Phantom Foxy (w skrócie PF) - jeden z Phantom'owych animatroników z Five Nights at Freddy's 3. Jest to halucynacja spalonego i bardziej zniszczonego Withered Foxy'ego.

Wygląd

Phantom Foxy to animatronik-lis o szczupłej sylwetce i czarno-ciemnozielonym kostiumie. Tak samo jak w przypadku każdego innego Phantom'a (Poza Phantom Chicą) jest mroczniejszą wersją swego poprzednika z drugiej części gry i ma białe, puste oczy, które są podobne do oczu Springtrap'a. Nie posiada jednej ręki, na której Withered Foxy posiadał hak. Też jego dolna część brzucha jest zdarta, odsłaniając jego endoszkielet. Ten element był już w drugiej odsłonie, ale nie był aż tak widoczny. Nadal ma identyczne nogi, identyczną lewą rękę, identyczną głowę i piracką opaskę na oku, lecz o innych zabarwieniach.

Zachowanie

W przeciwieństwie do innych Phantom'ów, pojawia się począwszy od nocy 3 lub rzadko 2, kiedy za długo jest włączony monitor. Jeśli gracz często tak robi to może się go spodziewać. Jak się już pojawi to będzie stał po lewej stronie biura, między szybą, a wejściem. Jeśli się go zobaczy to powinno włączyć się ponownie monitoring. W przypadku kiedy tak się zrobi, to powinien zniknąć. Jednak jeśli gracz tak nie postąpi to Phantom Foxy dokona ataku/Jumpscare.

A to z kolei sprawi, że system wentylacji się popsuje i ekran zacznie się ściemniać i rozjaśniać (Jest to spowodowane tym, że protagonista zaczyna otwierać i zamykać oczy).

W Mobilnej wersji Five Nights at Freddy's 3, Phantom Foxy posiada inne zachowanie. Losowo zjumpscareuje gracza kiedy ten zniży Panel Obsługi, co robi go niemożliwym do uniknięcia. Jest tylko jedyna opcja aby dowiedzieć się czy jest aktywny, można zobaczyć jego stopę pod monitoringiem i dzięki temu można go łatwo uniknąć.

Występowanie

Five Nights at Freddy's 3

Phantom Foxy jest jedynym Phantomem który pojawia się w Biurze.

Ponieważ brakuje mu regularnego wzorca ruchu, Phantom Foxy losowo pojawi się przed pudełkiem z częściami obecnymi w biurze. Żeby dowiedzieć się więcej o jego zachowaniu, przeczytaj w nagłówku Zachowanie.

Five Nights at Freddy's VR: Help Wanted

Phantom Foxy pojawia się w trybie FNaF 3. Pojawia się w Nocy 2, gdzie okazjonalnie może pojawić się po lewej stronie Biura. Jak w oryginalnym Five Nights at Freddy's 3, gracz musi uniknąć spojrzenia na niego, lub jeżeli tego nie zrobi dostać jumpscare'a od animatronika i również błąd wentylacji.

Ciekawostki

  • Phantom Foxy, jest jednym z dwóch animatroników (drugi to Phantom Freddy), które straciły jakąkolwiek część ciała.
  • Najprawdopodobniej, ręka z hakiem Foxy'ego znajduje się w pudełku z zabawkowymi animatronikami.
  • Jest drugim Phantom Animatronem, którego nie widać na kamerach przed jumpscare'm. Drugim jest Phantom Freddy.
  • Gdy jest w biurze to wydaje się być całkiem wysoki, ale w Zakładce EXTRA jest wygląda na drugiego najniższego animatronika. Wydaję się tak dla tego ponieważ zgina kolana.
  • Można zauważyć, że po bokach ma jedno zakończenie, a nie dwa jak w pierwszej części. Świadczy to o tym, że to Foxy z drugiej części FNaF'a. I drugim teoretycznym dowodem jest to, że na ułamek sekundy podczas jego jumpscare'a ręka Withered Foxy'ego znika z pudełka.
  • Jego Jumpscare to bezpośrednie nawiązanie do Five Nights at Freddy's 2, jest prawie taki sam.
  • Jest najbardziej zniszczonym Phantom'em z Five Nights at Freddy's 3, ale takim, który ma swoje oryginalne ciało. Jeśli wziąć pod uwagę wszystkie Phantomy to bardziej zniszczony/a jest Phantom i zwykła/y Mangle.
  • W Five Nights at Freddy's VR: Help Wanted, Phantom Foxy posiada model Foxy'ego z FNaF 1.

Galeria

Pobrane (2).jpg Galeria dla artykuł:
Phantom Foxy - Galeria

Animatroniki
FNaF 1: Freddy FazbearBonnie The BunnyChica The Chicken (Cupcake)Foxy The Pirate FoxGolden FreddyEndo-01
FNaF 2: Toy FreddyToy BonnieToy ChicaMangleBBJJMarionetkaWithered Old FreddyWithered Old BonnieWithered Old ChicaWithered Old FoxyEndo-02Shadow FreddyShadow Bonnie
FNaF 3: Springtrap (Spring Bonnie)Phantom FreddyPhantom ChicaPhantom FoxyPhantom Balloon BoyPhantom ManglePhantom PuppetPhantom Golden Freddy
FNaF 4 Nightmare Freddy (Fredziaki)Nightmare BonnieNightmare Chica (Nightmare Cupcake)Nightmare FoxyNightmare Fredbear (Fredbear)NightmarePlushtrapNightmare Balloon BoyNightmarionneJack-O-BonnieJack-O-ChicaNightmare Mangle
FNaF SL Circus BabyBidybabElectrobabBalloraMinireenaFuntime FreddyBon-BonBonnetYenndoFuntime FoxyLolbit
FFPS Scrap BabyLeftyMolten FreddyScarptrapHelpyMr. HugsPan StanNo. 1 CrateBucket BobMr. Can-DoPigpatchMr. HippoNedd BearHappy FrogOrville ElephantRockstar FreddyRockstar BonnieRockstar ChicaRockstar FoxyEl ChipFuntime ChicaMusic Man
Ultimate Custom Night Dee DeeXORFredbearStary Człowiek KonsekwencjaPostacie z Cutscenek (Freddy FazbearFoxyMangleToy Chica)
Help Wanted GlitchtrapPlushbabyBlacklight animatroniki (Dark FreddyNeon BonnieNeon ChicaBurnt FoxyBeacon BonnieShadow MangleVirtualtrapParty Freddy)DreadbearGrimm Foxy
Special Delivery Freddy Frostbear8-Bit BabyBare Endo
Security Breach Glamrock FreddyGlamrock ChicaMontgomery GatorRoxanne WolfKsiężycowy AnimatronikAnimatronik Słońce