FANDOM

Mangle (Twisted)-antagonistka w 3 części noweli FNaF-Czwarta Szafka. Jest on/ona bardziej zwyrodniałą wersją inspirowaną Mangle, ale jego/jej geneza jest mało znana.

Wygląd

Ta wersja Mangle jest zbliżona wyglądem do Nightmare wersji Mangle, ponieważ ma podobne fragmenty endoszkieletu, lecz kontrastujące się z Funtime animatronikami. Na prowizorycznej tułowio-szyi ma różową muszkę, jej stopy mają 3 palce z trójkątnymi pazurami. Jej 3 nogi składają się z 3 części + stopy, tak jak para rąk, zakończona dłońmi z 4 palcami uzbrojonymi w długie, różowe pazury. Oczywiście nie mogło tu zabraknąć drugiej głowy, której szczęka ma małe, ostre zęby i świecącą na żółto parę oczu. Też posiada na zbudowanym z 3 części ramieniu hak. Ma dużą głową zbudowaną w podobny sposób co u koszmarnej Mangle, tylko bez zniszczeń, z białymi odrostami po bokach głowy i małą czupryną na głowie. Ma 2 rzędy ostrych zębów, typową parę szpiczastych uszu z różowym wnętrzem, ma również różowe rumieńce i żółte oczy.

Opis

W tym przypadku nie ma żadnych specjalnych informacji.

Ciekawostki

  • To animatronik z najlepiej wykonanym endoszkieletem.
  • Ma elementy wspólne jak i z normalnym/normalną Mangle, ale też z koszmarną wersją.