Advertisement

Rozerwę to miejsce na strzępy!
  — Montgomery Gator w Security Breach: Fury's Rage 

Montgomery Gator (także Glamrock Monty) - to jeden z glamrock animatroników mających pojawić się w nadchodzącym Five Nights at Freddy's: Security Breach. Występuje także w Security Breach: Fury's Rage, jako jedna z grywalnych postaci.

Wygląd

Montgomery Gator to animatronik aligator zaprojektowany z motywami punk rocka. Montgomery Gator posiada szpiczaste ostre zęby, pomalowane na czarno paznokcie, czerwony irokez, garnitur w kolorze zielonym z nogami gada, czarne kropki na rękach i policzkach, żółty kolor na brzuchu, szczęce i niektóre segmenty na ogonie. Jego powieki, smugowaty tatuaż lub farba na pysku, stopach i dłoniach (z wyjątkiem palców) są zabarwione na fioletowo. Nosi gotyckie bransoletki, okulary przeciwsłoneczne z soczewkami w kształcie gwiazd i fioletowe ochraniacze ramion. Posiada także czerwoną gitarę. Ma czerwone oczy.

Zachowanie

Wkrótce...

Ciekawostki

  • Montgomery Gator to pierwszy animatronik w serii Five Nights at Freddy's, który jest gadem.
    • Nie wlicza się tu OMC, ponieważ nie jest on animatronikiem a czymś w rodzaju "żywego" stworzenia.
  • W wywiadzie Dawko z Kirin zostało wyjawione, że Monty pojawi się w Five Nights at Freddy's AR: Special Delivery.

Galeria

Animdude.png Galeria dla artykuł:
Montgomery Gator - Galeria
Animatroniki
Advertisement