Nie ta osoba co chciałeś? Sprawdź Fritza Smitha, innego stróża nocnego w FNaF 2.

Jako nowy stróż pracujący w nocy, twoją pracą jest monitorowanie kamer i upewnienie że nic złego się nie dzieje.
  — Reklama w grze, Five Nights at Freddy's 2 

Jeremy Fitzgerald - stróż nocny w pizzerii Freddy Fazbear's Pizza i postać, w którą się wcielamy w drugiej odsłonie gry.

Informacje

Jeremy dowiedział się o pizzerii z gazety, którą widać na początku gry. Jako, że nie znał się na animatronikach. Przydzielono mu zaufanego pracownika pizzerii - Phone Guya, który co noc dzwonił do niego, przekazując mu ważne wskazówki na temat animatroników. Mimo agresji robotów, udało mu się dotrwać do nocy 6. Po tej nocy został przekierowany na dzienną zmianę.

Zachowanie

Jeremy jest nieustępliwym, odważnym ryzykantem, ponieważ mimo agresji animatroników pozostał w Pizzerii. Nie jest za to zbyt mądry, za to bardzo ufny, gdyż zaufał Phone Guy'owi, mimo iż oczywiste było to, że grozi mu niebezpieczeństwo, a nawet śmierć. Jednym słowem mówiąc: ma bardzo podobny charakter do Mike'a Schmidt'a. Jedyne co go odróżnia od Mike'a to to, że jest mniej odważny, bo ciężko oddycha mu się po założeniu maski. Jednak trzeba wziąć pod uwagę to, że Jeremy miał więcej przeciwników.

Ciekawostki

Postacie z gier
Stróże nocni Jeremy FitzgeraldFritz SmithMichael AftonMike SchmidtPhone GuyProtagonistaVannessa
Rodzina Aftonów Michael AftonWillam AftonElizabeth AftonCrying Child
Inni Phone DudeDzieciClaraVladTechnicyHenryTape GirlLuisVannyKsiężniczkaGregory