Advertisement

Minireena - Jedna z postaci we Five Nights at Freddy's: Sister Location. Pomocnica Ballory. Możemy ją również spotkać w Ultimate Custom Night oraz w Custom Night Sister Location, a także w drugiej opowieści książki 1:35AM, pt. ''Room for One More'.  

Wygląd

Minireeny są manekinami o smukłej, kobiecej sylwetce. Mają białe, gładkie głowy z czarnymi oczami (podczas jumpscare'u są one bursztynowe). Posiadają także białe stopy i spódnice baletowe. Ciała mają w kolorze kremowo-brązowym i są zrobione z drewna. Ich wygląd świadczy o tym, że są stworzone do baletu.

Minireeny 2 są ciemniejszymi wersjami zwykłych Minireen.

Występowanie

Five Nights at Freddy's: Sister Location

W nocy pierwszej po kontrolowanym wstrząsie, Minireeny tańczą obok Ballory.

W nocy trzeciej, przy sprawdzaniu Galerii Ballory, trzymają części Ballory na scenie.

W 4 nocy próbują wejść do gracza ubranego w kostium sprężynowy, by następnie dokonać jumpscare'u na nim.

Custom Night

Minireena

Minireena będzie próbowała uszkadzać mechanizmy kontrolujące dopływ tlenu do pomieszczenia. Jeśli nie użyjemy na nich kontrolowanego wstrząsu, ilość tlenu będzie wciąż spadać aż do utraty przytomności i jumpscare'a Ballory, bądż innego animatronika. Dodatkowy problem sprawiają, gdy pojawi się Yenndo (jumpscare'uje po spadku tlenu o 20/30 %), wtedy może niemal od razu dokonać jumpscare.

Minireena 2

Minireeny 2 będą pojawiać się na ekranie, zasłaniając nam widok w biurze. Utrudniają wówczas one pozbycie się postaci Bonnet i skracają czas używania monitora. Ponadto co jakiś czas się śmieją co przeszkadza w nasłuchiwaniu różnych dźwięków. Minireeny 2 nie da się w żaden sposób pozbyć.

1:35AM

Room for One More

Minireeny są po raz pierwszy widziane przez Stanley'a na jego biurku. Mężczyzna myśli że są one zwykłymi lalkami. Kiedy je odwraca, zaczynają mówić takie rzeczy jak ''My cię lubimy'' i ''Zabierz nas do domu ze sobą''. Później są widziane po tym jak Stanley obudza się z trzeciego koszmaru, widzi on wtedy jednoręką Minireenę chcącą wpełznąć do jego ust sprawiając, że zaczyna zdawać sobie sprawę, że jego choroba jest spowodowana tym, że pełzają w nim, gdy śpi w pracy. Próbuje iść do szpitala, ale upada przed wejściem do niego. Zauważa wtedy jednoręką Minireenę i krzyczy, pozwalając jej wpełznąć do jego ciała.

Ciekawostki

  • Na pliki Minireeny z 4 nocy jest poświęcone około 250 plików.
  • Podczas jumpscare'u traci spódnicę.
  • Minireeny 2 są ciemniejsze.
  • Minireeny 2 pojawiają się tylko po zamknięciu monitora.
  • Maksymalna liczba Minireen 2 w pokoju to 5.
  • Minireeny to jedne z kilku animatroników nieposiadających pięciu palców. Inne to Bonnet i Bon-bon.
  • Gdy Minireeny tańczą próbują ułożyć swoimi ciałami słowo "Baby", to samo możemy zaobserwować w menu "Extra" (patrz: galeria).
  • Minireeny nie mają brwi, podobnie jak Bon-Bon i Bonnet.
  • Potrafią sprawić by ich oczy świeciły (co widzimy podczas ich jumpscare'u) co jest dziwne, gdyż nie mają endoszkieletów.
  • Jest rzadka szansa, że podczas oglądania The Immortal and The Restless z naszego popcornu wyjdzie na chwilę głowa Minireeny. Również tańcząca Minireena może pojawić się przy telewizorze.

Galeria

Animatroniki
Advertisement