Advertisement

Five Nights at Freddy's to pierwsza gra z serii Five Nights at Freddy's. Gra została stworzona przez Scotta Cawthona, a została przeniesiona przez Clickteam. Gra została wydana 31 lipca 2019 oraz 16 sierpnia 2019 r. Na iOS i Androida.

Opis gry

Witamy w twojej nowej wakacyjnej pracy w Freddy Fazbear's Pizza, gdzie dzieci i rodzice przychodzą na rozrywkę i jedzenie, o ile okiem sięgnąć! Główną atrakcją jest oczywiście Freddy Fazbear; i jego dwaj przyjaciele. To roboty animatroniczne, zaprogramowane, by zadowolić tłumy! Zachowanie robotów stało się jednak nieco nieprzewidywalne w nocy i zatrudnienie cię jako ochroniarza było znacznie tańsze niż znalezienie fachowca.

W swoim małym biurze musisz uważnie obserwować kamery bezpieczeństwa. Masz bardzo ograniczoną ilość energii elektrycznej, którą możesz zużywać na noc (wiesz, cięcia w budżecie firmy). Oznacza to, że kiedy zabraknie Ci energii na noc - nie będzie już drzwi antywłamaniowych i świateł! Jeśli coś jest nie tak, a mianowicie jeśli Freddy lub jego przyjaciele nie znajdują się we właściwych miejscach, musisz je znaleźć na monitorach i chronić się w razie potrzeby!

Czy potrafisz przetrwać pięć nocy u Freddy'ego?

Gameplay

Cała akcja dzieje się w pewnej pizzerii nazwanej Freddy Fazbear's Pizza, zaś gracz wciela się w nocnego stróża, który dowiedział się o lokalu w gazecie - Mike'a Schmidta. W pizzerii rolę kelnerów i rozgrywki pełnią roboty-zwierzęta nazywane podczas gry animatronikami; w nocy stają się wrogami gracza. Wszystkie różnią się od siebie, lecz całą czwórkę łączy jeden cel - znalezienie protagonisty i wpakowanie go w kostium, a tym samym zabicie. Żeby się przed nimi bronić, trzeba sprawdzać 10 kamer i obserwować ich ruchy oraz rozświetlać, a w konieczności zamykać drzwi po obu stronach naszego biura w którym zaczynamy grę. By nie było zbyt łatwo, gracza ogranicza energia, której poziom nie może spaść 0%; a szybciej spada wtedy, gdy korzysta się z elektrycznych urządzeń. Od nocy 1-5 do gracza dzwoni tajemnicza osoba, której gracze dali nazwę "Phone Guy", dający wskazówki na temat przetrwania. Z każdą nocą, animatroniki są coraz bardziej aktywne i niebezpieczne, przez co gra staje się coraz bardziej trudna.

Różnice

Różnice z wersją na PC

Po uruchomieniu gra jest znacznie bardziej podobna do wersji na PC. Do portu dodano jednak zakup w aplikacji. Gracz może kupić pluszaki do biura. Dostępne są 3 pluszaki (Freddy Fazbear, Bonnie i Chica), każdy kosztuje 4,79 i działają po prostu jako dekoracje. Gracz może również kupić zestaw przetrwania (kosztuje 23,99 zł), aby ułatwić sobie grę takimi ułatwieniami jak nieograniczona moc, mapa radarowa pokazująca lokalizacje animatroniki oraz szybka noc, która sprawia, że ​​noce kończą się szybciej.

Istnieje również kilka drobnych zmian w rozgrywce. Na przykład, jeśli gracz został zabity przez Golden Freddy'ego, gra przeniesie go z powrotem do ekranu tytułowego zamiast wyłączać gre. Zmienia się również muzyka w menu głównym, od muzyki podstawowej do nowo skomponowanej przez Leona Riskinsa.

Różnice z starą wersją

Istnieją pewne zauważalne różnice między starym i zremasterowanym portem gry. Efekty graficzne, które zostały zdegradowane lub usunięte w starym porcie, są ponownie dodawane do gry. Oprócz tego dodano niektóre efekty dźwiękowe i pełną animację jumpscare. Tryb oszukiwania w grze (który został usunięty w aktualizacji) został ponownie dodany i został przemianowany na „Zestaw przetrwania”.

Istnieją również pewne różnice pod względem rozgrywki. Czas na zegarze mija zauważalnie wolniej niż w starej wersji mobilnej, przy czym każda godzina trwa około 86 sekund, przez co jedna noc trwa 8 minut i 36 sekund, w przeciwieństwie do starej wersji 45 sekund na godzinę oraz 4 minuty i 30 sekund nocy. Moc również spływa wolniej, a animatroniki wydają się być mniej agresywne. Szansa na pojawienie się Złotego Freddy'ego jest podwojona, a po zabiciu zabierze gracza z powrotem do ekranu głównego menu zamiast wyłączania lub zawieszania się gry. Muzyczka Freddy'ego gra dłużej, interfejs użytkownika jest mniejszy, a biuro i kamery nie są już rozciągnięte.

