Advertisement

Pakiety Steam

Wersja 1

Dostępny od czerwca 2015 r. Do listopada 2015 r., Pakiet zawiera:

Wersja 2

Kosztuje 24,99 USD i jest dostępny od listopada 2015 r. Do października 2016 r. Pakiet zawiera:

Wersja 3

Dostępny od listopada 2016 r. do października 2019 r., Pakiet zawiera:

Wersja 4

Dostępny od maja 2019 r. Do października 2019 r. Pakiet zawiera:

Wersja 4,5

Najnowsza wersja wydana około października 2019 r. zawiera:

Pakiety PlayStation

Five Nights at Freddy's: Help Wanted - Pakiet

Pakiet składa się zarówno z Five Nights at Freddy's: Help Wanted, jak i dodatku do gry Curse of Dreadbear. Można go zakupić w PlayStation Store za 34,99 USD.

Pakiet Sony PlayStation VR

Pakiet fizyczny zawiera Five Nights at Freddy's VR: Help Wanted wraz z Trover, Saves the Universe i VR. Jego cena wynosi 299,99 USD.

Pakiety Xbox Game Pass

Five Nights at Freddy's: Original Series

Pakiet jest dostępny w subskrypcji Game Pass oraz Game Pass dla PC lub za 144,99 zł w sklepie Microsoft Store. Pakiet zawiera:

Galeria

Gry

Five Nights at Freddy's Collection

Książki-Zestaw.png
Five Nights at Freddy's Collection, to kolekcja wszystkich trzech powieści z oryginalnej serii książek wraz z specjalnym plakatem. Została ona wydana 28 sierpnia 2018 roku. Kolekcja nie jest dostępna w polskiej wersji językowej.

Fazbear Frights Box Set

FF-Zestaw1.png
Fazbear Frights Box Set, to kolekcja składająca się z czterech pierwszych książek z serii Fazbear Frights (Fazbear Frights 1: W pułapce, Fazbear Frights 2: Aport, Fazbear Frights 3: 1:35 w nocy oraz Fazbear Frights 4: Podejdź bliżej). Została ona wydana 1 września 2020 roku. Kolekcja nie jest dostępna w polskiej wersji językowej.

Fazbear Frights Box Set 2

FF-Zestaw2.png
Fazbear Frights Box Set, to kolekcja zawierająca wszystkie jedenaście książek z serii Fazbear Frights, wraz z specjalną dwunastą książką Fazbear Frights 12: Felix the Shark. Zostanie ona wydana 7 grudnia 2021 roku.

Galeria

Książki

Advertisement