Phone Dude (z pol. Telefonujący Gość) - postać we FNaF 3. Jest właścicielem Fazbear's Fright: The Horror Attraction i odpowiednikiem Phone Guy'a. Można go wyciszyć przyciskiem MUTE CALL.

Osobowość

Phone Dude sprawia bardzo przyjacielskie wrażenie w stosunku do nocnego stróża i odnosi się do niego trochę jak do przyjaciela. Rozmawia z nami tylko w nocy 1 i do połowy nocy 2. Potem puszcza nam jakieś nagrania. Jest bardzo podekscytowany swym pomysłem i nieustanie dąży do urzeczywistnienia go, przez co pokazuje swą ambitność i upartość. Jest zainteresowany wszelkimi nowościami związanymi z jego planem. Szczególnie, kiedy odkryto Springtrap'a i nagrania z starych pizzerii. Często żartuje. Ma też złe cechy charakteru. W pogoni za celem, nie bierze pod uwagę bezpieczeństwa innych. Prawdopodobnie wiedział o ryzyku pożaru, ale nie zwolnił pracowników na czas eliminacji zagrożenia oraz sam prawdopodobnie został w budynku, kiedy on wybuchł.

Ciekawostki

  • Bardzo dużo łączy go z Henrym z FFPS'a ale większe szanse są na to że Henry to nocny stróż z FNaF'a 3.
  • Prawdopodobnie został w palącym się budynku.
  • Jest bardzo przyjaźnie nastawiony do protagonisty w FNaF 3, możliwe że jest jego bliskim przyjacielem lub kimś innym.

Postacie z gier
Stróże nocni Jeremy FitzgeraldFritz SmithMichael AftonMike SchmidtPhone GuyProtagonistaVannessa
Rodzina Aftonów Michael AftonWillam AftonElizabeth AftonCrying Child
Inni Phone DudeDzieciClaraVladTechnicyHenryTape GirlLuisVannyKsiężniczkaGregory