Advertisement

Five Nights at Freddy's to pierwsza gra z serii Five Nights at Freddy's. Gra została stworzona przez Scotta Cawthona, a na konsole została przeniesiona przez Clickteam. Gra została wydana 29 listopada 2019 roku na Xbox'a i Nintendo. Z pewnych powodów gra pojawiła się dopiero 3 lutego 2020 roku na Play Station.

Opis gry

Witamy w twojej nowej wakacyjnej pracy w Freddy Fazbear's Pizza, gdzie dzieci i rodzice przychodzą na rozrywkę i jedzenie, o ile okiem sięgnąć! Główną atrakcją jest oczywiście Freddy Fazbear; i jego dwaj przyjaciele. To roboty animatroniczne, zaprogramowane, by zadowolić tłumy! Zachowanie robotów stało się jednak nieco nieprzewidywalne w nocy i zatrudnienie cię jako ochroniarza było znacznie tańsze niż znalezienie fachowca.

W swoim małym biurze musisz uważnie obserwować kamery bezpieczeństwa. Masz bardzo ograniczoną ilość energii elektrycznej, którą możesz zużywać na noc (wiesz, cięcia w budżecie firmy). Oznacza to, że kiedy zabraknie Ci energii na noc - nie będzie już drzwi antywłamaniowych i świateł! Jeśli coś jest nie tak, a mianowicie jeśli Freddy lub jego przyjaciele nie znajdują się we właściwych miejscach, musisz je znaleźć na monitorach i chronić się w razie potrzeby!

Czy potrafisz przetrwać pięć nocy u Freddy'ego?

Gameplay

Cała akcja dzieje się w pewnej pizzerii nazwanej "Freddy Fazbear's Pizza", zaś gracz wciela się w nocnego stróża, który dowiedział się o lokalu w gazecie - Mike'a Schmidta. W pizzerii rolę kelnerów i rozgrywki pełnią roboty-zwierzęta nazywane podczas gry animatronikami; w nocy stają się wrogami gracza. Wszystkie różnią się od siebie, lecz całą czwórkę łączy jeden cel - znalezienie protagonisty i wpakowanie go w kostium, a tym samym zabicie. Żeby się przed nimi bronić, trzeba sprawdzać 10 kamer i obserwować ich ruchy oraz rozświetlać, a w konieczności zamykać drzwi po obu stronach naszego biura w którym zaczynamy grę. By nie było zbyt łatwo, gracza ogranicza energia, której poziom nie może spaść 0%; a szybciej spada wtedy, gdy korzysta się z elektrycznych urządzeń. Od nocy 1-5 do gracza dzwoni tajemnicza osoba, której gracze dali nazwę "Phone Guy", dający wskazówki na temat przetrwania. Z każdą nocą, animatroniki są coraz bardziej aktywne i niebezpieczne, przez co gra staje się coraz bardziej trudna.

Galeria

Więcej informacji na stronie Five Nights at Freddy's

Five Nights at Freddy's 2 to druga gra z serii Five Nights at Freddy's. Gra została stworzona przez Scotta Cawthona, a została przeniesiona na konsole przez Clickteam. Gra została wydana 29 listopada 2019 roku na Xbox i Nintendo. Z pewnych powodów gra pojawiła się dopiero 3 lutego 2020 roku na Play Station.

Opis gry

Witamy ponownie w nowej i ulepszonej pizzerii Freddy'ego Fazbeara! Teraz z nowymi przyjaciółmi, aby bawić dzieci i dorosłych!

W Five Nights at Freddy's 2 do starej i starzejącej się animatroniki dołącza nowa obsada postaci. Są przyjazne dla dzieci, zaktualizowane o najnowsze technologie rozpoznawania twarzy, powiązane z lokalnymi bazami danych kryminalnych i obiecują zorganizować bezpieczny i zabawny program dla dzieci i dorosłych!

Co mogłoby pójść źle?

Jako nowy ochroniarz pracujący w nocy, Twoim zadaniem jest monitorowanie kamer i upewnianie się, że po godzinach nic się nie stanie. Poprzedni strażnik narzekał na postacie próbujące dostać się do biura (od tego czasu został przeniesiony na zmianę dzienną). Aby ułatwić Ci pracę, otrzymałeś własną pustą głowę Freddy'ego Fazbeara, która powinna oszukać animatronicznych bohaterów, aby zostawili cię w spokoju, jeśli przypadkowo wejdą do twojego biura.

