Advertisement

Noce (z ang. Nights) to druga główna mechanika w serii Five Nights at Freddy's po menu głównym.

Rola

Wszystko we FNaF (Poza menu głównym) dzieje się w nocach. Noce są odpowiednikami czasu w realnym życiu. Niemal cały FNaF dzieje się w nocach i tylko w nich, animatroniki poruszają się. Każdą następną noc odblokowuje się po przejściu poprzedniej. Można podzielić noce na "trzy typy".

Podstawowe Noce

To oficjalne noce. We wszystkich częściach gry jest pięć nocy podstawowych i stąd nazwa gry "Five Nights at Freddy's" (Pięć Nocy u Freddy'ego). Noce te są "ułożone" pod względem fabularnych i w tych nocach dzwoni do nasPhone Guy (poza FNaF 4, gdyż tam słychać tylko urywki jego zdań w tle).

Dodatkowe Noce

To oficjalne noce. Mimo iż gra nazywa się "Five Nights at Freddy's" (Pięć Nocy u Freddy'ego) są jeszcze dwie dodatkowe. A dokładniej noc 6 i 7. Te się wyróżniają od podstawowych "specjalnymi dodatkami". Noc 6 jest najtrudniejszą nocą w całej serii i jest nocą poświęconą dla najbardziej zapalonych graczy. A w Nocy 7 mamy możliwość ustawienia AI animatroników, Można do tych nocy również doliczyć Noc 8 z FNaF 4 i Custom Night z FNAFSL.

Noce spoza serii

To nie oficjalne noce. Są to noce, które umyślnie nie miały istnieć w grze i są tylko błędami lub nie dopatrzeniami. Jedynymi "przedstawicielkami" tego typu nocy jest noc 8 w FNAF 2 i noc 7 we FNAF 3.

Dni tygodnia

Są to noce w Freddy Fazbear's Pizzeria Simulator, a raczej dnie. Pierwszy dzień to poniedziałek, drugi to wtorek, trzeci to środa, czwarty to czwartek, piąty to piątek, a szósty to sobota.

Zobacz również: Noc 1Noc 2Noc 3Noc 4Noc 5Noc 6Noc 7Noc 8

Mechaniki
Advertisement