Advertisement
Ten artykuł zawiera spoilery na temat Five Nights at Freddy's AR: Special Delivery!

Luis Cabrera - postać występująca w Five Nights at Freddy's AR: Special Delivery, lecz jedynie znana z E-Maili które wysyła do Ness. To jeden z pracowników Fazbear Entertainment.

Zachowanie

Luis jest znany z e-maili, które wysyła do Ness, a które z powodu problemów technicznych są również przesyłane do gracza. Z powodu treści e-mailów można wyniknąć z tego, że Luis to bardzo wrażliwy i uczuciowy człowiek oraz bardzo martwiący się o stan swojej przyjaciółki, w której również jest zakochany.

E-Maile

EMail-icon.png Więcej informacji znajdziesz na stronie E-Maile

Luis wysyła do Ness e-maila związane z raportami czerwonej flagi dotyczącej jej wyszukiwań. Oto jeden z nich:

Informacje tutaj zawarte zawierają spojlery aby je zobaczyć kliknij "pokaż".

Cześć, Ness,

Mam nadzieję że masz dobry dzień! To nie jest wielki problem, ale chciałem wyjść poza radar i przypomnieć ci o polityki firmy o osobiste korzystanie z internetu. Nikt nie przejmuje się tym że kupujesz online, tak długo jak wykonasz swoją pracę - obiecuję, zrobiłem część kupowania prezentów w ostatniej chwili! Ale niektóre wyrazy i zwroty wyzwoliły raporty Red Flag dlatego jedno z twoich zamówieniem automatycznie zostało przesłane do mnie: gruntownie wszystko mówiące o torturach idzie wezwać alarm. Więc chociaż twój Dwunastomiesięczny Kalendarz Viking Blood-Eagle który zamówiłaś jest bardzo fajny, wyszukiwania, które cię tam doprowadziły, powodują czerwoną flagę.

Jeżeli masz jakieś pytanie na temat polityki, daj mi znać. Możemy nawet pójść na kawę albo coś i przejrzeć wszystkie słowa, aby ich uniknąć.

...I teraz podniosłem własną czerwoną flagę! Dobrze jest, że to ja dostaję powiadomienia. :-)

- Luis

Ciekawostki

Postacie z gier
Advertisement