Advertisement

Plushbaby - pluszaki przypominające Circus Baby. Występują w kilku poziomach w grze Five Nights at Freddy's: Help Wanted

Wygląd

Plushbaby wyglądem przypomina Circus Baby z Five Nights at Freddy's: Sister Location. Plushbaby posiada trzy warianty - Czerwony, Żółty i Niebieski. Czerwona i Niebieska Plushbaby posiadają jasno niebieskie oczy, natomiast Żółta Plushbaby nie ma jednego oka. Wszystkie mają rude włosy i dwa kucyki. Każda posiada sukienkę i buty w swoim kolorze.

Występowanie

Plushbaby pojawiają sie w dwóch poziomach w grze Five Nights at Freddy's: Help Wanted. Pierwszy to Plushbaby w trybie Dark Rooms, a drugi to Circus Baby w trybie Night Terrors.

Zachowanie

Plushbaby

Aby rozpocząć poziom, gracz musi zapalić latarkę na trzy Plushbaby przed nim, które następnie uciekną do otworu wentylacyjnego. Gracz musi następnie znaleźć wszystkie Plushbaby w ciemności i świecić na nie latarką, aby zniknęły. Każda Plushbaby zawsze coś mówi, gdy się zbliża. Jeśli graczowi nie uda się odstraszyć Plushbaby od siebie dostanie jumpscare.

Circus Baby

Kilka Plushbaby będzie z graczem w szafie, trzęsą się one za każdym razem, gdy gracz zamyka drzwi, nawet gdy gracz pozbywa się Circus Baby. Zbyt długie trzymanie zamkniętych drzwi spowoduje, że Plushbaby zabije gracza.

Galeria

Halloweenowe Plushbaby (Oficjalna nazwa: Plushkiny) - to halloween'owa wersja Plushbaby z maskami innych animatroników.

Wygląd

Plushkin'y to Plushbaby z maską jednego z czterech animatroników (Freddy Fazbear, Chica, Foxy lub Balloon Boy). Podobnie jak w przypadku Plushbaby, Plushkin'y mają trzy warianty - Czerwony, Żółty i Niebieski.

Występowanie

Pojawiają się na poziomie Plushkin Patch w trybie Afraid of the Dark w DLC do gry Five Nights at Freddy's: Help Wanted o nazwie Curse of Dreadbear.

Zachowanie

Plushkin Patch

Plushkin'y na tym poziomie działają tak samo jak Plushbaby na poziomie Plushbaby - Aby rozpocząć poziom, gracz musi zapalić latarkę na cztery Plushbaby przed nim, które następnie uciekną do otworu wentylacyjnego. Gracz musi następnie znaleźć wszystkie Plushbaby w ciemności i świecić na nie latarką, aby zniknęły. Każda Plushbaby zawsze coś mówi, gdy się zbliża. Jeśli graczowi nie uda się odstraszyć Plushbaby od siebie dostanie jumpscare.

Galeria

W budowie...

Scrap Plushbaby - to zniszczona wersja Plushbaby pojawiająca się w trybie Blacklight Dark Rooms.

Wygląd

Podobnie jak w przypadku Plushbaby w grze występują trzy wersje Scrap Plushbaby - niebieska, żółta i czerwona. Każda nie ma dolnej prawej części twarzy. Niebieska i Czerwona mają jasno niebieskie oczy. Żółta nie ma jednego oka. Każda ma na ciele dwie kropki - czerwoną i zieloną. Każda ma ubrania w swoim kolorze.

Występowanie

Scrap Plushbaby pojawiają się w trybie blacklight na poziomie Plushbaby w trybie Dark Rooms w grze Five Nights at Freddy's: Help Wanted.

Zachowanie

Działają tak samo jak Plushbaby - Aby rozpocząć poziom, gracz musi zapalić latarkę na trzy Scrap Plushbaby przed nim, które następnie uciekną do otworu wentylacyjnego. Gracz musi następnie znaleźć wszystkie Scrap Plushbaby w ciemności i świecić na nie latarką, aby zniknęły. Każda Scrap Plushbaby zawsze coś mówi, gdy się zbliża. Jeśli graczowi nie uda się odstraszyć Scrap Plushbaby od siebie dostanie jumpscare.

Animatroniki
Advertisement