Advertisement

Nie szukałeś może podobnych postaci z serii FNaF? Takich jak, Twisted Wolf z Zwyrodniali lub przeciwnik Pirate Wolf z Freddy in Space 2?

Roxanne Wolf - to animatroniczna wilczyca z generacji glamrock która pojawi się w nadchodzącym Five Nights at Freddy's: Security Breach. Występuje także w Security Breach: Fury's Rage, jako jedna z grywalnych postaci.

Wygląd

Roxanne jest animatronikiem-wilkiem z motywem stylizowanym na punk. Posiada ona żółte oczy i zbroję w kolorze szarym, oraz fioletową szminkę, długie kudłate biało-szare włosy z zieloną smugą, bujny srebrnoszary ogon, fioletowe ochraniacze na kolana i przedramiona z cienkimi pręgami jak u tygrysa, paznokcie na dłoniach pomalowane na zielono, a na stopach na fioletowo. Ma kolczyk na lewym uchu i parę bransoletek w klimacie goth otaczających jej nadgarstki, szyję i talię. Jej tapeta na twarzy ma parę czarnych pręg. Wilczyca ubrana jest w czerwone naramienniki z nadrukiem kilku czarnych kształtów gwiazd.

Zachowanie

Wkrótce...

Ciekawostki

Grafika przedstawiająca nienazwaną wilczycę

  • Grafika koncepcyjna Roxanne wywodzi się z postaci w pierwszym teaserze Freddy in Space 2, która nie pojawia się w grze, ale tylko na jednym ze screenów podczas zdobycia dużej ilości punktów. Obie są szarymi wilkami posiadającymi bujne włosy i ogony oraz mają fioletowe kolory.
  • Kolory Roxanne (szarobiały, zielony i fioletowy) mogą też wywodzić się od przeciwnika Tangle z FNaF World.
  • Jej imię zostało ujawnione na wyciekłej liście z nadchodzącymi zabawkami Funko POP.
  • W wywiadzie Dawko z Kirin w 2020 roku zostało wyjawione, że Roxanne pojawi się w Five Nights at Freddy's AR: Special Delivery.
  • Jej aktorem głosowym będzie Michella Moss[1].

Galeria

Animdude.png Galeria dla artykuł:
Roxanne Wolf - Galeria

Przypisy

  1. Wyjawione na Twitterze
Animatroniki
Advertisement