Advertisement

Orville Elephant - postać pojawiająca się w FFPS, i UCN.

Wygląd

Animatronik ma na sobie fioletowy kapelusz. Jego głowa jest wzorowana na głowie słonia. W lewej ręce trzyma różdżkę. Cały jest koloru pomarańczowo-żółtego. Z tyłu ma podpięty akumulator.

Zachowanie

Jest to postać, którą możemy zakupić w grze, a później umieścić ją na scenie w naszej Pizzerii. W UCN jednak będzie chciał nas zabić.

Ciekawostki

  • Z dialogów Mr.Hippo wynika, że są najlepszymi przyjaciółmi
  • Jeśli chodzi o UCN to jest najtrudniejszy w Mediocre Meliodes.
  • Orville Elephant występuje w creepypaście Five Nights at Freddy's. Występował na scenie wraz z innymi animatronikami z FNaF 1. Jednak wraz z nim był jeszcze Tiger. Niestety Scott dodał tylko pomarańczowego słonia.
  • Happy Frog, Nedd Bear i Orville Elephant kiedy nas zabiją mogą czasami powiedzieć że "nie pozwolą nam odejść". Wtedy można usłyszeć dźwięk młodej kobiety powtarzającej wszystko co dany animatronik mówi. Może to nam mówić że Happy Frog, Nedd Bear i Orville Elephant to kolejne nawiedzone animatroniki. Mr.Hippo i Pigpatch pewnie nie są nawiedzeni bo nigdy nie słychać głosu młodej kobiety kiedy coś mówią.

Dialogi

Co sądzisz o moim występie?
  — UCN 

Teraz nadszedł mój czas, by zabłysnąć!
  — UCN 

Mam nadzieję, że wielki finał ci się spodobał!
  — UCN 

Nie wychodzę zbyt często, więc wybacz mi mój entuzjazm
  — UCN 

Próbował uwolnić nas. Próbował uwolnić ciebie. Ale nie pozwolę, by to się stało. Będę cię tu trzymać. Będę cię tu więzić. Nie ważne, ile razy nas spalą.
  — UCN 

Galeria 

Animatroniki
Advertisement