Advertisement

Czy nie szukałeś czasem Kącika Nagród z Five Nights at Freddy's: Help Wanted? A może szukałeś pomieszczenia o nazwie Zakątek Nagród z Five Nights at Freddys 2?

Pokój nagród (z ang. Prize Room) - to lokacja w Five Nights at Freddy's VR: Help Wanted. Jest pomieszczeniem do którego gracz dostaje się po ukończeniu jakiegokolwiek poziomu z któregoś z trybów, otrzymuje on w nim nagrody w postaci np. pluszaka lub jedzenia które możemy zobaczyć w Prize Counter.

Wygląd

Normalny hub

Pokój jest otoczony fioletowymi kurtynami z nadrukami gwiazdek, podobnie jak Pirate Cove z FNaF 1. Wiele srebrnych gwiazd zwisa z sufitu naprzeciw fioletowego baneru z napisem ''GAME WON! CLAIM YOUR PRIZE''. Na środku znajduje się również fioletowy stolik na którym będzie znajdował się biały prezent.

Hub w Curse of Dreadbear

Inaczej niż w normalnej rozgrywce, w DLC Curse of Dreadbear pokój wygląda bardziej jak jakaś stodoła. Ten hub może zostać uzyskany dopiero po ukończeniu jakiegoś poziomu w dowolnym trybie z Curse of Dreadbear.

Jest wypełniony Halloweenowymi dekoracjami, wliczając dynie, prezenty, balony. Występuje też w nim baner na suficie, jak w normalnym hubie oraz wiele drewnianych stołów, w którym jeden jest blisko gracza. Zamiast białego prezentu na stole, jest prezent otoczony papierem o temacie Halloween.

Także w pomieszczeniu występują plakaty z Freddy Fazbear's Pizzeria Simulator i Ultimate Custom Night oraz strzałki które można znaleźć pod stołem. Można nimi rzucić w balony oraz potrafią utknąć w ścianie.

Ciekawostki

  • Okazjonalnie, gracz może zostać zjumpscare'owany przez Plushtrapa zamiast dostania nagrody za ukończenie poziomu.
  • Po tym jak gracz zdobędzie wszystkie nagrody, po dostaniu się do Pokoju Nagród dostanie tylko kawałek ciasta jako nagrodę.
  • Dźwięki zadowolonych dzieci po uzyskaniu nagrody są tymi samymi dźwiękami które były używane w trzech grach franczyzy po ukończeniu jakiejś nocy.
  • W Pokoju Nagród z Curse of Dreadbear, jeżeli gracz rzuci strzałką w plakat z klaunem, usłyszy śmieszny dźwięk jak po kliknięciu nosa Freddy'ego lub Toy Freddy'ego na plakatach w FNaF 1 i FNaF 2.
    • Tymczasem, jeżeli gracz dostanie się do Pokoju Nagród z trzema plakatami klauna i rzuci strzałkę w każdego z nich, pomieszczenie zmieni swój kolor na blacklight i baner z napisem ''GAME WON'' zmieni się w czarny baner z napisem ''IT'S ME''.

Galeria

Lokacje
Advertisement