Brak miejsca do ucieczki i dokładnie jedno miejsce do ukrycia.

Jak zawsze, Fazbear Entertainment nie ponosi odpowiedzialności za śmierć lub rozczłonkowanie.

Gameplay

Gracz musi przetrwać w nowej wersji Freddy Fazbear's Pizza unikając animatroników. Do gry dodano nowe postacie i zmieniono mechanikę rozgrywki (np. brak drzwi).

Galeria

Więcej informacji na stronie Five Nights at Freddy's 2

Five Nights at Freddy's 3 to trzecia gra z serii Five Nights at Freddy's. Gra została stworzona przez Scotta Cawthona, a na konsole została przeniesiona przez Clickteam. Gra została wydana 29 listopada 2019 roku na Xbox i Nintendo Switch. Z pewnych powodów gra pojawiła się dopiero 3 lutego 2020 roku na Play Station.

Opis Gry

Koszmary z dzieciństwa powinny pozostać w przeszłości. Ale właściciele „Fazbear's Fright: The Horror Attraction” nieświadomie przywracają terror…

Trzydzieści lat po zamknięciu drzwi Freddy Fazbear's Pizza wydarzenia, które się tam odbyły, stały się niczym więcej niż plotką i wspomnieniem z dzieciństwa, ale właściciele „Fazbear's Fright: The Horror Attraction” są zdeterminowani, aby ożywić legendę i przeżyć to doświadczenie tak autentyczne, jak to możliwe dla patronów, starając się znaleźć wszystko, co przetrwałoby dziesięciolecia zaniedbania i ruiny.

Początkowo były tylko puste muszle, dłoń, haczyk, stara lalka z talerzyków, ale potem dokonano niezwykłego odkrycia ...

Atrakcja ma teraz jednego animatronika.

Gameplay

Gracz wciela się w nieznanego z imienia stróża nocnego w domu strachów "Fazbear's Fright: The Horror Attraction".

Gracz dysponuje 10 kamerami, 5 wentylacjami, przyciskiem "Audio" i panelem kontrolnym.

Tak jak w poprzednich częściach, naszym zadaniem jest sprawdzanie kamer i nie pozwolenie przeciwnikowi wejść do biura, gdzie jesteśmy.

Naszym przeciwnikiem w tej grze jest jeden animatronik - Springtrap.

Musimy go zapędzać do lokacji w taki sposób, by nas nie złapał.

Grę będą utrudniały Phantomy, które będą wyłączać poszczególne elementy w panelu kontrolnym, a my musimy je naprawiać.

Gra składa się z pięciu nocy i jednej dodatkowej - Nightmare (Odpowiednik nocy 6 z FNaF1 i FNaF2).

Z każdą nocą rozgrywka robi się coraz trudniejsza.

Galeria

Five Nights at Freddy's 4 to czwarta gra z serii Five Nights at Freddy's. Gra została stworzona przez Scotta Cawthona, a została przeniesiona na konsole przez Clickteam. Data premiery gry na Xbox i Nintendo to 29 listopada. Z pewnych powodów gra pojawiła się dopiero 3 lutego 2020 roku na Play Station.

Opis Gry

Tym razem terror poszedł za tobą do domu.

W ostatnim rozdziale Five Nights at Freddy's musisz ponownie bronić się przed Freddy'm Fazbear'em, Chicą, Bonnie, Foxy i jeszcze gorszymi rzeczami czającymi się w cieniu. Grając jako dziecko, którego rola jest jeszcze nieznana, musisz zabezpieczyć się do 6 rano, obserwując drzwi, a także odpędzając niechciane stworzenia, które mogą zapuszczać się do szafy lub na łóżko za tobą.

Masz tylko latarkę, aby się zabezpieczyć. Odstraszy to, co może pełzać na drugim końcu korytarzy, ale bądź ostrożny i słuchaj. Jeśli coś podkradło się zbyt blisko, to koniec świecących świateł w jego oczach.