Galeria

Five Nights at Freddy's 2 to druga gra z serii Five Nights at Freddy's. Gra została stworzona przez Scotta Cawthona, a została przeniesiona przez Clickteam. Gra została wydana 30 października 2019 roku.

Opis gry

Witamy ponownie w nowej i ulepszonej pizzerii Freddy'ego Fazbeara! Teraz z nowymi przyjaciółmi, aby bawić dzieci i dorosłych!

W Five Nights at Freddy's 2 do starych animatroników dołącza nowa obsada postaci. Są przyjazne dla dzieci, zaktualizowane o najnowsze technologie rozpoznawania twarzy, powiązane z lokalnymi bazami danych kryminalnych i obiecują zorganizować bezpieczny i zabawny program dla dzieci i dorosłych!

Co mogłoby pójść źle?

Jako nowy ochroniarz pracujący w nocy, Twoim zadaniem jest monitorowanie kamer i upewnianie się, że po godzinach nic się nie stanie. Poprzedni strażnik narzekał na postacie próbujące dostać się do biura (od tego czasu został przeniesiony na zmianę dzienną). Aby ułatwić Ci pracę, otrzymałeś własną pustą głowę Freddy'ego Fazbeara, która powinna oszukać animatronicznych bohaterów, aby zostawili cię w spokoju, jeśli przypadkowo wejdą do twojego biura.

Brak miejsca do ucieczki i dokładnie jedno miejsce do ukrycia.

Jak zawsze, ]]Fazbear Entertainment]] nie ponosi odpowiedzialności za śmierć lub rozczłonkowanie.

Gameplay

Gracz musi przetrwać w nowej wersji Freddy Fazbear's Pizza unikając animatroników. Do gry dodano nowe postacie i zmieniono mechanikę rozgrywki (np. brak drzwi).

Galeria

Five Nights at Freddy's 3 to trzecia gra z serii Five Nights at Freddy's. Gra została stworzona przez Cawthon|Scotta Cawthona i została przeniesiona przez Clickteam. Port został wydany 4 lutego 2020 roku

Opis gry

Koszmary z dzieciństwa powinny pozostać w przeszłości. Ale właściciele "Fazbear's Fright: The Horror Attraction" nieświadomie przywracają terror…

Trzydzieści lat po zamknięciu drzwi Freddy Fazbear's Pizza wydarzenia, które się tam odbyły, stały się niczym więcej niż plotką i wspomnieniem z dzieciństwa, ale właściciele "Fazbear's Fright: The Horror Attraction" są zdeterminowani, aby ożywić legendę i przeżyć to doświadczenie tak autentyczne, jak to możliwe dla patronów, starając się znaleźć wszystko, co przetrwałoby dziesięciolecia zaniedbania i ruiny.

Początkowo były tylko puste muszle, dłoń, haczyk, stara lalka z talerzyków, ale potem dokonano niezwykłego odkrycia ...

Atrakcja ma teraz jednego animatronika.

Gameplay

Gracz wciela się w nieznanego z imienia stróża nocnego w domu strachów "Fazbear's Fright: The Horror Attraction".

Gracz dysponuje 10 kamerami, 5 wentylacjami, przyciskiem "Audio" i panelem kontrolnym.

Tak jak w poprzednich częściach, naszym zadaniem jest sprawdzanie kamer i nie pozwolenie przeciwnikowi wejść do biura, gdzie jesteśmy.

Naszym przeciwnikiem w tej grze jest jeden animatronik - Springtrap.

Musimy go zapędzać do lokacji w taki sposób, by nas nie złapał.

Grę będą utrudniały Phantomy, które będą wyłączać poszczególne elementy w panelu kontrolnym, a my musimy je naprawiać.

Gra składa się z pięciu nocy i jednej dodatkowej - Nightmare (Odpowiednik nocy 6 z FNaF1 i FNaF2).

Z każdą nocą rozgrywka robi się coraz trudniejsza.

Galeria

Five Nights at Freddy's 4 to czwarta gra z serii Five Nights at Freddy's. Gra została stworzona przez Scotta Cawthona i przeniesiona przez Clickteam. Została wydana 16 stycznia 2020 r.

Opis gry

Tym razem terror poszedł za tobą do domu.

