FANDOM

RWQFSFASXC (skrót. RWQ, we FNaF World'zie RXQFSFASXC skrót. RXQ, fanowskie imię Shadow Bonnie) - halucynacja pojawiająca się czasami w biurze w FNaF 2. Prawdopodobnie to on jest tajemniczym zacinającym się animatronikiem z Bad Ending w FNaF 3. Jego fanowska i nieoficjalna nazwa to Shadow Bonnie.

Wygląd

RWQ to królik z ciemną sylwetką z białymi zębami i oczyma. Jego forma jest podobna do Toy Bonnie'go, lecz miejscami inna (np. zęby). Patrząc na jego figurkę we FNaF 3, można zauważyć, że normalnie ma muszkę i zarysy ciała takie jak Toy Bonnie. Jedyne różnice pomiędzy animatronikami to oczy i górny układ zębów.

Zachowanie

FNaF 2

RWQ bardzo rzadko pojawia się w Biurze. Nie atakuje stróża nocnego, lecz po pojawieniu się crashuje grę.

FNaF 3

RWQ występuje w dwóch minigrach. W minigrze ponocnej, jako podpowiedź jak dostać się do ukrytej minigry i ukrytej minigrze. W tej drugiej glich'uje się pomiędzy pozostałymi gierkami, lub alternatywnymi światami.

UCN

RWQ działa podobnie jak we FNaF 2. Pojawia się w biurze, kiedy zostanie dodany prze Dee Dee lub XOR. Kiedy się pojawi biuro stanie się ciemne, co utrudnia widoczność. Znika po 10 sekundach.

Ciekawostki

  • Shadow Bonnie występuje w FNaF 3 w jednej ukrytej minigierce oraz w jednej głównej z nocy 4. Pomieszczenie, w którym się znajduje zdaje się być Pokojem Bezpieczeństwa, ponieważ dostęp do niego jest zablokowany.
  • W biurze w FNaF 3 w nocy 4 jest po prawej stronie figurka RWQFSFASXC bez białych oczu. Jeśli na niego klikniemy, przeniesie nas do jednej z ukrytych minigier.
  • W plikach gry FNaF 2 plik Shadow Bonnie'go jest nazwany RWQFSFASXC, czyli po prostu przypadkowymi literami z klawiatury.
  • Nie może to być Toy Bonnie, ponieważ ma inny układ zębów na górze.
  • W wersji mobilnej zamiast crashować grę, zacina ją.
  • Jego oficjalna nazwa RWQFSFASXC w FNaF World zamienia się na RXQFSFASXC. Zmienione jest W na X. Przez to też nie ma skrótu ,,RWQ". Jest ,,RXQ".
  • Prawdopodobnie kształt jego ciała to kształt ciała Spring Bonnie'go.
  • Scott powiedział że tworzenie Shadow Bonnie'go zajęło mu 10 sekund.
  • W FNaF 3 widzimy 2 minigry z RWQ, co ciekawe w jednej z wygląda inaczej niż w drugiej.
  • Figurka w FNaF 3 może być figurką Toy Bonniego a nie Shadow Bonniego/RWQFSFASXC.
  • Jest jednym z 2 (maksymalnie 3) Shadow animatroników. Jest jeszcze Shadow Freddy i prawdopodobnie XOR.

Galeria

Animatroniki
FNaF 1: FreddyBonnieChicaFoxyGolden FreddyEndoszkielet 01
Książki: Twisted FreddyTwisted BonnieTwisted ChicaTwisted FoxyTwisted Wolf