Night Terrors - to siódmy i ostatni tryb gry w Five Nights at Freddy's VR: Help Wanted.

Poziomy

Funtime Freddy

Funtime Freddy i Bon-Bon będą zbliżać się do nas przez korytarze. Tylko jumpscare Funtime Freddy'ego spowoduje koniec gry, Bon-Bon i Bonnet służą jedynie jako odwrócenie uwagi. Podobnie jak w przypadku rozgrywki w grze Five Nights at Freddy's 4, gracz musi słuchać dźwięków przy drzwiach do każdej strony, aby ustalić, czy istnieje zagrożenie i zamknąć je jeśli takie się pojawi. Jeśli nikogo tam nie ma, gracz może również użyć swojej latarki, aby odeprzeć wszelkie zagrożenia w dalszej części korytarza.

Jednym z głównych utrudnień jest Bonnet który znajduje się w sypialni. Od czasu do czasu wyskakuje z jednej z szuflad komody po lewej lub prawej stronie pokoju. Gracz musi zaświecić na nią latarką, aby wróciła do szuflady. Nieprzestrzeganie tego z czasem spowoduje jumpscare który nie zakończy gry, ale sprawi że przez chwile nie będziemy mogli nic zrobić. Czasami może również wyskoczyć z szafy, pozostawiając ją otwartą, aż nie wróci do środka.

Nightmarionne

W tym poziomie Nightmarionne może atakować z dowolnego miejsca. Jeśli jest w korytarzach, gracz musi zamknąć drzwi. Kiedy Nightmarionne atakuje z pod łóżka, szafy lub dziury w suficie gracz musi zaświecić na jej macki latarką. Jeśli graczowi nie uda się jej odstraszyć, to zginie.

Circus Baby

Gracz musi przeżyć do 6 rano w Szafie będąc szukany przez Circus Baby. Baby będzie chodzić po pokoju szukając gracza. Gdy zobaczy gracza, pobiegnie w kierunku drzwi z oczami błyszczącymi na czerwono, wtedy gracz musi je zamknąć. Jeśli drzwi nie zostaną całkowicie zamknięte, Circus Baby zabije gracza.

Kilka Plushbaby będą z graczem w szafie, trzęsą się one za każdym razem, gdy gracz zamyka drzwi, nawet gdy gracz pozbywa się Circus Baby. ZZbyt długie trzymanie zamkniętych drzwi spowoduje, że Plushbaby zabije gracza.

Nightmare Fredbear

Podobnie jak w Five Nights at Freddy's 4, Nightmare Fredbear atakuje z korytarzy, szafy lub łóżka i można się przed nim chronić w taki sam sposób, jak w FNaF 4; gracz musi trzymać drzwi zamknięte, gdy jest na korytarzu lub w szafie, i świecić latarką na niego, gdy jest na łóżku. Brak reakcji powoduje, że zaatakuje on gracza.

Poziomy w trybie Blacklight

Pizza Party

To poziom gdzie gracz przemierza labirynt złożony z głównych lokacji Five Nights at Freddy's, poszukując tytułowej imprezy lecz mając mało czasu na zrobienie tego. Zbyt długie siedzenie w jednym pomieszczeniu sprawi ze gracz zostaje zjumpscare'owany przez Freddy'ego. Wiele różnych animatroników które mogą nas zabić możemy również znaleźć na mapie poziomu. Takie animatroniki to: Bonnie, idący przez pokój przypominający Zachodni Korytarz, Chica będąca w pokoju przypominającym Kuchnię gdzie gracz musi wybrać swoją ulubiony dodatek do pizzy podczas gdy ta zajada się pizzą w pokoju, Mangle przebywający/a w pokoju gdzie gracz musi wybrać swój ulubiony smak ciasta, Marionetka przebywająca w pokoju z pudełkiem, Springtrap przebywający w pokoju przypominającym Biuro z Five Nights at Freddy's 3, Plushtrap znajdujący się w pokoju przypominającym korytarz, Funtime Foxy znajdujący/a się w pokoju przypominającym jego/jej poziom oraz Ennard znajdujący się w pokoju z którego wyłania się z Windy. Jedno powrotne wejście do Biura z FNaF 3 pozwoli wejść do niego - oczywiście jeżeli gracz skończy selekcję o jego ulubionym dodatku albo smaku ciasta. Po wejściu do Biura, gracz musi przeczołgać się przez wentylację i następnie użyć włazu powyżej aby znaleźć pokój imprezowy.

Informacje tutaj zawarte zawierają spojlery aby je zobaczyć kliknij "pokaż".

Krótko po znalezieniu pokoju, Glitchtrap wychyli się za kurtyn, i gestem będzie kazał graczowi aby poszedł za nim. Po tym jak gracz podąży za nim, znajdzie się w pokoju pełnym mroku, po czym zostaje ujawnione że znajduje się na scenie, prawdopodobnie został on (gracz) wepchnięty do stroju Freddy'ego na scenie. Chwile potem (wciąz będąc w kostiumie) widzimy napisy końcowe i tańczącego Glitchtrapa w oddali. Po napisach, HandUnit gratuluje graczowi ukończenia Freddy Fazbear's Virtual Experience, zapewniając że nie zapomniał o niczym i nie ma już niczego do zobaczenia i ma nadzieję na nowy początek Fazbear Entertainment.

Monety

  • W poziomie Circus Baby, moneta znajduje się w pudełku obok PlushBaby po prawej stronie gracza.
  • W poziomie Circus Baby, jest moneta opierająca się o lewą stronę pudełka z przodu z lewej strony gracza.
  • W poziomie Circus Baby, znajduje się moneta z tyłu głowy PlushBaby z przodu z lewej strony gracza.
    • W Flat Mode, ta moneta jest na niebieskiej klatce powyżej, i po lewej za graczem.
  • W poziomie Pizza Party, w korytarzu o temacie FNaF 3 moneta znajduje się na prezencie po prawej stronie gracza.
  • W poziomie Pizza Party, monetę można znaleźć w prawym rogu ramy wentylacji za graczem w pokoju o temacie FNaF 3.

Kasety

  • Kaseta znajduje się na półce za graczem w poziomie Circus Baby.
  • Kaseta znajduje się na stole pod koniec poziomu Pizza Party.
  • Kasetę można znaleźć za zabawką telefonem w poziomie Nightmare Fredbear'a.

Easter Eggi

  • Po uzyskaniu pluszaka Glitchtrapa, w Backstage w poziomie Pizza Party, jeżeli gracz spojrzy na prawo, zobaczy drzwi otoczone śniegiem z napisem ''Employees Only''. Gdy gracz wejdzie przez te drzwi znajdzie się w zimowym miejscu z widocznym billboardem na którym widnieje napis ''Coming Soon!'' i również zobaczy wielką budowlę budowaną w oddali. Jest to prawdopodobnie teaser do Five Nights at Freddy's: Security Breach.
    • Ten Easter Egg został dodany 17 grudnia 2019 roku wraz z ''Flat Mode'.

Ciekawostki

  • Noc z Funtime Freddy'm trwa 2 minuty i 58 sekund (od momentu gdy Bonnet wejdzie do szafki), z Nightmarionne 3 minuty i 29 sekund, z Circus Baby 2 minuty, a z Nightmare Fredbear'em 3 minuty.
  • W poziomie Circus Baby, jest szansa na zobaczenie Bidybab ukrywającą się w ciemnościach.

Galeria

Helpy NightTerrors.gif
Night Terrors