Advertisement
Uwaga! W tym artykule znajdują się niepotwierdzone przez twórcę gry informacje!

Tym razem, terror podążył za tobą, do twojego domu.
  — Opis Five Nights at Freddy's 4 na Steamie. 

Dziecko o nieznanym nam imieniu jest głównym protagonistą gry "Five Nights at Freddy's 4".

Występowanie

Gameplay Five Nights at Freddy's 4

Bohater, którym mamy okazję grać, znajduje się w sypialni. Ma on jednak zagrożenie ze strony Nightmare animatroników. Dziecko musi sprawdzać korytarze, szafę oraz łóżko, w razie gdyby przesiadywały tam wspomniane wcześniej potwory. Jego zadanie to przetrwanie od północy, do 6 rano. Ma bardzo dobry słuch, biorąc pod uwagę cichy oddech Nightmare Bonniego i Nightmare Chici.

Minigry

Dziecko pojawia się w minigierkach w FNaF 4. Żyje on w domu ze swoją rodziną, jest on prześladowany i dręczony przez swojego starszego brata, jednak nie wiemy jakie relacje zachodziły między jego ojcem i siostrą (Michael Afton, William Afton oraz Elizabeth Afton). W minigrach możemy się dowiedzieć o wyglądzie zewnętrznym bohatera. Ma on dość jasny odcień skóry, a jego twarz jest stale poplamiona łzami. Nosi czarną koszulę z dwoma szarymi paskami, oraz niebieskie, krótkie spodnie. We wszystkich minigrach pojawia się z czarnymi oczyma, zawsze w tym samym stroju.

Minigra po Nocy 5 potwierdza nam, że jest ofiarą The Bite Of '83, po tym jak został wepchnięty przez jego brata do paszczy Fredbeara.

Ciekawostki

  • Dziecko te ma uderzające podobieństwo do jednego z dzieci w minigrze "The Happiest Day".
  • 2 lutego 2021, pewien użytkownik Reddita u/Wolfie1740Kingdom opublikował post na oficjalnym subredditcie "Five Nights at Freddy's"[1], w którym prawdopodobnie zorientował się, jak nazywa się Płaczące Dziecko, znajdując imię "Evan", używając książki "Dziennik Przetrwania". Scott nadal jednak tego nie potwierdził.

Przypisy

Postacie z gier
Advertisement