Gameplay

Nie wcielamy się w stróża nocnego, nie pracujemy w żadnej Pizzerii, lecz jesteśmy dzieckiem w nocy w domu, a cały FNaF 4 jest jednym, przerażającym koszmarem tego nieszczęśnika. Żeby było jeszcze straszniej nie możemy sprawdzać lokacji, których mamy zaledwie pięć monitoringiem, lecz własnoręcznie.

Gra nakazuje graczowi przeżyć pięć standardowych nocy, od których wzięła się nazwa gry przez sześć godzin (od 12AM do 6AM).

Galeria

Five Nights at Freddy's: Sister Location to piąta gra z serii Five Nights at Freddy's. Gra została stworzona przez Scotta Cawthona, a została przeniesiona przez Clickteam. Na Nintendo Switch gra pojawiła się 18 czerwca 2020 r, na Xbox 10 lipca 2020 r, a na Play Station 22 lipca 2020

Opis gry

Teraz zatrudniamy: technika późno w nocy do prac naprawczych w słynnym Circus Baby's Pizza World. Aplikuj teraz! Nie ponosimy odpowiedzialności za śmierć lub rozczłonkowanie.

Witamy w Circus Baby's Pizza World, gdzie rodzinna zabawa i interaktywność wykraczają poza wszystko, co widziałeś w tych *innych* pizzeriach! Dzięki najnowocześniejszym animatronicznym animatorom, którzy powalą skarpetki dzieci, a także dostosowanemu cateringowi pizzy, impreza nie będzie kompletna bez Circus Baby i gangu!

Teraz zatrudniamy: technika. Musisz cieszyć się ciasnymi przestrzeniami i czuć się wygodnie w pobliżu aktywnych maszyn. Nie ponosimy odpowiedzialności za śmierć lub rozczłonkowanie.

Nie obwiniaj nas.

Gameplay

Gra różni się od poprzednich części serii i wymaga od gracza wykonywania różnych zadań podczas każdej nocnej zmiany. Gracz musi postępować zgodnie z instrukcjami, a jednocześnie unikać zagrożeń ze strony animatroników.

Galeria

Więcej informacji na stronie Five Nights at Freddy's: Sister Location

Freddy Fazbear's Pizzeria Simulator to szósta gra z serii Five Nights at Freddy's. Gra została stworzona przez Scott'a Cawthona, a na konsole została przeniesiona przez Clickteam. Port na Nintendo Switch i Xbox port został opublikowany 31 października 2020, a na PlayStation 31 marca 2021.

Opis gry

Potencjalny właścicielu restauracji Freddy Fazbear's Pizzeria, potrzebujemy cię!

To, co zaczyna się jako zwykła zabawa w rzucanie pizzy, zamienia się w coś znacznie, dużo więcej. Przejdź przez tę niesamowitą grę zręcznościową, aby odkryć, że jesteś w swojej własnej pizzerii Freddy'ego Fazbeara!

Przejrzyj nasze katalogi i kup swoje pierwsze atrakcje i animatroniki, spersonalizuj dekoracje, a przede wszystkim upewnij się, że cały sprzęt działa poprawnie, zanim otworzysz drzwi swojej nowej pizzerii Freddy Fazbear!

Po pracowitym dniu zawiń papierkową robotę i zamknij firmę. Uważaj jednak na to, co może czaić się w otworach wentylacyjnych. Jeśli coś zwróci Twoją uwagę, skieruj swoją latarkę prosto do otworu wentylacyjnego, aby go odeprzeć, Fazbear Entertainment dostarcza baterie bezpłatnie wszystkim swoim pracownikom!

Następnego dnia, zakładając, że przeżyłeś w nocy, zainwestuj swój wczorajszy dochód w nowy sprzęt. Rozwijaj swoją małą pizzerię dzień po dniu, aby stała się imperium gastronomii i rozrywki! Fazbear Entertainment zapewnia swoim franczyzobiorcom wszystkie narzędzia i wiedzę niezbędne do stworzenia przyjaznej, bezpiecznej i dochodowej lokalizacji oraz zarządzania nią.

