Chodź i usiądź że mną przez chwilę. Zostaw demona jego demonom. Uspokój swoją duszę. Nie masz już nic więcej.
  — Stary Człowiek Konsekwencja, Ultimate Custom Night (nieoficjalne tłumaczenie) 

Stary Człowiek Konsekwencja (również OMC) - tajemnicza postać dodana do UCN jako jedna z przeciwników. Po raz pierwszy spotykaliśmy go w FNaF World.

Wygląd

Stary Człowiek Konsekwencja to czerwona, 8-bitowa postać trzymająca długą wędkę. Posiada ona kwadratowe zęby które są większe na górze niż te na dole. Jest prawdopodobnie krokodylem.

Zachowanie

Ultimate Custom Night

Pojawia się w biurze jako minigra z łowieniem ryb, żeby znikł musisz kliknąć C na klawiaturze wtedy kiedy ryba będzie na czerwonej kropce. Jednak jeżeli gracz tego nie zrobi, OMC zablokuje mu dostęp do monitoringu przez krótki czas, z ''ERROR'' wyskakującym za każdym razem kiedy gracz będzie chciał włączyć zablokowany monitor.

Występowanie

FNaF World

Stary Człowiek Konsekwencja pojawia się w FNaF World jako sekretna postać lecz nie jest ona możliwa do pokonania. Pojawia się on w czwartym wymiarze.

Jeżeli gracz wejdzie do czwartego wymiaru, może pogadać z OMC, lub zrobić ''Drowning Ending''. Kiedy zaczniemy z nim gadać, Stary Człowiek Konsekwencja mówi nam:

Jest mi przykro że musiałeś pójść tak głęboko w ten kod. Nie ma stąd już wyjścia. Mam na imię Stary Człowiek Konsekwencja. Chodź zrób sobie miejsce, i połów ze mną przez chwilę ryby. Nie masz już dokąd pójść.
  — Stary Człowiek Konsekwencja, Fourth Level Ending (nieoficjalne tłumaczenie) 

Po tym na jego wiadomości pojawi się napis, ''The End'' czyli po prostu Koniec.

Ultimate Custom Night

Stary Człowiek Konsekwencja to jeden z przeciwników do wybrania. Nie potrafi on jumpscare'ować, ale jednak ma swoją mechanikę. Posiada minigrę w której musimy złapać szybko rybę, lub nasz monitoring zostanie zablokowany na krótki czas.

Challenge'e, w których pojawia się OMC:

  • Pay Attention 1
  • Pay Attention 2
  • Chaos 1
  • Chaos 2
  • Chaos 3

Istnieje pewien sekret z OMC w UCN. Żeby do niego przejść, musimy ustawić Starego Człowieka Konsekwencję na 1 A.I i przejść do rozgrywki. Musimy przegrać w jego minigrze a wtedy przeniesie nas do czwartego wymiaru jak z FNaF World. Będzie tam OMC, siedzący i łowiący ryby z jeziora. W tle będziemy słyszeć jakieś niewyraźne i dziwne dźwięki, jakby krzyki. Z Starym Człowiekiem Konsekwencją możemy pogadać jak w FNaF World, lecz powie inne zdania, takie jak ''Chodź i usiądź że mną przez chwilę'' po tym gracz musi kliknąć klawisz ENTER aby ten powiedział drugie zdanie, ''Zostaw demona jego demonom. Uspokój swoją duszę. Nie masz już nic więcej''. Gdy OMC skończy wszystkie zdania, gracz może wejść do jeziora szybko ruszając się w lewo i prawo po kliknięciu A i D za każdym razem, a gdy całkowicie nasza niedźwiedzia postać zniknie, gra się zcrashuje. Po tym, jeżeli wejdziemy w FNaF World zobaczymy puchar z 8-bitową postacią niedźwiedzia którą graliśmy w sekretnej minigrze OMC w Ultimate Custom Night. Może nam to mówić, że obie gry są jakoś powiązane ze sobą.

Ciekawostki

  • Jego sprite w minigrze przypomina trochę Redbear'a.
  • Jego imię może być nawiązaniem do tego że gracz zignorował ostrzeżenie Adventure Fredbear'a w FNaF World, i teraz musi zmierzyć się z konsekwencjami.
  • Tajemnicze dźwięki które słyszymy podczas zagrania w sekretną minigrę z OMC w UCN, mogą być okrzykami Williama Aftona.
  • Wyglądem przypomina krokodyla i trochę również Freddy'ego.
  • Do Starego Człowieka Konsekwencji podobny jest bardzo Glamrock Monty.

Galeria

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.