Advertisement

Nie szukałeś może podobnych postaci z serii FNaF? Takich jak, Twisted Wolf z Zwyrodniali lub przeciwnika Pirate Wolf z Freddy in Space 2?

Jestem najlepsza!
  — Roxanne Wolf, Five Nights at Freddy's: Security Breach 

I'm the best!

Roxanne Wolf
Animdude.png
Galeria

Roxanne Wolf - jest jednym z antagonistów pojawiających się w Five Nights at Freddy's: Security Breach. Głosu użyczyła jej Michella Moss.

Wygląd

Roxanne jest animatronikiem-wilkiem (jest ona "następczynią" Foxy'ego) z motywem stylizowanym na punk. Posiada ona żółte oczy i zbroję w kolorze szarym, oraz fioletową szminkę, długie kudłate biało-szare włosy z zieloną smugą, bujny srebrnoszary ogon, fioletowe ochraniacze na kolana i przedramiona z cienkimi pręgami jak u tygrysa, paznokcie na dłoniach pomalowane na zielono, a na stopach na fioletowo. Ma kolczyk na lewym uchu i parę bransoletek w klimacie goth otaczających jej nadgarstki, szyję i talię. Jej tapeta na twarzy ma parę czarnych pręg. Wilczyca ubrana jest w czerwone naramienniki z nadrukiem kilku czarnych kształtów gwiazd.

Zachowanie

Roxanne dużo mówi do siebie i nazywa się najlepszą, co ukazuje jej narcystyczną naturę. Bierze ona poszukiwanie Gregory'ego jako bardziej grę, którą musi wygrać, niż poważną sytuację. Drwi też z chłopca i próbuje go emocjonalnie dobić, mówiąc mu, że nie ma przyjaciół i nikt nie będzie za nim tęsknił. W pewnym momencie objawia się też u niej niska samoocena, kiedy nazywa siebie przed lustrem porażką. Wydaje się również, że bardzo zależy jej na tym, jak wygląda, szlochając i zawodząc po tym jak Gregory odbiera jej oczy.

Historia

Five Nights at Freddy's: Security Breach

Roxanne jest animatronikiem grającym na keytarze.

Więcej wkrótce...

Five Nights at Freddy's AR: Special Delivery

Podczas wywiadu Dawko z Kirin, zostało wspomniane, że Roxanne pojawi się w FNaF AR.

Ciekawostki

  • Grafika koncepcyjna Roxanne wywodzi się z postaci w pierwszym teaserze Freddy in Space 2, która nie pojawia się w grze, ale tylko na jednym ze screenów podczas zdobycia dużej ilości punktów. Obie są szarymi wilkami posiadającymi bujne włosy i ogony oraz mają fioletowe kolory.
    • Kolory Roxanne (szarobiały, zielony i fioletowy) mogą też wywodzić się od przeciwnika Tangle z FNaF World.
Animatroniki
Advertisement