Advertisement

Phantom Marionetka - to jeden z Phantomowych animatroników w FNaF3, halucynacja. Pojawia się czasami w pokoju CAM 8, od nocy 4.

Pluszak Chicy.pngWygląd

Phantom Marionetka to kukiełka o smukłej sylwetce i czarno-ciemnozielonym kostiumie.

Tak samo jak w przypadku każdego innego Phantoma, jest mroczniejszą wersją swego poprzednika z drugiej, lub pierwszej części gry oraz posiada białe, puste oczy, które są podobne do oczu Springtrapa.

Swym kształtem przypomina Marionetkę, poza kolorystyką i oczami niczym się od niej nie różni.

Pluszak Bonnie'go.pngZachowanie

Począwszy od nocy 2, gdy gracz zajrzy do Pokoju 8, to może się tam pojawić.

Co powinno się się zrobić jeśli się ją spotka:

Gracz powinien zmienić kamerę na inną lub w ogóle wyłączyć system kamer.

Phantom Marionetka Jumpscare.gif

Jeśli gracz szybko zrobi, którąś z tych opcji, to tym samym uniknie iluzji.

Ale jeśli gracz za wolno zmieni kamerę (lub w ogóle tego nie zrobi) to z lewej strony ekranu wyłoni się twarz Phantom Marionetki i będzie podążała za kursorem myszy.

Temu zjawisku towarzyszy rozjaśniający i ściemniający się ekran oraz specjalny dźwięk.

Po około 14 sekundach zniknie, uszkadzając Audio Devices i Camera System oraz powodując, że poruszanie się po biurze jest wolniejsze.

Pluszak Złotego Freddy'ego.pngCiekawostki

  • "Jumpscare" Phantom Marionetki trwa najdłużej w całej grze.
  • Isnieje bug (błąd gry) który polega na tym, że kiedy Marionetka zacznie swój jumpscare i wybija 6 AM marionetka dokończy swój jumpscare w następnej nocy (jeśli zabrakło dosłownie ułamka sekundy jumpscare będzie trwał 8 sekund)
  • Jest najniebezpieczniejszym Phantomem dlatego, że jej iluzja trwa dłużej niż Jumpscare innych Phantomów i Springtrap ma znacznie więcej czasu, by dostać się do gracza.
  • Marionetka ma fioletowe rumieńce. Widać to gdy nas Jumpscare'uje.
  • W CAM 8, przed pojawieniem się Phantom Marionetki, pojawia się zwykła Marionetka.
  • Możliwe, że twórca gry - Scott Cawthon wzorował Jumpscare Phantom Marionetki na Marionetce z Przed nocnych scenek z Nocy 4. W tej scence widać, że Marionetka gdziekolwiek spojrzymy cały czas się na nas patrzy. Podobnie jest w przypadku Phantom Marionetki i na dodatek pojawia się też w nocy 4. Więc wydaje się być to bardzo prawdopodobne.
  • Phantom Marionetka jest najbardziej denerwującym Phantom animatronikiem, ze względu na jej długi jumpscare i uszkodzenia pojumpscare'rowe.
  • Podczas ataku Phantom Marionetki, może wystąpić błąd, kiedy to może nastąpić multi-jumpscare (np. kiedy trwa jumpscare Phantom Marionetki, a Phantom Freddy znajduje się za szybą, za długo patrzyłeś/aś w kamery i w biurze był Phantom Foxy lub Phantom Chica, o ile nie w tym samym czasie kiedy Phantom Marionetka była na kamerze razem z Phantom Balloon Boy'em, ale najbardziej trzeba uważać na Springtrapa. bo kiedy Marionetka wykonuje iluzję to Springtrap biegnie szybciej.)
  • Phantom Marionetka nie pojawia się w Five Nights at Freddy's: Help Wanted.

BBDoll.pngGaleria

Animdude.png Galeria dla artykuł:
Phantom Marionetka - Galeria

Animatroniki
Advertisement