Aha i jeśli czujesz się na siłach, spróbuj uratować niektóre animatroniki, które wędrują poza twoją restaurację. Od miesięcy próbują się dostać, lepiej nie przegap okazji, aby odebrać części zamienne i zgarnąć dodatkowe dochody. Jeśli zauważysz niestabilność lub agresywność w którymkolwiek z nich, użyj paralizatora samoobrony, który Fazbear Entertainment udostępnia bezpłatnie wszystkim swoim pracownikom.

To kładzie kres pomocy, do której świadczenia jesteśmy prawnie zobowiązani. Fazbear Entertainment nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za zaginięcia, zgony lub okaleczenia, które mogą wystąpić w wyniku prowadzenia franczyzy Freddy Fazbear's Pizzeria.

Nie czekaj dłużej i zacznij już dziś!

Gameplay

Na początek jesteśmy w niewiadomej nam pizzerii, gdzie sterujemy Freddy'm i rozdajemy dzieciom pizzę. W poziomie trzecim pojawia się Shadow Freddy, który próbuje zablokować nam drogę do rozdania pizzę dzieciom. Gdy nam się to uda, w poziomie czwartym Shadow Freddy zaczyna się bugować i "rozprzestrzeniać się" po całej planszy. Wtedy mamy czarny ekran. Nagle pojawiamy się w ciemnym pomieszczeniu z jedną zapaloną lampą, biurkiem, a za nim - Scrap Baby. Na biurku mamy kasetę z nagraniem oraz jakąś listę rzeczy do zaznaczenia - Paragraf 4. Po wysłuchaniu kasety włącza się reklama Fazbear Entertainment. Po reklamie możemy rozpocząć dekorowanie naszej pizzerii oraz zacząć poniedziałkową pracę. W trakcie roboty idziemy do biura. Tam musimy wypełniać zadania przy okazji chronić się przed chcącymi nas zaatakować animatronikami.

Galeria

Więcej informacji na stronie Freddy Fazbear's Pizzeria Simulator

Ultimate Custom Night to siódma gra z serii Five Nights at Freddy's. Gra została stworzona przez Scotta Cawthona, a na konsole została przeniesiona przez Clickteam. Gra została wydana 30 kwietnia 2021 roku roku na Xboxa, PlayStation i Nintendo.

Opis

Witaj w grze łączącej w sobie poprzednie części FNAF, w której ponownie zostaniesz uwięziony w biurze i zmuszony do odpierania ataków zabójczych animatroników! Dzięki możliwości wyboru spośród aż 50 animatroników pochodzących z siedmiu poprzednich gier z cyklu Five Nights at Freddy's, opcje customizacji są niemal nieograniczone. Stwórz dowolny zestaw ulubionych postaci, określ ich poziom trudności od 0 do 20, a następnie wskocz do akcji! Siedząc za biurkiem będziesz operować dwojgiem bocznych drzwi, dwoma otworami wentylacyjnymi, a także dwoma wężami na powietrze – wszystkie one prowadzą bezpośrednio do biura.

Tym razem sukces w grze uzależniony będzie od opanowania obsługi nowych urządzeń, takich jak grzejnik, klimatyzator, globalna pozytywka, radiowęzeł i nie tylko. Jakby tego było mało, będziesz musiał również ustawić pułapki laserowe w otworach wentylacyjnych, zbierać Faz-Coiny, kupować przedmioty z zakątka nagród i, jak zwykle, uważnie obserwować nie jedną, ale dwie zasłony, za którymi skrywa się Piracka Zatoka!

Inne cechy gry:

- Menu wyzwań zawierające szesnaście wyzwań tematycznych.
- Głosy znane z poprzednich części oraz takie, które usłyszysz po raz pierwszy!
- Skórki biurowe do odblokowania!
- Cut-scenki do odblokowania!

Gameplay

Ultimate Custom Night pozwala nam samemu dostosować sobie noc. Mamy do wyboru 50 animatroników z poprzednich gier. Po wybraniu animatroników zostaniemy przeniesieni do biura gdzie musimy przetrawać do 6:00. Wszystkie informacje o mechanikach oraz działaniu animatroników znajdziesz na stronie Ultimate Custom Night.

Galeria

Więcej informacji na stronie Ultimate Custom Night

Galeria zrzutów ekranu

Animdude.png Galeria dla artykuł:
Konsolowe porty - Galeria
Gry
Advertisement