Advertisement

Może nie lubię mokrych podłóg, ale zapach świeżego mięsa jest po prostu zbyt kuszący! Ha! ha!
  — Jeden z dialogów Rockstar Chici w UCN 

Rockstar Chica - animatronik z FFPS. Istnieje możliwość jej zakupu. Jest dostępna w katalogu "Smiles and Servos, Inc.". Jej cena wynosi 2000$. Pojawia się również w UCN, jako jedna z przeciwniczek/ków.

Wygląd

Rockstar Chica ma sylwetkę kury. Na jej klatce piersiowej znajduje się śliniak z napisem "LET'S ROCK!!!" w odróżnieniu do klasycznej Chici i Toy Chici. Jej nogi są pomarańczowe poniżej kolan, ale palce są jaśniejsze. W dłoniach trzyma marakasy. Oczy są koloru fioletowego, a powieki z policzkami są błękitne. Ma też czarne brwi i czerwoną szminkę na dziobie. Na czubku głowy znajdują się piórka.

Zachowanie

Ultimate Custom Night

Od czasu do czasu Rockstar Chica będzie stać przy drzwiach biura po jednej lub po drugiej stronie. Samo zamknięcie drzwi nic nam nie da. Dopiero postawienie Znaku "Mokra podłoga" po tej stronie, po której ona jest sprawi ze odejdzie i nas nie zabije.

Ciekawostki

Dialogi

Zgadza się! Czy teraz nie wrócisz, słyszysz?
 Rockstar Chica w UCN (nieoficjalne tłumaczenie) 

To nauczy cię, jak próbować oszukać tego olbrzymiego ptaka!
  — Jeden z dialogów Rockstar Chici w UCN 

Pomyślałam, że możesz mnie oszukać tym znakiem, ale byłam zbyt mądra dla ciebie!
  — Inny dialog. 

Whoops! Wygląda na to, że tym razem się wymknąłeś!
  — Inny dialog Rockstar Chici. 

Galeria

Animatroniki
Advertisement