy go tylko w Daycare. Głosu użycza mu Kellen Goff.

Wygląd

Sun jest humanoidalnym animatronikiem, wyglądającym jak słońce, noszącym żółto-brązową piżamę, z dwoma guzikami na klatce piersiowej. Na jego twarzy widnieją niebieskie oczy oraz ogromny, sympatyczny uśmiech. Na kawałku jego twarzy znajduje się także charakterystyczny pół-księżyc, oraz słoneczne płomienie dookoła głowy. Na nadgarstkach zawiązane ma czerwone węzły z dzwoneczkami.

Zachowanie

Sun jest rozrywkowy i energiczny, podobnie jak Funtime Freddy. Lubi wystawiać przedstawienia kukiełkowe z dziećmi i pić z nimi Fizzy-Faz. Kiedy Gregory przewraca puszki, aby odwrócić jego uwagę, Sun szybko wpada w panikę i spieszy się, aby je posprzątać, dając do zrozumienia, że może bać się nieczystości. Bardzo poważnie podchodzi również do utrzymywania włączonych świateł, aby zapobiec przekształceniu się w Moondrop'a, pokazując swój strach przed swoją alternatywną stroną. Jednakże, gdy Gregory włącza wszystkie pięć generatorów i dociera do wyjścia z Daycare, Sun wpada w złość i wyprowadza Gregory'ego z obszaru gry, po czym alarmuje inne animatroniki o jego obecności, jako karę za nieutrzymywanie włączonych świateł. Pokazuje to nam, że Sun ma wręcz obsesję na punkcie trzymania się zasad, potwierdzeniem na to może być cytat: "Rule breaker! Rule breaker! You are banned from the Daycare!" (pol.:"Łamacz zasad! Łamacz zasad! Masz zakaz wstępu do Przedszkola!".)

Historia

Five Nights at Freddy's: Security Breach

Wkrótce...

Ciekawostki

  • Pierwszy raz animatronik został pokazany na plakacie w pierwszej zapowiedzi.
  • Ta postać była widziana w oknie sklepu z pamiątkami.
  • Jest opiekunem "Super-star Daycare"

Galeria

Animatroniki
Advertisement