FANDOM

Lefty (również L.E.F.T.E)- antagonista w FFPS i jeden z 4. możliwych do zezłomowania animatroników.

Pluszak ChicyWygląd

Można powiedzieć, że to Toy Nightmare lub Toy Shadow Freddy. Jest cały czarny, nie posiada lewego oka, muszka i kapelusz są czerwone i jak Rockstar animatroniki ma gwiazdkę na brzuchu. W lewej ręce trzyma mikrofon ze złotą rączką, jego brzuch, pysk, palce stóp i wnętrze uszu są białe/siwe. Jego tęczówka jest złota tak jak rączka mikrofonu.

Pluszak Freddy'egoOpis

Lefty nie został stworzony jako normalny robot przez Fazbear Entertaiment, tylko przez Henry'ego do schwytania i przetrzymania Marionetki jako robota nie możliwego do przebudowy. Jego celem jest złapanie i przetrzymywanie Marionetki, która podążała do dziecka z zieloną bransoletką, która emitowała specyficzny dźwięk, taki jak Lefty. Posiadana przez niego ,,różdżka snu", która działa jak music box Marionetki. Ma marionetkę w sobie ale nie jest przez nią kontrolowany, atakuje ponieważ podąża za głośnym dźwiękiem takim jak w biurze, gdzie atakuje myśląc, że marionetka się obudzi, a sam po jumpscarze ucisza gracza, jako to, że nie chce żeby obudzono marionetkę.

Shh2

ToyBonnieFigurineJumpscare

Lefty Jumpscare

Jumpscare w UCN

Lefty Office Jumpscare

Jumpcare w biurze FFPS

Podczas Jumpscare'u w biurze w FFPS, Lefty po prostu wyskakuje na gracza.

Podczas Jumpscare'u w UCN, Lefty robi to samo z tym wyjątkiem, że kłapie chaotycznie szczęką tak jak większość animatoników w tej odsłonie.

Pluszak Złotego Freddy'egoCiekawostki

  • Nie ma w nazwie przedrostka Rockstar, a posiada gwiazdę na brzuchu.
  • Po raz pierwszy mikrofon u jakiejś ma złotą rączkę, w tym przypadku u Lefty'ego.
  • Lefty to jedyna postać z gry pojawiająca się na plakacie w biurze.
  • Lefty jako jedyny antagonista nie umie mówić - jedyne dźwięki, które wydaje to "ćććć (uciszanie)" po jumpscarze. Jednak w Ultimate Custom Night to się zmieniło i ma głos.
  • Mimo, że jest najtańszy to ma największe ryzyko odpowiedzialności (9).
  • Jest jednym z 3 animatroników które mimo że są niedźwiedziem nie mają w sobie "Freddy". Pozostałe to Fredbear i Nightmare.
  • Czasami można zobaczyć obrazek Lefty'ego w alejce.Podczas tego można zobaczyć, że wewnątrz niego znajduje się Marionetka.
  • Prawdopodobnie jest sprężynowym animatronikiem.
  • Lefty jako jedyny antagonista nie ma człowieka podkładającego mu głos.
  • Lefty oznacza L.ure E.ncapsulate F.use T.ransport & E.xtract (przyciągnij, zamknij, złącz, przetransportuj i wyrzuć). Litera "Y" jest w niego imieniu niepotrzebna bo na końcu ma "E". Czyli powinien nazywać się "Lefte".
    • Najpewniej Scott chciał aby jego imię brzmiało podobnie jak Freddy, tak jak np. Helpy.
      • Nie jest to też błąd, ponieważ literę i y i e w języku angielskim czyta się tak samo.
  • Lefty posiada własną inteligencję, ale jest zwykłą maszyną tak jak dawny Springbonnie.
  • Jest to najtańszy animatronik w grze, oraz ogólnie przedmiot z katalogu.
  • Jego jumpscare w UCN jest taki sam jak Withered Freddy'ego we FNaF 2.
  • Prawe oko Lefty'ego mogło należeć do Rockstar Foxy'ego, ponieważ ma taki sam kolor, a Foxy'emu i tak jest ono zbędne, bo jego oczodół zasłania opaska.
    • Tłumaczyło by to także dlaczego Lefty'emu brakuje lewego oka.

BBDollGaleria

Animatroniki
FNaF 1: FreddyBonnieChicaFoxyGolden FreddyEndoszkielet 01
Książki: Twisted FreddyTwisted BonnieTwisted ChicaTwisted FoxyTwisted Wolf