W ostatnim rozdziale Five Nights at Freddy's musisz ponownie bronić się przed Freddy'm Fazbear'em, Chicą, Bonnie, Foxy i jeszcze gorszymi rzeczami czającymi się w cieniu. Grając jako dziecko, którego rola jest jeszcze nieznana, musisz zabezpieczyć się do 6 rano, obserwując drzwi, a także odpędzając niechciane stworzenia, które mogą zapuszczać się do szafy lub na łóżko za tobą.

Masz tylko latarkę, aby się zabezpieczyć. Odstraszy to, co może pełzać na drugim końcu korytarzy, ale bądź ostrożny i słuchaj. Jeśli coś podkradło się zbyt blisko, to koniec świecących świateł w jego oczach.

Gameplay

Nie wcielamy się w stróża nocnego, nie pracujemy w żadnej Pizzerii, lecz jesteśmy dzieckiem w nocy w domu, a cały FNaF 4 jest jednym, przerażającym koszmarem tego nieszczęśnika. Żeby było jeszcze straszniej nie możemy sprawdzać lokacji, których mamy zaledwie pięć monitoringiem, lecz własnoręcznie.

Gra nakazuje graczowi przeżyć pięć standardowych nocy, od których wzięła się nazwa gry przez sześć godzin (od 12AM do 6AM).

Gameplay

Five Nights at Freddy's: Sister Location to piąta gra z serii Five Nights at Freddy's. Gra została stworzona przez Scotta Cawthona i została przeniesiona przez Clickteam. Zremasterowana wersja mobilna gry została wydana 21 marca 2020 roku.

Teraz zatrudniamy: technika późno w nocy do prac naprawczych w słynnym Circus Baby's Pizza World. Aplikuj teraz! Nie ponosimy odpowiedzialności za śmierć lub rozczłonkowanie.

Witamy w Circus Baby's Pizza World, gdzie rodzinna zabawa i interaktywność wykraczają poza wszystko, co widziałeś w tych *innych* pizzeriach! Dzięki najnowocześniejszym animatronicznym animatorom, którzy powalą skarpetki dzieci, a także dostosowanemu cateringowi pizzy, impreza nie będzie kompletna bez Circus Baby i gangu!

Teraz zatrudniamy: technika. Musisz cieszyć się ciasnymi przestrzeniami i czuć się wygodnie w pobliżu aktywnych maszyn. Nie ponosimy odpowiedzialności za śmierć lub rozczłonkowanie.

Nie obwiniaj nas.

Gameplay

Gra różni się od poprzednich części serii i wymaga od gracza wykonywania różnych zadań podczas każdej nocnej zmiany. Gracz musi postępować zgodnie z instrukcjami, a jednocześnie unikać zagrożeń ze strony animatroników.

Galeria

Freddy Fazbear's Pizzeria Simulator znany jako FNaF 6: Pizzeria Simulator w Google Play i App Store to gra która jest szóstą grą w serii Five Nights at Freddy's. Gra została stworzona przez Scotta Cawthona i została przeniesiona przez Clickteam. Została wydana 14 sierpnia 2020 r.

Opis gry

To, co zaczyna się jako zwykła zabawa w rzucanie pizzą, zamienia się w coś o wiele więcej. Przejdź przez tę zręczną grę zręcznościową, aby odkryć, że jesteś we własnej pizzerii Freddy Fazbear!

Przejrzyj nasze katalogi i kup pierwsze atrakcje i animatronikę, spersonalizuj dekoracje, a przede wszystkim upewnij się, że cały sprzęt działa poprawnie przed otwarciem drzwi nowej pizzerii Freddy'ego Fazbeara!

Po męczącym dniu zamknij dokumenty i zamknij swój biznes (często późno w nocy, gdy budujesz własny biznes!) Uważaj jednak na to, co może czaić się w otworach wentylacyjnych. Jeśli coś przyciągnie twoją uwagę, skieruj latarkę prosto w otwór wentylacyjny, aby ją odeprzeć, Fazbear Entertainment dostarcza baterie bezpłatnie wszystkim swoim franczyzobiorcom!

Następnego dnia, zakładając, że przeżyłeś w nocy, ponownie zainwestuj swój dochód z wczoraj w nowy sprzęt. Rozwijaj swoją małą pizzerię dzień po dniu, aby stać się imperium gastronomii i rozrywki! Fazbear Entertainment zapewnia franczyzobiorcom wszystkie narzędzia i wiedzę niezbędne do stworzenia przyjaznej, bezpiecznej i rentownej lokalizacji oraz zarządzania nią.

Aha, a jeśli zechcesz, spróbuj uratować animatroniki, które wędrują poza twoją restauracją. Starają się wejść od miesięcy, lepiej nie przegap okazji, aby odebrać części zamienne i zebrać dodatkowe dochody. Jeśli wykryjesz niestabilność lub agresywność w którymkolwiek z nich, użyj tasera samoobrony, który Fazbear Entertainment zapewnia bezpłatnie wszystkim swoim franczyzobiorcom.

