FANDOM

Salvage Room - Jedna z lokacji w FFPS

Wygląd

Pokój jest stosunkowo pusty, jak na nazwę-pokój odzyskowy. Pierwsze co rzuca się w oczy to biurko z drewna z kasetą na nim i testem animatronika. Z góry zwisa lampa.

Wydarzenia

Po każdej nocy (od 1. do 4.) zostaniemy przekierowani do tego pokoju i spotkamy tam jednego z antagonistów. To, którego antagonistę spotkamy, będzie zależało od tego, którą noc skończyliśmy:

Po minigierce początkowej spotkamy Scrap Baby.

Po pierwszej nocy spotkamy Molten Freddy'iego.

Po drugiej nocy przyjdzie William Afton/Scraptrap .

Po trzeciej nocy znowu spotkamy Scrap Baby.

Po czwartej nocy spotkamy Lefty'ego.

Będziemy mogli zdecydować, czy wyrzucić tego animatronika, czy wziąć go do pizzerii. Jeśli wybierzemy to drugie, z kasety będą grać różne dźwięki w celach testów reakcji animatroników, a my mamy zaznaczać wyniki testów. Jeśli przetrwamy 5 testów, dostaniemy określoną sumę ( każdej nocy większą) i trafimy do kolejnego dnia, ale animatronik wejdzie do pizzeri. Jeśli będziemy nieuważni i w porę nie porazimy animatronika prądem (możemy to zrobić trzy razy na noc) animatronik wykona jumpscare, my trafimy do kolejnego dnia, a animatronik i tak wejdzie do pizzerii. Nagrody to (kolejno) 500, 1000, 2000 i 5000$. Jeśli przed nocą 4 kupimy Lefty'ego, po ukończeniu tej nocy zobaczymy tabliczkę z mrugającą buźką i napisem ,,No one is here (I'm already inside)." Czyli ,,Nikogo tu nie ma (Już jestem w środku)" nie będzie wtedy wyboru, testów albo nagrody. Jeśli kupimy "Discount Ball Pit" zdarza się że zamiast Molten Freddy'iego będzie ten sam znak który się pojawia kiedy kupimy Lefty'ego przed nocą 4.