Advertisement

W Freddy Fazbear's Mega Pizzaplex w grze Five Nights at Freddy's: Security Breach możemy spotkać wiele robotów S.T.A.F.F.. Roboty S.T.A.F.F. wykonują różne prace w całej lokacji.

Wygląd

Roboty S.T.A.F.F. to humanoidalne oraz nowoczesne maszyny przemieszczające się przy wykorzystaniu dwóch kół w miejscu dolnych kończyn. Każdy z nich ma taką sama kolorystykę czyli czarno-białą. Nie posiadają ust, ale mają owalne oczy w pionowej linii. W miejscu, gdzie powinny być wargi jest pusta przestrzeń, lecz mimo to posiadają dwa czerwone zarumienione policzki. Posiadają tylko trzy palce, a ich klatkę piersiową wraz z nogami łączy metalowy endoszkielet przeplatany kablami.

Warianty

Patrolujące roboty

Patrolujące roboty S.T.A.F.F. to najczęściej spotykany wariant robotów S.T.A.F.F.. Patrolują one prawie wszystkie lokacje w grze. Roboty patrolujące noszą czarną czapkę z napisem "SECURITY" oraz trzymają latarki.

Patrolujące roboty patrolują wiele pomieszczeń w lokacji z latarką. Jeśli gracz znajdzie się w obsarze oświetlonym przez latarkę otrzyma jego jumpscare, ale nie zginie. Po chwili robot go puści i zaalarmuje najbliższego glamrock animatronika o obecności gracza głośnym alarmem.

Sprzątające roboty

Sprzątające roboty S.T.A.F.F. również możemy spotkać w prawie każdym miejscu w Pizzaplexie jednak pojawiają się one rzadziej niż patrolujące roboty. Sprzątające roboty będą czyścić podłogę mopem, który trzymają w rękach. Nie posiadają one żadnych dodatkowych elementów ubioru.

Jeśli podejdziemy zbyt blisko do robota sprzątającego, ten zaprzestanie swojej pracy i zacznie się na nas patrzeć. Jeśli postanowimy podejść jeszcze bliżej robot sprzątający zaalarmuje najbliższego glamrock animatronika podobnie jak robot patrolujący.

Roboty rozdające mapy

Roboty rozdające mapy możemy spotkać tylko w dwóch fragmentach rozrywki; po otrzymaniu Faz-Watch-a od Glamrock Freddy'ego oraz gdy Moon porywa Freddy'ego. Gdy podejdziemy do robota rozdającego mapy najpierw na zjumpscaruje, a potem zaoferuje nam wzięcie mapy. Roboty wyglądają podobnie do zwykłych robotów S.T.A.F.F., ale mają żółtą klatkę piersiową z wielką literą "i", parę okularów oraz czapkę z daszkiem.

Roboty gotujące

Roboty gotujące możemy spotkać tylko w kuchniach. Mają one na głowie białą czapkę kucharską. Roboty te są ubrudzone sosem pomidorowym. Możemy sterować robotem gotującym w jednej z minigier, w której gracz musi zrobić pizzę, by odwrócić uwagę Glamrock Chici.

Imprezowe roboty

Imprezowe roboty S.T.A.F.F. pilnują wejść do różnych atrakcji. Przepuszczą one gracza tylko wtedy, gdy ten posiada party pass albo bilet na daną atrakcje. Imprezowe roboty są koloru fioletowego i białego. Na prawej ręce mają duży skaner, który służy do skanowania biletów. Po zeskanowaniu biletu robot wystrzeli confetti i zacznie tańczyć.

Roboty-kośmici

Roboty-kośmici to roboty S.T.A.F.F. pojawiające się tylko w Fazer Blast. Wyglądają identycznie jak roboty S.T.A.F.F., ale mają na głowie antenki oraz trzymają Fazerblastery⁣, z których strzelają do gracza. Robot eksploduje, gdy zostanie trafiony z Fazberblastera.

Roboty z Monty's Gator Golf

Roboty S.T.A.F.F. znajdujące się w Monty's Gator Golf są ubrani na zielono, noszą zieloną czapkę golfową oraz mają fioletową torbę golfową na plecach.

Roboty z Roxy's Raceway

Roboty S.T.A.F.F. znajdujące się w Roxy's Raceway są jedynymi robotami, które nie mają kół służących jako nogi. Te roboty są przeznaczone jedynie do siedzenia w gokardach w Roxy's Raceway. Mają namalowany napis "Roxy's Raceway" na klatce piersiowej.

Informacje tutaj zawarte zawierają spojlery aby je zobaczyć kliknij "pokaż".

W grze spotykamy tylko dwa takie roboty. Jeden jest zepsuty, a drugi w pełni sprawny. W jednej misji Gregory musi naprawić głowę zepsutego robota, by móc użyć gokardu. Aby to zrobić Gregory musi się udać z głową robota do pokoju napraw w Dance Hall i ją naprawić. Po zrobieniu tego Gregory może ponownie udać się do Roxy's Raceway i zamontować naprawioną głowę robotowi.

Zniszczone roboty

W podziemiach Pizzaplexu możemy znaleźć dużo zniszczonych robotów S.T.A.F.F., które działają tak samo jak roboty patrolujące. Zniszczone roboty są brudne oraz wyblakłe. Na ich twarzach znajdują się łzy oraz narysowany uśmiech. Wszystkie roboty mają napis "In Your Dreams" na klatce piersiowej.

Większość robotów jest zaklinowana w ścianach lub zaatakują nas tylko, gdy spadniemy do jakiejś dziury, ale niektóre z nich wciąż działają i możemy je spotkać praktycznie wszędzie w podziemiach.

Zniszczony robot patrolujący

W spalonym Freddy Fazbear Pizza Place możemy znaleźć zniszczonego robota patrolującego. Z powodu długiego przebywania pod ziemią uległ deterioracji, a endoszkielet jego twarzy jest widoczny przez brak dużej części maski. Ten robot jest również pokryty mchem, rdzą i brudem.

Robot działa tak samo jak zwykły robot patrolujący, ale przez to, że jest jedynym robotem w Freddy Fazbear Pizza Place jego alarm nie przywołuje do nas żadnego animatronika.

Inne roboty

W Mega Pizzaplexie możemy znaleźc również kilka robotów, które jedynie stoją np. za ladą i nic nie robią. Takie roboty to m.in:

  • Robot przypominający Circus Baby
  • Robot-instruktor
  • Robot-nania
  • Robot-magik

Ciekawostki

W budowie...

Galeria

W budowie...

Animatroniki
Advertisement