Advertisement

Emese Szigetvári, znana jako LadyFiszi, jest artystką zatrudnioną przez Scotta Cawthona do współpracy nad serią Five Nights at Freddy's. Jest znana z tworzenia wyglądów postaci do książek, a także z grafik do takich gier, jak FFPS i UCN wraz z Claudią Schröder.

Prace

Gry

W Freddy Fazbear's Pizzeria Simulator znajduje się kilka grafik LadyFiszi. Logo, plakaty i rysunki dzieci w biurze zostały wykonane przez nią.

Więcej wkrótce...

W Ultimate Custom Night pracowała nad Cutscenkami z Freddy'm i Foxy'm. Stworzyła też wszystkie pozycje Funtime Chici.

Książkowa trylogia

LadyFiszi zaprojektowała Twisted Animatroniki z Zwyrodniałych i wykonała dla nich kilka grafik, które Scott mógł wykorzystać jako teasery.

Five Nights at Freddy's: Fazbear Frights

Projektuje ona okładki książek. LadyFiszi wykonała również ilustracje Spring Bonniego, Eleanor i Funtime Freddy do pierwszej części, Fazbear Frights 1: W pułapce, jednak zostały one usunięte z powodu braku koloru. Gdyby ilustracje nie zostały odrzucone, przypuszczalnie LadyFishi mogłaby robić takie jeszcze dla pozostałych ośmiu powieści z serii.

Plakaty

Niektóre plakaty sprzedawane przez Trends International są przez nią wykonane.

Postacie z życia
Advertisement