Kładzie to kres pomocy, do której jesteśmy prawnie zobowiązani udzielić. Fazbear Entertainment nie ponosi odpowiedzialności za zaginięcia, zgony lub okaleczenia, które mogą wystąpić w wyniku prowadzenia franczyzy Pizzeria Freddy'ego Fazbeara.

Nie czekaj dłużej i zacznij już dziś!

Gameplay

Na początek jesteśmy w niewiadomej nam pizzerii, gdzie sterujemy Freddy'm i rozdajemy dzieciom pizzę. W poziomie trzecim pojawia się Shadow Freddy, który próbuje zablokować nam drogę do rozdania pizzę dzieciom. Gdy nam się to uda, w poziomie czwartym Shadow Freddy zaczyna się bugować i "rozprzestrzeniać się" po całej planszy. Wtedy mamy czarny ekran. Nagle pojawiamy się w ciemnym pomieszczeniu z jedną zapaloną lampą, biurkiem, a za nim - Scrap Baby. Na biurku mamy kasetę z nagraniem oraz jakąś listę rzeczy do zaznaczenia - Paragraf 4. Po wysłuchaniu kasety włącza się reklama Fazbear Entertainment. Po reklamie możemy rozpocząć dekorowanie naszej pizzerii oraz zacząć poniedziałkową pracę. W trakcie roboty idziemy do biura. Tam musimy wypełniać zadania przy okazji chronić się przed chcącymi nas zaatakować animatronikami.

Galeria

Ultimate Custom Night to gra typu survival horror. Gra została stworzona przez Scotta Cawthona i została przeniesiona przez Clickteam. Na urządzenia mobilne została przeniesiona 29 kwietnia 2020 r.

Opis gry

Dzięki 50 wybieranym animatronikom z siedmiu gier Five Nights at Freddy's opcje dostosowywania są prawie nieograniczone. Mieszaj i dopasowuj dowolny zestaw postaci, które lubisz, ustaw ich poziom trudności od 0-20, a następnie wskocz do akcji! Z biurka będziesz musiał zarządzać dwojgiem bocznych drzwi, dwoma otworami wentylacyjnymi, a także dwoma wężami powietrznymi, z których wszystkie prowadzą bezpośrednio do biura.

Tym razem będziesz musiał opanować również inne narzędzia, jeśli chcesz wykonać ostateczne wyzwania, takie jak grzejnik, klimatyzacja, globalna pozytywka, generator mocy i inne. Jakby tego wszystkiego było mało, musisz także ustawić pułapki laserowe w otworach wentylacyjnych, zbierać monety Faz, kupować przedmioty z licznika nagród i jak zawsze uważnie obserwować nie jedną, ale dwie, Zasłony Pirate Cove!

Inne funkcje obejmują również: - Menu wyzwań, w tym szesnaście wyzwań tematycznych - Gra głosu od powracających ulubionych, a także od nowo przybyłych do serii aktorów - Odblokowalne skórki biurowe - Odblokowane cut scenki.

Gameplay

Pluszak Złotego Freddy'ego.pngInformacje na stronie: Ultimate Custom Night

Galeria

Mobilny port Five Nights at Freddy's: Help Wanted został opublikowany 26 Października 2020. Został on stworzony przez Steel Wool Studios. Posiada on mniej poziomów niż oryginalna gra. Kosztuje ok. 20 PLN.

Opis

Oto wydanie Five Nights at Freddy’s: Help Wanted na urządzenia mobilne – kolekcja klasycznych i oryginalnych mini gier osadzonych w uniwersum Five Nights.

Przeżyj spotkanie z Twoimi ulubionymi zabójczymi animatronikami w kolekcji nowych i dobrze znanych doznań spod znaku FIVE NIGHTS AT FREDDY’S™. „Tu ożywa wyobraźnia i czyha zabawa!”

WITAMY NA POKŁADZIE – pora zakasać rękawy. Przeciskaj się przez szyby wentylacyjne, naprawiaj animatroników w każdej chwili gotowych się uruchomić lub spędzaj wieczory w kanciapie stróża nocnego, kuląc się ze strachu.

PIZZA PARTY – scenerie z klasycznych odsłon zostały odświeżone i przerobione, aby zapewnić wciągające przeżycia znane z: Five Nights at Freddy’s, Five Nights at Freddy’s 2, Five Nights at Freddy’s 4, and Five Nights at Freddy’s: Sister Location.

Zmiany

W grze znajdują się tylko niektóre poziomy z oryginalnej gry. Są to:

W grze pojawia się również minigra o nazwie Princess Quest

Galeria

Gry
Advertisement