Advertisement

Czy nie szukałeś przypadkiem jego przyjaznej wersji Adventure Lolbit, czy też nie Funtime Foxy'ego, który jest jego odpowiednikiem?

Funtime Lolbit - jeden z wielu animatroników występujących w serii "Five Nights at Freddy's".

Zadebiutował w grze FNaF World, a potem pojawił się kolejno w Sister Location: Custom Night i Ultimate Custom Night jako przeciwnik, a w Freddy in Space 2 z powrotem jest NPC. Powraca w Five Nights at Freddy's: Help Wanted jako antagonista na poziomie "Funtime Foxy" w trybie Blacklight.

Wygląd

Funtime Lolbit to re-color Funtime Foxy'ego. Animatronik jest w kolorze biało-pomarańczowym z fioletowymi policzkami, szminką, piegami na pysku oraz muszką. Ma charakterystyczne "kępki futra" na głowie. Jego oczy są całkowicie czarne z białymi źrenicami.

Występowanie

Five Nights at Freddy's World

Animatronik debiutuje w FNaF World; jest NPC sprzedającym pomagające graczowi stworki.
Lolbit-0.png Główny artykuł - Adventure Lolbit

Sister Location: Custom Night

Lolbit pojawia się w Custom Night, gdy się pojawi na monitorze, należy wpisać "LOL" na klawiaturze komputerowej lub tej wewnątrz biura. Jeśli tego nie zrobimy usłyszymy dezorientujące dźwięki i zobaczymy okno z napisem "Please stand by" i głową Lolbit.

Ultimate Custom Night

W UCN pojawia się też ze swoim "Please Stand By" ale nie widać animatronika na monitorach i można go powstrzymać tylko z klawiaturą komputerową.

Five Nights at Freddy's: Help Wanted

Wkrótce...

Freddy in Space 2

Lolbit to NPC, który pojawia się w każdym poziomie z gry (oprócz ostatecznego podczas bitwy z LOLZHAX) i może sprzedać nam trzy przedmioty za szafiry.

Ciekawostki

  • Jest klasyfikowany jako halucynacja, lecz prawdopodobnie nią nie jest.
  • W 5 nocy jest szansa że głowa animatronika zastąpi maskę Ennarda wiszącą przy suficie.
  • We FNAF World, Sister Location i Ultimate Custom Night nie posiada brwi, a we FNAF VR: Help Wanted już tak.

Galeria

Animatroniki
Advertisement