Advertisement
Uwaga! W tym artykule pojawiają się spekulacje i teorie niepotwierdzone przez twórcę gry!

Remnant jest używany do wzmacniania twoich animatroników. Bądź gotowy na niepowstrzymaną za-a-a-a-a-abawę, zabawę, zabawę.
 Tutorial Unit, Five Nights at Freddy's AR: Special Delivery 

Remnant - to objekty występujące w paru grach z serii Five Nights at Freddy's. W Five Nights at Freddy's AR: Special Delivery służą do wzmacniania naszych animatroników.

Występowanie

Freddy Fazbear's Pizzeria Simulator

Blueprint ze Scooperem w Insanity Endingu z FFPS

Mimo nie występowania formalnie w FFPS, Remnant został wspomniany na blueprincie ze Scooperem. Również jest wspomniany w blueprincie z Molten Freddy'm gdzie piszę że działa jak rodzaj ulowego umysłu, aby uczynić go (animatronika) czującym i samoświadomym. Dalej wspomina, że z powodu Remnantu w sobie Molten Freddy jest niezbędny w "Paragrafie 4".

Dowiadujemy się też, że Remnant trzeba przechowywać w podgrzewanym zbiorniku w stałej temperaturze. Wspomina się też, że istnieje pewne ryzyko w wyniku podgrzewania - może to trwale zepsuć działanie Remnantu.

Five Nights at Freddy's AR: Special Delivery

Remnant jest rzeczą zdobywalną w Five Nights at Freddy's AR: Special Delivery. Dzięki niemu możemy wzmacniać nasze animatroniki w Workshopie.

Od czasu do czasu możemy dostać możliwość włączenia trybu zbierania remnantu po otworzeniu balonu. W tym trybie występują dwa rodzaje Remnantu, cienisty i jasny. To jasny Remnant gracz musi zebrać, a cienistego się przestrzegać. Jeżeli jednak zamiast jasnego zbierze się dużo cienistego Remnantu, gracza zaatakuje RWQ. Latarka przyciąga remnant, ale można też podejść bliżej niego aby go zebrać.

Ciekawostki

  • Dzięki blueprintom z Insanity Endingu z FFPS wiemy, że Scooper "wstrzykiwał" animatronikom (i ludziom jeżeli damy pod przykład Michaela) Remnant.
  • Remnant sprawiał że animatroniki wyglądały bardziej jak żywe oraz były samoświadome.
  • Według pewnej teorii Remnant jest stworzony z dusz dzieci i agonii.
    • Prawdopodobnie tak jest, gdyż podczas zbierania Remnantu w FNaF AR słychać dziwne szepty, możliwie wydawane przez uwięzione dusze.
  • Nie wiadomo dlaczego Remnant w FNaF AR jest przedstawiony w formie gwiazdek i mgły, gdyż formalnie jest on płynnym metalem.

Galeria

Mechaniki
Advertisement