Advertisement
Freddy trailer.gif

Strój sprężynowy w Sister Location

Strój sprężynowy (z ang. Springlock suit) - to rodzaj kostiumu występujący w Fredbear's Family Diner, lecz jego modele występowały również w Circus Baby's Pizza World i w Pokojach Bezpieczeństwa. Strojami sprężynowymi były animatroniki, Fredbear i Spring Bonnie.

Opis

Strój sprężynowy to kostium w którym mógł pomieścić się człowiek lecz posiadał też tryb animatronika. Został zbudowany tak, by w ciągu kilkunastu sekund zmienić tryb działania kostiumu. Jednak ze względu na swój sposób działania, były one bardzo niebezpieczne. Jak wiemy pizzeria Fredbear's Family Diner przestała ich używać pod koniec 1983 roku, i niektóre z nich zostały przeniesione do innych pizzerii.

Historia

Five Nights at Freddy's 3

Five Nights at Freddy's 4

Five Nights at Freddy's: Sister Location

Instrukcja obsługi

Zmiana trybu

Aby zmienić tryb działania kostiumu z robota na człowieka, należy przepchnąć metalowy endoszkielet do tyłu kostiumu i zapiąć zatrzaski. Człowiek wchodzi wtedy na jego miejsce. Trzeba uważać by zatrzaski się nie odpięły. Grozi to śmiercią użytkownika (patrz: Zatrzaśnięcie). Zmiana go po raz kolejny wymaga wyjścia człowieka z kostiumu i delikatnego odpięcia zatrzasków. Wtedy endoszkielet wraca na swoje miejsce i jest gotowy do użytku.

Zatrzaśnięcie

Kiedy zatrzaski otworzą się kiedy człowiek jest w środku następują dwie kolejno po sobie rzeczy:

  1. Zatrzaski przecinają skórę człowieka i powstają na nim miliony przecięć co może doprowadzić do wykrwawienia się użytkownika.
  2. Endoszkielet wraca na swoje miejsce i miażdży organy człowieka.

Galeria

Mechaniki
Advertisement