FANDOM

,,Rozbłysk niebieskiego światła prawie ją oślepił. [...] Stwór przed niął miał wielką gębę, pełną świecących na niebiesko zębów. Potężna paszcza zaczęła się do niej zbliżać."
  — The Twisted Ones-strona 249 

Springtrap - to postać tylko stworzona w wyobraźni głównej bohaterki The Twisted Ones-Charlie. Pojawia się w książce tylko raz.

Wygląd

Springtrap to animatronik-królik o typowej dla animatroników budowie. Jego mechaniczne stopy mają 4 wielkie pazury i są na górnej części poplątane szczątkami. Łydki są trochę zszargane i w miejscu nakolanników są szczęki z długimi zębami. Oraz łydki Springtrapa są bardzo ciemne, wręcz czarne, ale nie całkiem, bo kolor podchodzi pod szmaragd. Uda są podziurawione ma mają na sobie ślady gliczowania zobrazowane ciemniejszymi figurami geometrycznymi dookoła dziur. Biodra są dosyć wysoko usadowione i mają na górnej części zęby. Górna część tułowia unosi się wysoko nad biodrami oraz na dolnej części ma zęby, co w połączeniu zębami bioder tworzy wielką szczękę, z jak wiadomo wielkimi zębami i czarnymi, odkrytymi dziąsłami. Brzuch jest w tej samej kolorystyce co dolna część ciała poza łydkami-jest w kolorze mniej więcej liści przeciętnych drzew. Tułów jest trochę pudłokształtny, ale jednak nie jest przysadzisty i szeroki. Muskularne, długie ramiona nie mają dużych dziur, na górnej części ramion znajdują się zęby i na dolnej części naramienników też, co również tworzy kolejne szczęki. Pięciopalczaste dłonie mają długie palce ze stosunkowo krótkimi pazurami. Dłonie są w okolicy nadgarstków pozbawione nadgarstków. Ze względu na trójdzielność palców (1,2,pazury) to każda cześć ma inny kolor. I że na początku zapomniałem powiedzieć, chociaż na obrazku to widać-kolor prawie każdej części ciała animatronika jest w kolorze miętowym ze śladami gliczowania w kolorze ciemniejszym. Na brzuchu animatronika znajduje się symboliczny guzik, ale nie atrybutowa muszka. Teraz głowa. Szczęka nie jest okrągła, a bardziej kanciata i zwężona na końcu z nieco wysuniętym podbródkiem dziąsła nie są już tutaj odkryte, a zęby jeszcze większe niż w innych częściach, ogółem w 3 szczękach w głowie bardzo rzucają się w oczy. Wewnątrz głowy znajduje się oczywista głowa Purple Guy'a (oczywiście nie prawdziwa). Górna częsć głowy jest zwężona na górze, oraz szczęka również jest wysunięta do przodu i ma wiele dużych zębów, które im bardziej są w tyle to się bardziej rozsuwają na boki. Na prowizorycznym pysku znajdują się krótkie wąsy i ciemnozielony nos. Oczy są srebrne i mają phantomowe, białe oczy. Prawe ucho jest ułamane, a w górnej części znajduje się duży kolec, lewe jest dłuższe i mniej zdezelowane, ale tym bardziej interesujące jest to, że kolec na tym uchu może się otworzyć i pokazać drobne zęby, co czyni je 9 szczęką. Nie trzeba mówić, że wnętrze uszu jest ciemniejsze i na nich jest trochę małych dziur.

Opis/ historia

Springtrap to postać stworzona w głowie Charlie poprzez dźwięk urządzenia kontrolującego. Pojawił się w ultrafioletowym tunelu tylko podczas ataku na główną bohaterkę, która gdy tylko powiedziała, że go nie ma i zamknęła oczy stwór zniknął i odszedł w zapomnienie. Najprawdopodobniej tak jak Twistedy miał być koszmarem tylko głównej bohaterki.

Ciekawostki

  • Ten Animatronik który posiada największą ilość szczęk wśród jakichkolwiek powstałych animatroników-ma ich aż 9 (2-kolana, 2-barki, brzuch, 3-głowa, lewe ucho).