Advertisement

Security Breach: Fury's Rage - gra z gatunku side-scrolling beat 'em up wydana w ramach przeprosin za opóźnienia z Five Nights at Freddy's: Security Breach przez Scotta Cawthona.

Opis

Żeby było jasne, ta gra nazywa się FURY'S Rage, a nie Furry's Rage. Więc wyjaśnijmy to sobie. To jest gra o niepohamowanym gniewie i wrogości, ZROZUMIELIŚCIE?
  — Opis na Gamejolt (nieoficjalne tłumaczenie) 

Sterowanie

Funkcja Przycisk
Krok w lewo Sidebar toggle collapse white left.png
Krok w prawo Sidebar toggle collapse white right.png
Skok Shift
Atak .
Obrona ,
Atak specjalny Shift + .
Animdude Enter
Dostosowywanie sterowania Ctrl + Y

Gameplay

Do wyboru mamy cztery postacie - Freddy, Monty, Chica oraz Roxanne. Każda postać ma swoje wady i zalety. Gdy już wybierzemy postać i rozpoczniemy grę, będziemy musieli przejść przez 5 poziomów. Na każdym poziomie znajdują się przeciwnicy oraz jeden boss. W grze zdobywamy punkty, które dostajemy za zabijanie przeciwników i zbieranie przedmiotów, które z nich wypadają. W grze występuje również Animdude, który od czasu do czasu może nam pomóc, ale ma ograniczoną liczbę użyć (musimy zbierać jego miniaturowe wersja, aby móc go wezwać).

Poziom 1

Na pierwszym poziomie znajdujemy się na drodze w jakimś miasteczku. Znajduje się tam wiele drewnianych pudełek, w których znajdują się przedmioty zwiększające ilość punktów, wzmacniacze oraz małe wersje Animdude'a. Pierwszym przeciwnikiem, którego spotkamy będzie Poison Foxy. Potem zaczną pojawiać się także Thug Life Chipper i Thug Chica. Jakiś czas później pojawi się również Punk Mangle. Po zabiciu wszystkich wrogów będziemy musieli pokonać bossa tego poziomu, VR Sisters.

Poziom 2

Na tym poziomie znajdujemy się w jakimś starym i prawdopodobnie opuszczonym mieście. Na tym poziomie również znajdują się skrzynie z różnymi przedmiotami itp. Pierwszym przeciwnikiem, który nas zaatakuje będzie Fire Girl. Będzie ich tutaj bardzo dużo. Jakiś czas później pojawią się także Thug Life Chipper oraz Trap. Po ich pokonaniu ponownie pojawi się pełno Fire Girl, a także kilka Thug Chica. Po ich pokonaniu pojawi się kolejna fala wrogów, tym razem składająca się z Trapów i Fire Girl. Po pokonaniu tej fali będziemy musieli zawalczyć z bossem tego poziomu, Soulbrawlerem.

Poziom 3

Ten poziom rozgrywa się w jakiejś galerii (nawiązanie do głównej lokacji z Five Nights at Freddy's: Security Breach). Tak samo jak na poprzednich poziomach znajdują się tu skrzynie z różnymi przedmiotami. Na tym poziomie często będą odbijać się w naszym kierunku czerwone kulki. Jedynym sposobem na pozbycie się ich jest blokowanie ich. Pierwszym, faktycznym przeciwnikiem jakiego spotkamy na tym poziomie jest Marionetka. Pojawi ich się bardzo dużo. Potem atakować będą nas również Fire Girl, Punk Mangle, Trap i VR Sisters. Po pokonaniu ich wszystkich będziemy musieli pokonać jeszcze bossa tego poziomu, Mega Browa.

Poziom 4

Na tym poziomie znajdujemy się prawdopodobnie w jakiejś opuszczonej fabryce. Pierwszym przeciwnikiem, którego tu spotkamy jest Ice Freddy. Później pojawią się również: Poison Foxy, Thug Life Chipper i Thug Chica. Po jakimś czasie pojawi się również Punk Mangle, Trap oraz Marionetka. Po zabiciu wszystkich przeciwników będziemy musieli zmierzyć się z bossem tego poziomu, Vanny.

Poziom 5

W budowie...

Ciekawostki

  • Cutscenka na początku oraz zakończenie w Hardmode zostały narysowane przez PinkyPills.
  • Ta parodyjna gra jest inspirowana wieloma grami arkadowymi, takimi jak Streets of Rage i Final Fight.

Galeria

Animdude.png Galeria dla artykuł:
Security Breach: Fury's Rage - Galeria
Pobierz Security Breach: Fury's Rage na:
GameJolt-Logo.png  

Gry
Advertisement