Advertisement
Spoilery!
Ten artykuł zawiera spoilery. Czytasz go na własną odpowiedzialność!
Zalążek artykułu
Aktualnie znajdujesz się na tzw. zalążku artykułu, czyli na stronie wiki o zbyt krótkiej treści, która powinna zostać przedłużona i uzupełniona. Użytkownicy Freddy Fazbear's Pizza Wikia powinni zadbać przede wszystkim o tego typu artykuły. Zachęcamy do kliknięcia w edytuj i zrobienia czegoś pomocnego dla wiki. Powodzenia!

Moon jest animatronikiem, "drugą twarzą Suna", który pojawia się w grze Five Nights at Freddy's: Security Breach. Głosu użycza mu Kellen Goff.

Wygląd

Moondrop ma postać małego animatronika z pół-księżycem jako głową z małą, ozdobioną czapką. Ma jarzące, czerwone oczy i ubrany jest w ciemnoniebiesko-biały ubiór przypominający piżamę nocną. Ma on cztery palce u rąk zakończone granatowymi paznokciami.

Zachowanie

Moon to ten sam animatronik co Sun, jednak po przemianie związanej z wyłączeniem świateł. W przeciwieństwie do Suna, Moon jest w stosunku do gracza agresywny. Zadaniem gracza jest włączenie wszystkich 5 generatorów w Daycare a Moon nam to bardzo utrudnia. Aby nas dopaść przemieszcza się po całym Daycare. Po włączeniu świateł ponownie przemienia się w Sun'a.

Historia

Five Nights at Freddy's: Security Breach

Wkrótce...

Ciekawostki

Galeria

Animatroniki
Advertisement