...Eee, oprócz tego, eee, sprawdzaj od czasu do czasu kurtynę w Pirackim Kąciku. Postać stamtąd różni się od pozostałych, bo staje się bardziej aktywna, gdy kamery są wyłączone zbyt długo. Chyba nie lubi być obserwowany, nie wiem...
 Phone Guy Noc 2 

Piracki Kącik (z ang. Pirate Cove) to jedna z jedenastu pomieszczeń (trzynastu, jeśli drzwi liczymy, jako lokacje) w Freddy Fazbear's Pizza.

Dawniej było to miejsce występowania Foxy'ego, ale w czasie gry to zamknięta atrakcja. Oznaczony jest na monitorze, jako CAM 1C oraz zamieszkuje ją wcześniej wspomniany Foxy. W UCN powraca jako lokalizacja Foxy'ego i Bonnie'go.

Wygląd

Te pomieszczenie jest bardzo małe, a może wraz z Pokojem z środkami czystości najmniejsze w grze. Zdecydowanie większą część lokacji stanowi scena otoczona fioletowa kurtyna przyozdobiona w dekoracje gwiazdek. Przez sceną stoi znak ,,Sorry! OUT OF ORDER", czyli z polskiego ,,Przepraszam! NIECZYNNE" informujący o zamknięciu miejsca. Dzięki dwóm lampom po bokach głównej atrakcji widać pokój w nie wielkiej widoczności. Ne pewno podłoga jest zrobiona z białych i czarnych kafelków.

W czasie następnych trzech faz możemy zobaczyć Foxy'ego oraz odsłoniętą kurtynę.

W UCN jest dokładnie takie same tylko bez znaku i teraz Bonnie też tam jest. W UCN Foxy też przechodzi w kilku fazach ale nigdy nie wróci jeśli ucieknie. Bonnie będzie psuł kamery i systemy jeśli spojrzymy do Pirate Cove kiedy on tam jest.

Ciekawostki

  • Kamera ta wymaga częstej obserwacji w każdym etapie gry - w momencie kiedy nie zwracamy uwagi na to miejsce za częstej uwagi Foxy może zaatakować nas nawet pierwszej nocy, prawdopodobnie o 5AM.
  • Czasami w Pirackim Kąciku w pierwsze formie może dojść do Easter Egg'u - Foxy może zacząć śpiewać.
  • Czasem zdarza się tu zaobserwować halucynację - zamiast napisu "OUT OF ORDER" można czasem na tabliczce dostrzec napis "IT'S ME".
    • Może to oznaczać że Foxy spowodował The Bite of 87. Można też uznać że Foxy próbuje powiedzieć, Sorry, It's ME.
  • Piracki Kącik jest najprawdopodobniej zamknięty przez Foxy'ego, bo to najprawdopodobniej on jest sprawcą The Bite of '87. Ta teoria jednak okazała się nieprawidłowa, a sprawcą Ugryzienia z 87 okazał/a się Mangle.
  • Po podświetleniu teasera Nightmare Foxy'ego możemy zobaczyć napis "OUT OF ORDER". Jest to nawiązanie do tabliczki z napisem "Sorry! OUT OF ORDER" w Pirackim Kąciku.
  • Kurtyna z Pirackiego Kącika wisi w jednym z pokoi we FNaF 3.
  • Nie wiadomo jak dokładnie wygląda Piracki Kącik, ponieważ mamy możliwość zobaczenia jej tylko z zewnątrz, a w fazie 4 jest za ciemno, żeby coś zobaczyć.
  • Czasami w internecie można znaleźć pseudo-zrzuty ekranów z Pirackiego Kącika, gdy pojawia się Easter Egg ,,It's me", a w głębi sceny na środku jest słabo widoczny inny napis ,,I'm a good fox". Jest to całkowicie photoshop i nie istnieje coś podobnego w prawdziwej rozgrywce.
  • Foxy śpiewa najprawdopodobniej tylko w fazie 1, gdy jest całkowicie za kurtyną.

Galeria

Lokacje
Freddy Fazbear's Pizza (FNaF 1) BiuroScenaParts & ServiceJadalniaPirate CoveWschodni KorytarzZachodni KorytarzToaletyKuchniaSchowekSave Room
Freddy Fazbear's Pizza (FNaF 2) BiuroScenaParts & ServiceKorytarzKid's CovePrize CornerLewa WentylacjaPrawa WentylacjaPokój Imprez 1Pokój Imprez 2Pokój Imprez 3Pokój Imprez 4
Fazbear's Fright: The Horror Attraction BiuroKorytarz (obok biura)Korytarz (przed biurem)Pokój 1Pokój 2Pokój 3Pokój 4Pokój 5Pokój 6Pokój 7Pokój 8Pokój 9Pokój 10Wentylacja 11Wentylacja 12Wentylacja 13Wentylacja 14Wentylacja 15
Dom Pokój DziecięcyLewy PrzedpokójPrawy PrzedpokójSzafaŁóżkoKuchniaKorytarz (FNaF4)
Circus Baby's Entertainment and Rental Galeria BalloryBreaker RoomGaleria CyrkowaWindaFuntime AuditoriumParts & ServiceScooping RoomCircus Gallery VentPrivate Room
Freddy Fazbear's Pizza Place BiuroSalvage RoomBoczna AlejkaWentylacje
Freddy Fazbear's Pizza (UCN) BiuroFuntime CovePirate CoveKuchniaZachodni KorytarzWschodni KorytarzSchowekParts & ServicePrize Corner
The Freddy Fazbear Virtual Experience Prize CounterTryb Curse of DreadbearPokój Game OverPokój nagródPokój KasetMenu Wyboru Poziomu
Freddy Fazbear's Mega Pizzaplex KuchniaMagazyn
Inne Fazbear Entertainment, Inc.Circus Baby Pizza WorldFredbear's Family DinerAfton Robotics, LLCSilver Parasol GamesFazbear Funtime ServiceHurricaneInne lokacje