Advertisement

Neon Bonnie (znany również jako Blacklight Bonnie) - jest neonowym, blacklight odpowiednikiem Bonniego. Pojawia się w FNaF VR, w trybie Parts & Services w poziomie Bonnie w wersji Hardmode.

Wygląd

Neon Bonnie to neonowa wersja znanego nam z FNaF 1 fioletowego królika. Jarzy się w niektórych miejscach na tęczowe kolory oraz jego źrenice wyglądają podobnie jak źrenice Springtrapa (i/oraz Phantomów). Jego gitara posiada czerwony kolor. W pierwszej, nieużytej wersji Neon Bonnie nazywał się Blacklight Bonnie i posiadał różowy kolor kostiumu, zielony brzuch, środki uszu oraz pysk.

Występowanie

Five Nights at Freddy's VR: Help Wanted

Neon Bonnie pojawia się w trybie Parts & Service w poziomie Bonnie w wersji Hardmode. Zastępuje on miejscem zwykłego Bonnie'go lecz posiada takie samo zachowanie jak on.

Można go również spotkać w poziomie Blacklight Dark Rooms Funtime Foxy'ego. Endoszkielet Bonnie'go może się rzadko pojawić w tym poziomie, a gdy gracz do niego podejdzie, uzyska jumpscare Neon Bonniego.

Także w Pizza Party z Hardmode trybu Night Terrors, zjumpscare'uje gracza gdy jego odpowiednik do niego podejdzie w pełni.

Galeria

Animatroniki
Advertisement